Aussie Colour Mate linija - a little make up obsessed

Aussie Colour Mate linija

Vjerujem da ste nakon silnog bombardiranja informacijama pri dolasku Aussie proizvoda na naše tržište sve čule za Aussie. Isprobala sam Miracle Moist Shampoo i 3 Minute Miracle Reconstructor, a i pisala sam vam o njemu u ovom postu. Upravo sam "pri kraju" s njim, a kako mi trenutno dan ima premalo sati i nemam vremena držati 15 minuta masku za kosu, razmišljala sam što ću uzeti, pa mi je dolazak Aussie Colour Mate linije na moju kućnu adresu došao kao naručen.



Ova linija sadrži Aussie Colour Mate šampon, Aussie Colour Mate balzam i Aussie 3 Minute Miracle Colour, a namijenjena je obojanoj kosi (koristim preljeve, mislim da se i to računa), a ono što Aussie kaže o ovim proizvodima je da su oni čarobni tretman za beživotnu, obojenu kosu.

Bočice Aussie Colour Mate sadrže kombinaciju sastojaka s ekstraktom australske divlje breskve, čija regenerativna svojstva australski domoroci koriste već stotinama godina, a ovdje je u sastavu da bi vratila sjaj beživotnoj kosi, a ono što vam mogu odmah na prvu reći je da uistinu predivno miriše ♥



Proizvodi za njegu kose Aussie dostupni su u dm-u.

Šampon Aussie Colour Mate 300 ml – 49,90 kn*
Balzam Aussie Colour Mate 250 ml – 49,90 kn*
Tretman Aussie 3 Minute Miracle Colour 250 ml – 59,90 kn*
* preporučena maloprodajna cijena

Jeste li isprobale ovu ili neku drugu Aussie liniju?

*PR uzorak ustupljen od P&G  (bez obzira na porijeklo proizvoda, garantiram da su iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu iskrena i stvarna. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)  

CONVERSATION

15 komentari:

  1. Mnogo bih volela da probam njihove proizvode, iskreno se nadam da ce i nas dm poceti da ih uvozi!

    OdgovoriIzbriši
  2. koristila sam miracle moist sampon, regenerator i 3 minute reconstructor i moram priznat da osim mirisa nisam bila bas odusevljena. kupih sad 3 minute miracle long lucious i zaljubljena sam <3
    posky

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. valjda ti onda ta linija nije odgovarala, no našla si ipak neku koja odgovara :)

      Izbriši
  3. Nisam još ništa isprobala ali uskoro ću ovu liniju :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako bih volela da probam ovo,mada, koliko sam upućena ovoga nema kod nas.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo nema u BiH, barem ne u mom gradu, tako da za sada mogu samo da čitam vaše recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema nigdje u BiH, samo u Hrvatskoj od cijele regije... Ali bit ćeš upućenija kad dođu k vama :)

      Izbriši
  6. probala sam miracle moist i evo upravo cekaju na red sva tri proizvoda iz MM linije da potrosim stari sampon, balzam i pakovanje pa da ih svo troje koristim istovremeno i mirisem na zvake i bombone :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Koristila sam Mm,i nije mi bas nesto,bolji mi je Garnier,mozda mi ovaj bude bolji ;)

    OdgovoriIzbriši