New in #18 - a little make up obsessed

New in #18

Sama sebi stavljam neke zabrane oko kupovine, no opet se nakupilo nešto stvari - što kupnjenih, što dobivenih, pa sam zaključila da je vrijeme za novi new in :)




Počet ću kao i uvijek s preparativom. Kako trenutno šminku ne skidam s mcielarnom, a sve micelarne koje sam imala doma sam potrošila, kupila sam L'Oreal Gentle Eyes and Lips Make up Remover, dvofazni skidač make up-a koji jako volim jer mi skida apsolutno sav make up s očiju uz minimum muke, ne iritira mi oči i uz to je cjenovno povoljan. Za moje okice tu se našla i nova okoloočna - La Roche-Posay Redermic R Yeux* intenzivni koncentrat protiv starenja kože oko očiju. Na Martininom projektu sam trebala dobiti okoloočnu Sisley masku, no njihov tim je zeznuo stvar pa sam dobila Sisley Botanical D-tox (neću se žaliti, treba meni i to :D) čiju ste recenziju mogle čitati kod Martine, a nekad pred kraj zime, kad i ja isprobam ovaj proizvod, moći ćete čitati i moje dojmove. Tu su se još našli i Skinlite flasteri protiv mitesera koji nisu ništa spektakularno, ali ipak mi izvuku nešto, pa ih kupujem (rotiram njihove, Baleine i Cadeavera jer su mi svi jednako loši, no svejedno se bolje osjećam kad mi barem nešto izvuku).




Za moje ručice su se tu našle čak tri kremice za ruke - moja omiljena L'Occitane krema za ruke s karite maslacem kojih nekoliko imam po stanu/u torbi i novitet iz La Roche-Posay laboratorija - La Roche-Posay Cicaplast Mains* krema za ruke, a za isušene usnice tu se našao La Roche-Posay Cicaplast Levres* balzam za obnovu zaštitnog sloja kože usana koji popunjava nastale raspukline i sprječava njihovo ponovno nastajanje. Uskoro ćete moći čitati recenziju tih proizvoda. A kupila sam i jako hvaljen Cien Hand Concentrate, pa ćemo vidjeti kakva mi je i ona - nažalost počinje sezona isušenih ruku za mene, pa će biti na dobrom testu.




Kod mene se našlo i mnogo proizvoda za kosu - kupila sam po ne znam koji put moj omiljeni Vichy Dercos Antipelliculaire Sensitive šampon o kojem sam pisala u ovom postu, kad još nisam ni znala da imam seboreički dermatitis.




P&G mi je ustupio Wella* proizvode i to: Wella Pro Series Strong Hold Hairspray*, Wella Pro Series Strong Hold Mousse*, Wella Pro Series Moisture Shampoo* i Wella Pro Series Repair Treatment*.


Osim Wellinih proizvoda, P&G mi je ustupio i Aussie Colour Mate liniju* o kojoj ste više mogle pročitati u ovom postu, a koja sadrži Aussie Colour Mate šampon, Aussie Colour Mate balzam i Aussie 3 Minute Miracle Colour. Zasad sam probala Aussie 3 Minute Miracle Colour i vrhovi su mi od njega uistinu mekani, a kosa predivno miriše ♥




A sad slijedi najšareniji dio - make up. Ono što ćete svakako moći primjetiti je moje ludilo za ruževima koje me drma u zadnje vrijeme, pa se tako u ovom postu našlo čak 6 ruževa :D
Od uvoznika Revelique kozmetike za BiH sam preko Selme dobila paketić Revelique kozmetike. Unutra su se našli Revelique matte&pearly eye shadow palette u nijansi 10 gingerbread*, Revelique baked eyeshadow u nijansi nightingale*, rumenilo koje me tako oduševilo da sam ga koristila čak pet dana zaredom (a znate da se takve stvari rijetko događaju) - riječ je o Revelique duo powder blusher u nijansi 10 raspberry* (moje omiljeno voće ♥), Revelique define mascara*, prvi u nizu ruževa - Revelique soft matte lipstick u nijansi Marlene*, te dva laka - Revelique Berry Mix* i Revelique Pirouette* koji je već viđen na blogu - u ovom postu.




Osim Revelique Marlene, kod mene su završili i MAC Flat Out Fabulous, beautyUK lipstick u nijansi Snob i beautyUK lipstick u nijansi Plumalicious, kao i dva Catrice ljepotana koja ste mogle vidjeti u ovom postu - riječ je o ruževima iz Catrice Rocking Royals kolekcije, Catrice C01 Pink Punk i Catrice C02 Of Royal Blood.




U pohodu na dm s wet n wild stvarčicama nisam naišla na ono što sam htjela kupiti, pa sam se utješila i kupila wet n wild Wild Shine lak u nijansi Night Prowl, a kako sam dugo po dm-ovima mjerkala essence gel eyeliner 01 shopping portobello road i razmišljala mi treba li mi tirkizni gel eyeliner jer već imam jednog (a pitanje "treba li mi" se nametnulo jer se bojim da će se onaj stari uskoro posušiti) i sad opet naišla na njega, zaključila sam da mi je suđen i da mi treba.




I za kraj sam ostavila jednu divoticu . novi Diesel Loverdose Tattoo parfem* koji sam dobila na Diesel eventu o kojem ste mogle čitati ovdje. Parfem me ugodno iznenadio i jako mi se svidio, toliko da sam odučila početi pisati i postove o parfemima. Mislim da to puno govori :)




I tako smo došli do kraja :) Ovaj mjesec je bilo podjednako preparativnih i dekorativnih noviteta nakon mjeseci vladavine preparative no zaključila sam da trebam stati na loptu i ne kupovati 501 kremu kad ih doma imam toliko.

Jeste našle nešto što vas posebno zanima od ovih proizvoda? Što ste vi kupovale u zadnje vrijeme?

*PR uzorak (bez obzira na porijeklo proizvoda, garantiram da su iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu iskrena i stvarna. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)  

CONVERSATION

41 komentari:

  1. Koliko divnih noviteta <3
    Imam i volim LRP kremu za ruke i balzam za negu usana ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Opskrbila sam se nekim novim kremama ruke iako si planiram za zimu uzeti i veliku tubu ove karite od l'Occitanea, pazarila sam Lashgenesis i nadam se trepavicama gustim poput šume, a do mene je put našla i jedna Sleek paleta :) ...ova bočica od parfema izgleda predobro...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zanimaju me kremice kojima si se opskrbila, a paleticu i lashgenesis sam vidjela :)
      a bočica je predivna, srce, dijamant, bodež, kako poželiš :)

      Izbriši
  3. Super noviteti!: :) Imam ovi W'n'W lak i prekrasna je nijansa.

    OdgovoriIzbriši
  4. na kraju nisam uzela niti jedan catrice ruž iz rocking royals kolekcije (jedan je dupe za redovnu catrice liniju, jedan je loša boja za mene), ali zato sam luda za ovom zadnjom 'feathers and pearls' kolekcijom. obožavam catrice <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni se od te nove kolekcije na promo slikama sviđala paleta, no kad sam vidjela swatcheve, ljubav je splasnula :/

      Izbriši
  5. Bogme leo noviteti! Želim da probam ove Cicaplast novitete!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Koliko divnih novitetaaaaa :))) Ne znam što bih izdvojila, možda sve ruževe :D

    I žao mi je da je tako ispalo s maskom ali mislim da nećeš požaliti :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je žao što si se ti jadna iznervirala oko svega toga :)
      no sigurna sam da neću požaliti :)

      Izbriši
  7. Bome super stvarcice oci letaju tamo-vamo preko slika :D
    Jedva cekam citati dojmove o Revelique sitnicama <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Selmaaaa car! :D Jedva cekam swatcheve stvarcica koje si dobila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bit će, ne stignem sve od silnih noviteta, a i proizvoda koji su već dobro isprobani pa nikako da ih testiram :)

      Izbriši
  9. Fino,fino :D
    Sjetih se sad kad sam vidjela ove pore stripes kako sam jednom prilikom isprobala recept od ytuberice bubz ili phan za homemade verziju sa praškom za pecivo i mlijekom :D kad mi je izvuklo dlačice kad nisam umrla hahahah prva misao mi je bila zar još i tu da mi počnu rasti kao lude :D da li i ove vuku nepotrene stvari :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahahahaha ove izvuku samo mitesere :)
      i to ne sve :(

      Izbriši
  10. lepo,lepo...imam Essence ajlajner i predivan je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam ga još probala, ali vjerujem ti, svidio mi se swatch :)

      Izbriši
  11. Divni noviteti. Zanima me kakvi su ti wet n wild lakovi :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Svega tu ima :) I čini mi se da si dosta zadovoljna sa svime :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Super si se počastila :D MAC <3

    OdgovoriIzbriši
  14. svašta se lijepog našlo kod tebe :) Wellin Mousse me baš zanima i svi ovi divni ruževi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mousse je mama probala jer ja ne koristim pjene i kaže da joj je izvrsna, da neku živost i volumen kosi :)

      Izbriši
  15. Kao i uvijek divote :D ruževiiiii <3 kao da ti ih treba još :PP

    OdgovoriIzbriši
  16. Uhuhu, jako mi se sviđa hrpica dekorative :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Opće ne znam šta bi izdvojila jer sve mi je divno.

    OdgovoriIzbriši
  18. zaista fantasticni noviteti! ne smem nista da izdvajam posebno :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Koja gomila! Sve je lepo, ali mislim da me najviše zanimaju utisci o Wellinim proizvodima.

    OdgovoriIzbriši
  20. Samo jedna riječ: Sisley....:)

    OdgovoriIzbriši
  21. Ja sam prestala brojati svoje New in postove. :) Znaš da čekam Aussie recenziju. :) Ostalo mi je sve divnoooo!

    OdgovoriIzbriši