Ljetna njega lica - a little make up obsessed

Ljetna njega lica

Ljeto je i inače doba kad smanjim količinu proizvoda koje koristim, no ovog ljeta sam tu količinu posebno srezala. Moja mješovita koža čak postaje masna, tako da ju ne želim opterećivati s prevelikom količinom proizvoda, nego ju samo lagano hidratiziram, a za ciljanu njegu biram maske.


Moja jutarnja njega započinje micelarnom vodom. Izbjegavam korištenje umivalica za lice u jutarnjoj njezi jer me isušuju, nego samo lagano odstranim višak sebuma i ostatke noćne njege. Uriage micelarna voda za suhu i normalnu kožu je jedna od meni najdražih micelarnih voda koju kupujem po ne znam koji put. Nježno, a efikasno odstranjuje sve nečistoće (a i make up), tako da je moj odabir. Detaljnu recenziju možete pročitati ovdje

Kao krema za lice mi je tokom ljeta obavezna krema sa SPF50+, a ovog ljeta moj odabir je Filorga UV bronze SPF50+. Izuzetno lagani fluid ne masti moju kožu već ju i matira, a izvrsna je podloga za šminku, nimalo ne isušuje i super štiti kožu. Nije mi izazvala nikakav nered na licu i još mi je jednom potvrdila kako mi odgovaraju Filorga proizvodi.

Za područje oko očiju ujutro koristim Nuxe Nuxellance kremu za područje oko očiju. Kremica ima metalni aplikator koji pomaže pri rješavanju otečenosti, a i lagano je tonirana, pa lijepo osvježava područje oko očiju. Što se tiče hranjivosti, idealna je tokom dana, međutim za noć biram hranjivije kreme. Idealna je podloga za korektor, a područje oko očiju izgleda baš ljepše nakon korištenja - ne samo zbog toga što je toniran, već i zato što lijepo zagladi linije oko očiju. 


Večernja njega je nešto opširnija, kako zbog toga što uključuje skidanje šminke, tako i zbog toga što noću ipak posežem za nešto hranjivijim proizvodima.

Za skidanje šminke koristim već spominjanu Uriage micelarnu za područje oko očiju, dok šminku s lica skidam s REN Balzamom za skidanje šminke (prvi korak), te Uriage pjenom za čišćenje lica. REN Rosa Centifolia Balzam za čišćenje lica je recenziran ovdje. dok je Uriage pjena za čišćenje lica recenzirana ovdje. U recenzijama možete pročitati koliko me oba proizvoda oduševljavaju, tako da ću ih opet kupiti. 

Za njegu lica koristim The Ordinary Buffet serum koji hrani kožu, a sadrži i aktivne sastojke (peptide), pa je i dobar anti-age proizvod. Preko njega nanosim Melvita Apicosma kremu koja je izvrsna za osjetljivu kožu. Lagana je, a opet hidratizira kožu bez ikakvih iritacija ili izazivanja nepravilnosti na koži. 

Područje oko očiju noću hranim Afrodita kamilica kremom za područje oko očiju. Moja najdraža noćna krema već godinama, pa ukoliko pratite moj blog, vrlo vjerojatno ste već čitale da sam ju spominjala, a ako niste, recenziju možete pročitati ovdje


Kao što vidite, njegu sam stvarno svela na minimum i tako mi odgovara, lice mi je hidratizirano, no opet ne zagušeno pretjeranom količinom proizvoda. Za sve ostale potrebne sad koristim maske za lice, bilo da je riječ o blistavosti, čišćenju pora ili hidrataciji i tako mi dobro funkcionira. 

Ukoliko tražite jednostavnu njegu, obratite pažnju na ove proizvode jer su laganih tekstura, a svoje funkcije obavljaju savršeno. 

Kako izgleda vaša ljetna rutina? Imate neku preporuku za proizvode?


CONVERSATION

2 komentari:

  1. Želim testirati REN proizvode, ali sve čekam da mi se smanje zalihe ;)
    Ja sam također smanjila broj proizvoda tijekom ljeta i baziram se samo na spf zaštiti i hidratizaciji. Izbacila sam micelarne otopine iz upotrebe (ionako ih nikada baš nisam voljela), a trenutno za skidanje makeupa koristim uljne čistače

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ljetna postava :)
    Ja sam također smanjila i izbacila sve agresivne proizvode iz njege lica još prije ljeta i vidim promjene na bolje, polagano ali ide, baš sam zadovoljna s obzirom da imam problematičnu kožu. moja postava je trenutno: Bioderma Sebium gel za čiščenje lica, Bioderma Cicabio kremica ili Avon krema od krastavca i čajevca, Afrodita okoloočna krema od kamilice ( na tvoju preporuku, hvala divna je!), Himalaya maska za lice od neema, za piling lica korstim električnu četkicu u kombinaciji s navedenim gelom te po potrebi ertitromicin ak izbije koja akna.

    OdgovoriIzbriši