Selen u službi ljepote - termalna voda La Roche-Posay - a little make up obsessed

Selen u službi ljepote - termalna voda La Roche-Posay

Selen je esencijalni element koji se nalazi u tijelu u malim količinama. Djeluje blisko sa vitaminom E u nekim metaboličkim procesima i poticanju normalnog rasta tijela i plodnosti. Selen je prirodni antioksidans i smatra se da čuva elastičnost tkiva odgađajući oksidaciju višestruko nezasićenih masnih kiselina.

Selen je važni dio antioksidativnog enzima (glutation-peroksidaze) koji štiti stanice od štetnih učinaka slobodnih radikala koji se produciraju tijekom normalnog metabolizma kisika.

Brazilski orašćići su najbolji izvor selena u hrani. Kvasac, cjelovite žitarice i plodovi mora, također su dobar izvor selena.

Zašto sve ovo pišem? Selen je bitno uzimati iznutra, no za ljepotu može pomoći i termalna voda La Roche-Posay.


Stara više od 20.000 godina i još uvijek u trendu – termalna voda La Roche-Posay izuzetno je složena i jedinstvena voda s terapeutskim djelovanjem. Nastaje iz kišnice, profiltrirane kroz guste kredne stijene koje su prirodne rezerve selena, a upravo ju bogatstvo selenom čini dragocjenom. Ovaj oligoelement u tragovima je prirodni antioksidans koji štiti stanice od oksidacijskog stresa, spriječava prerano starenje kože i pomaže u liječenju brojnih dermatoloških nepravilnosti i bolesti.

Ono što termalnu vodu La Roche-Posay također čini izuzetnom je stabilnost njenih sastojaka, prije svega minerala koji poštuju fiziološku ravnotežu kože. Izuzetno je čista i ima gotovo neutralan pH. Termalna voda je zaštićena od onečišćenja, svi njeni sastojci su nedirnuti, a svojstva neizmijenjena još od termalnih vrela iz kojih izvire.

AKTIVNA TVAR S TERAPEUTSKIM DJELOVANJEM NA KOŽU :

- UMIRUJE
- OMEKŠAVA
- DJELUJE PROTIV SLOBODNIH RADIKALA
- DJELUJE PROTIV NADRAŽENOSTI KOŽE

Umiruje osjetljivu kožu, nadraženu zbog vanjskih čimbenika (sunce, dermatološka liječenja itd.) i pomaže kod usporavanja starenja kože.


VODA ZA SVAKU PRILIKU

Termalna voda La Roche-Posay umiruje kožu i predstavlja korak osvježenja u svakodnevnoj rutini njene njege. Zbog svojih jedinstvenih svojstava može se koristiti i kao svakodnevna terapija. Njena antioksidacijska svojstva pomažu u zaštiti kože od opterećenja iz okoliša, a njeni umirujući učinci značajni su pri njegovanju vrlo osjetljive i nadražene kože (nakon depilacije, brijanja, estetskih zahvata, izloženosti suncu, zbog vremenskih promjena itd.).
Mikroskopske ali bogate kapi u raspršivaču okružuju lice i tijelo te štite, umiruju i osvježavaju. Raspršena maglica jednostavno se upija u suhu kožu, tako da nema potrebe za trljanjem, pa je osobito prikladna za osjetljivu i nadraženu kožu.

Postoje 3 različita pakiranja termalne vode La Roche-Posay:

300 ml – »BABY« format

Prikladan za svakodnevno korištenje. Osobito ga rado koriste majke sa djecom, koja imaju atopijski dermatitis ili neki drugi oblik nadraženosti kože.

150 ml – obavezna »oprema« svake kupaonice

Termalna voda izuzetno je praktična i za svakodnevno korištenje u kupaonici, za muškarce nakon brijanja, nakon depilacije, kao značajan korak u rutini čišćenja lica i za smirivanje nadraženosti kože zbog vremenskih promjena.

50 ml – na putu, za svaku torbicu

Budući da je termalna voda prikladna za svakodnevnu upotrebu, u La Roche Posay je razvijen i format od 50 ml, idealni suputnik koji stane u svaku torbicu, kako bi bio pri ruci u slučaju potrebe za dodatnim osvježenjem i vlaženjem kože ili fiksiranjem make-upa

U ljekarnama je u tijeku promocija »za više osvježenja po nižoj cijeni« u kojoj možete kupiti termalnu vodu La Roche-Posay u pakiranju od 150 ml po promotivnoj cijeni od 49,90 kn.

Cijene ostalih pakiranja su:

Termalna voda La Roche-Posay, 300 ml: 89,60 kn*
Termalna voda La Roche-Posay, 50 ml: 28,00 kn*

*preporučene cijene

CONVERSATION

18 komentari:

  1. Ja imam Avene termalnu vodu, odmah sam uzela od 300ml, dobro dodje kao osvjezenje :) Mislim da su sve manje-vise iste :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne bih rekla iste, ali skoro pa iste :)
      Recimo Uriage voda dosta odskače od Avene-Vichy-LRP tria koji se najčešće spominje - ona je slanija pa recimo nije ju dobro koristiti nakon depilacije :)

      I sama najčešće kupim Avene ;)

      Izbriši
  2. Ja sam veliki fan Avene vode. Već godinama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja ju već godinama kupujem, ali nisam odana samo jednoj nego rotiram nju, LRP i Vichy :)

      Izbriši
  3. Zvuči odlično, inače su mi LRP kao brend zbilja odlični. Ja koristim Avene termalnu vodu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su odličini (većina njihovih proizvoda).
      Skoro sve koristite Avene :)

      Izbriši
  4. Ja isto Avene imam i super mi je, ublaži mi crvenilo od jutra do mraka i baš osvježava kožu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. LRP mi je najbolja termalna voda, cak mi se pokazala boljom od Avene koju koristim otprilike 10 godina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tko bi rekao da će najveći LRP fan među blogericama to reći? :9

      Izbriši
  6. obozavam termalne vode ali ovu jos nisam probala mada planiram :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Iskreno, nije mi ta voda nešto...nekako me isušuje, možda zbog selena??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hm, ne bi trebala od selena, trebalo bi potražiti koliki joj je pH, tu te nešto vjerojatno zeza :/
      Avene znam da ima 7,5 i da je blago lužnata, no moram priznati da za ostale nisam naišla na informaciju o pH vrijednosti :/

      Izbriši
  8. Nisam koristila LRP, ali kad potrosim Vichy, kupicu da probam ;)
    Super recenzija :) Ubedila si me :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj koja dobra recenzija, koji super post! Totalno sam presretna zbog ovog o selenu i njegovoj važnosti za ljepotu jer sam baš nekidan to čitala u jednoj knjizi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljepota dolazi iznutra i treba obratiti pažnju na to, no malo pomoći izvana isto ne šteti :)

      Izbriši