Vichy Dercos Antipelliculaire Sensitive u akciji "svrbež tjemena bye bye" - a little make up obsessed

Vichy Dercos Antipelliculaire Sensitive u akciji "svrbež tjemena bye bye"

U periodima kad sam više izložena stresu, jedan od problema koji se javlja je i svrbež tjemena. Tolika da bih si najradije oderala kožu. I u vječnoj sam potrazi za šamponima koji će smiriti svrbež unatoč mojoj nervozi i spriječiti me da si razderem tjeme. Jedan od šampona koje sam probala s tim ciljem je i Vichy Dercos Antipelliculaire Sensitive. Ovo je šampon protiv peruti, no najbolji za smirivanje su mi se pokazali upravo takvi šamponi.




Kad sam ga kupovala, zapravo sam krenula po ovaj šampon, no kako ga nije bilo u ljekarni, odlučila sam se za ovaj jer ni on ne sadrži sulfate. Iako inače nemam problema sa sulfatima, u fazama intenzivnog svrbeža ne želim bezveze riskirati i potencijalno izazvati dodatnu iritaciju vlasišta.

Tehnički podaci:

Šampon dolazi u plastičnoj bočici u količini od 200 ml i po cijeni nešto nižoj od 100 kn (cca. 13,33 €). No Vichy često ima 20% po ljekarnama pa se da "ubosti" i po cijeni od cca. 80 kn.



Nema neki luđački dobar miris kao npr. Aussie šamponi, no daleko od toga da smrdi.

Što kaže uvoznik:

Uvoznik na deklaraciji kaže da već kod prvog nanošenja djeluje na prhut i obećava djelovanje 6 tjedana, bez vraćanja simptoma.

Prva Vichy formula protiv prhuti bez sulfata obogaćena pirokton olaminom koji pomaže umiriti vlasište. Kosa izgleda sjajna i meka na dodir.

Djelovanje 6 tjedana, bez vraćanja simptoma*

*klinički test proveden na 41 osobi

Moji dojmovi:

Kad sam kupila šampon, stvarno sam bila pod strašnim stresom, tolikim da sam si razderala tjeme odnosno napravila nešto poput peruti (bad bad girl!). Šampon je uistinu od prvog pranja počeo djelovati, no nije odmah u potpunosti smirio svrbež (što je i teško u situaciji kad sam 24/7 bila pod stresom). Nakon 4 pranja svrbež je u potpunosti nestao i tjeme se oporavilo.

Nakon toga sam počela koristiti druge šampone koje i inače koristim pa sam isprobala ovo "djelovanje 6 tjedana". To je laž (ili obmana da budem finija), odnosno vidite da je klinički test proveden na 41 osobi što je nikakav uzorak. Uglavnom, meni nije tjeme toliko dugo bilo smireno, možda 2-3 tjedna, no 6 nikako. Nakon što sam ga opet počela koristiti, tjeme se smirilo. No opet je potrajalo 2-3 tjedna jer sam bila pod konstantnim stresom i nikako mi se to nije moglo trajno smiriti.

Razina stresa se srećom smanjila prije otprilike mjesec dana i tada sam zadnji put oprala kosu sa ovim šamponom i otada uistinu nemam problema sa svrbeži (do sad se trebala pojaviti). Tako da je moj zaključak da ako niste pod trajnim stresom (prevelikim), ovaj šampon može pomoći i na dulje razdoblje, a ako ste konstantno pod stresom, ovaj šampon će pomagati kao SOS sredstvo, no bez trajnog djelovanja. No iskreno, ja ni ne očekujem trajno djelovanje takvih šampona.

Ovo sve do sad je bilo o tjemenu, a sad malo o efektu na kosu. Kosa od njega uistinu izgleda lijepo i zdravo te je sjajna. Uz njega sam koristila Kerastase Masque Intense. Ono što me brinulo je da će mi kosa izgledati kao slama (ne znam zašto uvijek imam takav strah kad su ovakvi šamponi u pitanju), no to se nije dogodilo - izgledala je njegovano i zdravo kao i s drugim šamponima.

Zaključak: svakako preporučam ovaj šampon ako imate problema sa svrbeži vlasišta jer uspješno rješava taj problem.

Sastav:




Imate li vi problema sa svrbeži vlasišta? Koje je vaše rješenje za taj problem?

CONVERSATION

17 komentari:

  1. Imam, i ja i dečko, i nemam rješenja :p Ali ovaj šampon se čini OK.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako dobra recenzija. Ja imam onaj za masnu kosu i stvarno mi je riješio problem peruti i svrbeži. Super proizvod :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam ga probala, ali možda budem da se ne naviknem na ovaj :)

      Izbriši
  3. Pfff, vjeruj da znam kako je to kad te tjeme nepodnošljivo svrbi. Ja sam se znala toliko češat da bi mi se to područje skroz užarilo pa osim što svrbi još i boli i peče :( Sva sreća pa su ti seboreični trenuci iza mene :D držim vlasište pod kontrolom *kucaoddrvo* :D. Ovaj šampon stvarno dobro zvuči, ako mi zatreba imat ću ga na umu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam da znaš :(
      drago mi je da je sad pod kontrolom :)
      nadam se da ti neće zatrebati, ali ako zatreba, svakako ga imaj na umu ;)

      Izbriši
  4. Vichy mi je uvijek među najboljima što se tiće šampona. Imala sam i ovaj i super je, sve potpisujem u recenziji, nadam se samo nekoj akciji 1+1 gratis :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stvarno su im šamponi izvrsni, a akcija 1+1 bi mi sjela k'o budali šamar :D

      Izbriši
  5. Žao mi je zbog tolikog stresa, a slažem se sa utiscima o šamponu, ovako nešto bih i sama napisala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sad je bolje :)
      i drago mi je da se sve slažemo oko dojmova o ovom šamponu :)

      Izbriši
  6. Potpisujem recenziju! Imam i koristim doslovno godinama. Odličan i da još toliko košta ja bi ga kupila.

    OdgovoriIzbriši
  7. mene muči dermatitis i u zadnje vrijeme me tjeme strašno svrbi,ne znam kako da tome stanem na kraj. pokušati ću s ovim šamponom,nadam se da će i meni pomoći

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel mislis na seboroicni dermatitis? Posto i ja imam taj problem.. Jel uspevas nekako da ga drzis pod kontrolom? Ja i ne bas,a probala sam sve... Javi ako ti pomogne ovaj sampon,pa da probam i ja sa njim... :)

      Izbriši
    2. Milice, i ja imam seboreični dermatitits koji nije bio dijagnosticiran u vrijeme pisanja posta, no pomaže mi kod njega :)

      Izbriši
  8. Upravo sam kupila sampon, probacu neko vreme,pa javljam utiske... Inace,da li koristis jos nesto,sem ovog sampona,sto ti pomaze?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. javi svakako, baš me zanima :)
      kombiniram i druge šampone svako toliko da se vlasište ne navikne na ovaj i najbolji mi se pokazao Alpecin Anti-Schuppen, ne znam ima li ga kod vas... I dobar mi je Subrina Recept protiv ispadanja.
      A ako mi se seboreja proširi na vrat, mažem s Dr- Pasha kremom s arganom, izvrsno smiruje iritaciju i crvenilo :)

      Izbriši