EOTD: Sleek Showstoppers Palette - a little make up obsessed

EOTD: Sleek Showstoppers Palette

Danas vam donosim svoj sinoćnji make up na očima. Upotrijebila sam Sleek Showstoppers paletu čije ste swatcheve i recenziju mogle vidjeti ovdje.



Koristila sam nijanse Sparkle, Bad Girl, Au Natural i ispod obrva Paraguaya. Maskara je Flormar x10 lengthening sculpting, a korektor Maybelline FitMe.











U zadnje vrijeme mi se jako sviđa kombinacija zlatnih i ljubičastih/šljivastih, što vi kažete?





CONVERSATION

30 komentari:

  1. Lijepo izgleda, sigurno nesto sto bih i ja nosila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda jako dobro! Meni ljubičaste nijanse baš ne stoje ali volim kombinirati smeđe i zlatno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako su lijepe! Mjerkam ih neko vrijeme, tko zna kada ce mi doci na red ali bas si ih lijepo iskoristila <3 Okice su ti krasne kao i maskara, nisam ni sumnjala da je u pitanju Flormar haha :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stavi ih na na više mjesto na listi, izvrsne su palete <3
      A Flormar... Haha da <3
      I hvala za kompliment :*

      Izbriši
  4. Predobro izgleda!! Mjerkam tu paleticu već neko vrijeme, ali nikako da stigne na red :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepo izgleda kombinacija ovih boja :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, baš prelepa kombinacija... Ako budem u skorije vreme naručivala paletu, biće ova (mada sam učestvovala u nagradnoj igri, možda i dobijem paletu, drži mi fige) :))) Imam au naturel, već pre napisah, odlična mi je ali je više mat nijansi, treba mi sad nešto ovako shiny :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sleek ima jako lijepe paletice! :) A savršeno našminkaš oči, da bar ja tako znam :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš lijepo! :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno je! sad mi treba i ta paleta :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Tek danas sam otkrila tvoj blog, kad si postovala kod mene. Odlicna si! Odusevila sam se :)

    Odlicno ti stoje ove kombinacije. Svidja mi se sto si tamnooka, pa mogu nesto i da iskoristim :D

    Pratim od sad <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti draga <3
      i ja tebe otkrila zahvaljujući Sari :)

      Nadam se da ćeš moći iskoristiti nešto od mojih "ideja" :)

      Izbriši
  11. nice, nosivo svugdje i često :D

    OdgovoriIzbriši