Moja Colourpop kolekcija tekućih ruževa - a little make up obsessed

Moja Colourpop kolekcija tekućih ruževa

Među najdražim make up proizvodima su mi ruževi i imam ih uistinu mnogo, mnogo sam ih isprobala, a isto tako, imam i neke svoje favorite. Kao i cijeli svijet, i ja sam se polakomila za povoljnim Colourpop ruževima, a u nastavku možete pročitati moje dojmove, te vidjeti swatcheve.

Od tekućih ruževa, u mojoj kolekciji se nalaze ruževi Ultra Matte i Satin finisha, a imam i nekoliko Lippie Stix, svaki različitog finisha: matte, satin i matte x. Ovaj post će biti o tekućim ruževima, dok ću se neki drugi put posvetiti lippie stixima.

Ono što krasi Colourpop je izvrsna kvaliteta za nisku cijenu. Osobno sam prvo kupila jedan Lippie Stix (Heart On), a kako mi se on svidio, kolekcija se samo nastavila širiti. 


Prije nego vam počnem pisati o svakom ružu pojedinačno, moram naglasiti da ja inače imam osjetljive usne sklone isušivanju i da moja priprema za nanošenje ruža uvijek uključuje nanošenje balzama za usne (Nuxe Reve de Miel ili MADARA Plum Plum), a po potrebi i piling za usne prije balzama.

Svi tekući ruževi dolaze u količini od 3,2g i po cijeni od 6$. Ambalaža je plastična, ništa posebno, a ukoliko nosite ruž u torbi, velika je vjerojatnost da će vam se izguliti slova. Aplikator je klasičan, spužvast, precizan.

Colourpop Donut - Ultra Matte Lip

Riječ je o nekoj malo svjetlijoj nijansi boje lososa. Nisam sasvim na čisto s tim kako mi ta nijansa stoji. Nekako imam osjećaj da zahtjeva jači make up na licu. Osobno u zadnje vrijeme svakodnevno koristim samo puder, rumenilo i maskaru i kad nanesem ovaj ruž, to nekako djeluje nedovršeno, jednostavno zahtjeva jači make up na ostatku lica.

Što se tiče formule, riječ je o ultra mat formuli, što znači da se stvarno suši u potpuni mat. Mene osobno ne isušuje uz gore navedenu pripremu, a na usnama je izuzetno trajan. Uz piće i hranu izdrži nekih 6 sati bez problema, a možda i nešto duže. Ono što je meni jako bitno jest da se ravnomjerno skida i ravnomjerno blijedi.



Colourpop Fresh Cut - Ultra Matte Lip

Ovo je postala jedna od meni najdražih nijansi. Riječ je o lijepoj, hladnoj nude nijansi koja je idealna za svaki dan, no može se super iskombinirati i uz dramatični smokey look. 

Ultra mat formula, ne preslikava se, ne isušuje i izuzetno je trajan na usnama, meni izdrži i cijeli radni dan uz piće i hranu. 


Echo Park - Ultra Satin Lip

Ovaj ruž je drugačijeg finisha, riječ je o ultra satinu. Iako je trajan, nije trajan poput ultra mat ruževa, preslikava se, tako da ukoliko se ljubite ili pijete, preslikat će se ruž na partnera ili na čašu. Ovi ruževi su puno nježniji na usnama, a pigmentacija i način aplikacije su jednako dobri kao i kod ultra mat verzije. 

Na službenoj stranici ovu boju opisuju kao "warm peachy nude", no na meni ona vuče na smeđu nude nijansu. Zimi mi takva boja odgovara, no ljeti ipak nije ruž za kojim posežem. 



Brooklyn - Ultra Satin Lip

Ovaj ruž krase sve karakteristike kao i njegovog prethodnika, izuzetna ugoda na ustima dok se nanosi, trajnost nešto manja nego kod ultra matte ruževa - preslikava se na šalice/čaše, pa zapravo trajnost ovisi o tome koliko jedete/pijete dok ga nosite. Pigmentacija je izvrsna, kao i aplikator i bez problema ćete ga savršeno nanijeti u jednom potezu.

Boja je prava ljetna, riječ je o hot pink nijansi i stvarno često posežem za njim, kako za posao (dakle uz minimum make upa), tako i za izlaske (gdje si ipak dam oduška po pitanju šminke). 


Mars - Ultra Matte Lip

Kada trebam ruž žarke boje za koji mi je potrebno da traje satima, biram Colourpop Mars. Predivna boja fuksije koja će podići i najjednostavnije make up lookove. Izuzetno pigmentiran, izuzetno trajan, ovo mi je možda i najdraži Colourpop ruž. Zahvaljujući mat finišu znam da će biti trajan na meni, a opet, da mi neće izmučiti usne. Ovo je boja koju obožavam u sva godišnja doba i ovaj ruž mi je postao prvi izbor kad tražim upečatljivu boju koja mi treba izdržati cijelu noć. 


Malo mi je teško sumirati svoje mišljenje o ovim ruževima. Satin finish je puno trajniji od većine ruževa, no matte finish me toliko osvojio da mi je teško uzeti u obzir i savršene nijanse satin ruževa. Moj definitivno najdraži Colourpop ruž je Mars, a nakon njega Fresh Cut - dakle oba su matte finisha. Ono što me oduševljava je njihova pouzdanost, znam da ukoliko ih nanesem, ne moram cijeli radni dan popravljati ruž, a meni je to važna stavka - da ne moram svaka 2-3 sata razmišljati u kojem mi je stanju ruž. 

Iako su moje usne osjetljive i sklone isušivanju, ukoliko ne vodite računa o njima poput mene (procedura iz ovog posta), ipak bih vam prije preporučila satin finish jer je puno nježniji za usne, a opet, i Colourpop satin ruževi su puno trajniji od većine drugih ruževa.

Ruževi su po cijeni od 6$ dostupni na Colourpop web stranici, no kako je poštarina pozamašna, isplati se malo pratiti i pričekati jer svako toliko imaju free shipping kada se uistinu isplati kupovati. 

L-R: Donut, Fresh Cut, Echo Park, Brooklyn, Mars

Jeste li vi isprobale Colourpop ruževe? Koji su vaši dojmovi? Kako vam se sviđaju moje nijanse i imate li koju preporuku?

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Mars je preee 😍
    Nisam nikad narucivala. Strah me da me ne oderu na carini..
    A bas bih voljela probati njihove ruzeve..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema te što biti strah, iskoristiš akciju kad je free shipping i naručiš do 22€ i ema carine :) ako bi naručivala u većoj vrijednosti, jednostavno podijeliš u više paketića kad je free shipping i super :)

      Izbriši