NOTD: Revelique Pirouette - a little make up obsessed

NOTD: Revelique Pirouette

Lak koji vam danas predstavljam, Revelique Pirouette je dio paketa koji je za mene odabrala Selma, a koji mi je poklonio uvoznik Revelique kozmetike za BiH.



Revelique je mladi austrijski brand kozmetike koji se ističe pomno biranim sastojcima, klasičnim dizajnom i stvarno povoljnim cijenama. Proizvodi su testirani po EU standardima i nisu testirani na životinjama.

Revelique High Shine Nail polish dolaze u 18 različitih boja, u količini od 8 ml i po cijeni od 6,85 KM (protuvrijednost je 27,4 kn). Zvuči kao nešto što ne bi bilo loše imati i kod nas na tržištu, zar ne? :)



Četkica je klasična što je meni skroz u redu, fino se njome barata, a sam lak je maziv i pigmentiran, a savršeno prekriva u dva sloja kao što ćete vidjeti na moijm noktima.



Riječ je o lijepoj nude boji koja će izgledati elegantno i na dugim i na kratkim noktima i koja je po meni bolja za topli podton kože. Ono zbog čega sam uvijek izbjegavala ovu boju (iako mi je predivna) je to da sam se uvijek bojala kako će pristajati uz moj ten i moram priznati da i dalje nisam sigurna kako mi stoji.



Što se tiče trajnosti - znate da se tu neću moći previše iskazati jer jednostavno nijedan lak ne izdrži više od maksimalno 4 dana na mojim noktima (ne zbog trajnosti laka već zbog mog čestog mijenjanja lakova), no toliko definitivno izdrži na mojim noktima.



Revelique proizvodi nažalost nisu dostupni kod nas, nego u BiH, Austriji i Bjelorusiji, no ja navijam da se prošire i na hrvatsko tržište (bit će još recenzija Revelique proizvoda pa ćete vidjeti što mi se sve svidjelo i zašto bi ih voljela vidjeti kod nas).

Kako vam se sviđa ovaj lakić?

*PR uzorak (bez obzira na porijeklo proizvoda, garantiram da su iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu iskrena i stvarna. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)  

CONVERSATION

19 komentari:

  1. Baš je lijep! Mene u zadnje vrijeme spopala manija za nudaćima, a prije (dok sam imala kratke nokte) ih nisam mogla smisliti :DD Definitivno bi bilo lijepo imati i ovog mališana u kolekciji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam nekad davno samo nudaće i koristila, a onda me pukla manija za bojama koja ne popušta :))))

      Izbriši
  2. Lijep je, inače volim nudaće golaće :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lijepa nijansa! Bas trazim ovu nude nijansu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooohhhhh, mislim da mi treba! Jako treba!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mnoooooooooooooooooogo mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  6. ovakve nijanse lijepo izgledaju na svačijim noktima, daju dozu elegancije :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam čak pet Rvelique lakova i ja ne mogu opisati svoje oduševljenje. Ovaj današnji je predivan, i sama najviše preferiram takve nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sofisticirani noktici! Divno ;)

    OdgovoriIzbriši