Empties 2014. - vol. 03 - a little make up obsessed

Empties 2014. - vol. 03

Došlo je vrijeme za još jedne (kvartalne) empties :) Iako se ovako stvarno nakupi puno stvari, pa to bude dugačak post, svejedno sam odlučila ostati pri tome da ih objavljujem kvartalno jer mi je ipak draže pisati o novim stvarima nego o potrošenima, ali mislim da i one zaslužuju mjesto na blogu kako bih vam, barem kroz mini recenzijicu, prenijela svoje mišljenje o potrošenim proizvodima. 


Počet ću s proizvodima za kosu:

  • Natura Siberica šampon za hidrataciju i volumen - pisala sam o njemu u postu o Proizvodima koji su me ostavili ravnodušnom (klik), pa ću ukratko sažeti svoje dojmove. Dobro pere, ne iritira vlasište, kosa je lijepa od njega, no tekstura mi je čudna, nekako želatinasta i jednostavno nije bilo onog wow efekta koji bi me nagnao da proizvod kupim opet.
  • Batiste Original šampon za suho pranje - imala sam od nekud mini pakiranje, pisala sam o njemu ovdje, dobar mi je, ali više volim miris Batiste Blusha, a trenutno koristim Batiste Strength & Shine (recenzija). Iako mi je dobar, neću ga opet kupiti jer su mi Blush i Strength & Shine verzija bolje. 
  • Vichy Dercos Neogenic šampon* me ostavio potpuno ravnodušnom, o njemu sam pisala u ovom postu, pa se neću puno ponavljati. Nije učinio ništa dobro za moju kosu, no nije ni ništa loše. Jednostavno je "meh" proizvod. Neću ga kupiti



Što se tiče tuširalica, svašta sam potrošila i našla mjesta za nove bez grižnje savjesti:

  • Le Petit Marseillais gel za tuširanje s mlijekom vanilije* - dobila sam ga na predstavljanju LPM kozmetike. Iskreno ću vam reći da se sama ne bih vjerojatno potrudila ni pomirisati vaniliju, no ovdje je riječ o blagoj, finoj vaniliji koja se svidjela čak i meni. Možda ga kupim sad nekad zimi opet pošto je riječ o divnim gelovima koji me nimalo ne isušuju. 
  • Le Petit Marseillais gel za tuširanje s mlijekom pamuka i makom je moj favorit ljeta, a možda i najdraži LPM gel. Kremast, ne isušuje (kao ni ostatak ekipe) i još k tome mirisom podsjeća na moj voljeni Kenzo Flower ♥ Novi je već kupljen i u upotrebi je :)
  • Le Petit Marseillais gel za tuširanje Pin&Criste Marine nije kremaste teksture za razliku od ostalih LPM gelova koje sam koristila, no također ne isušuje. Miris je osvježavajuć, čak bih rekla unisex i opet ću ga kupiti, ali tek idućeg ljeta jer mi tada odgovaraju takvi mirisi.
  • Le Petit Marseillais gel za tuširanje s mlijekom slatkog badema - drugi po redu najdraži LPM gel. Fin miris, te kao ni ostali ne isušuje. Inače, recenziju vanilije, badema i plavog LPM-a možete pročitati ovdje
  • Olea gel za tuširanje s bazgom i shea maslacem - ugodno iznenađenje za sitne novce. Fin miris (iako se više prilikom tuširanja osjeti shea nego bazga, a htjela sam obrnuto), ne isušuje, kremast, a sve za sitne novce. Vrlo vjerojatno ću kupiti opet.


Što se tiče proizvoda za tijelo, našlo se tu još stvarčica:

  • Nivea Powder Touch dezodorans 2x - jedan od najdražih dezodoransa. Solidno drži pazuhe pod kontrolom, a istovremeno je blag za moje osjetljive pazuhe. Novi je već u upotrebi.
  • Rexona Maximum Protection - njega ne koristim na svakodnevnoj bazi nego u situacijama kad trebam nešto što će držati znojenje pod kontrolom (stresne situacije, važna događanja, kad znam da me neće biti doma "od jutra do sutra"). Na regularnoj bazi mi je agresivan jer me nakon par dana svrbe pazusi i koža mi je suša, ali za posebne prilike je jako dobar. Kupit ću ponovno.
  • Aveo Mandel odstranjivač laka za nokte - potrošen već ni sama ne znam koji po redu. Novi u upotrebi.
  • Balea Totes Meer Salz Ol peeling - uljni peeling na bazi soli. Izvrstan miris, dobro ribanje i fina njega. Meni je idealan za ljeto, dok za zimu ipak biram Afrodita 100% SPA šećerni peeling. Naime, moja koža tijela je suha, pa ju ne želim dodatno isušivati peelilngom na bazi soli, dok mi ljeti to i nije toliki problem, a i miris mi ljeti puno više odgovara od Afroditinog. Ako ga bude u ponudi i idućeg ljeta, definitivno kupujem. Recenziju možete pročitati ovdje
  • Barfuss maska za stopala- proizvod koji koristim kao kremu za moju suhu kožu stopala i koji obožavam. Recenziju možete pročitati ovdje, a nova je već u upotrebi. 
  • Nivea Celullite Serum* - prije ljeta me "puklo", pa sam se ipak malo mazuckala i za to odabrala ovaj serum. Divan miris i to je otprilike to. Nisam vidjela nikakav poseban pomak, no ne čudi me jer ne vjerujem u anticelulitne kreme nego u ispravnu prehranu, vježbanje i anticelulitne masaže. Neću nabavljati opet.


Kad su proizvodi za lice u pitanju, tu se našlo divnih proizvoda, kao i onih koji su me ostavili ravnodušnom.

  • Afrodita Clean Phase micelarna voda* je jedan od proizvoda koji me ostavio apsolutno ravnodušnom. Nije me isušivala, bila je dobra za jutarnje čišćenje lica od ostataka kreme i viška sebuma, no kod skidanja šminke se i nije iskazala - jako je teško skidala maskaru, a meni je to jako važno jer često puta ni ne koristim posebno odstranjivače koji su namijenjeni isključivo okoloočnom području nego taj dio make up-a skidam micelarnom. Nije me isušila niti napravila nered na licu, ali nije me ni oduševila niti zadovoljila moje potrebe, tako da ju neću ponovno kupiti. Više o dojmovima možete pročitati ovdje
  • Glow by Dr. brandt revitalizing retinol eye cream* je još jedan od proizvoda koji me ostavio ravnodušnom. Očekivala sam puno više, a dobila sam jako malo. Nije mi čak bila ni dovoljno hranjiva, a da ne pričam o obećanjima koje daje, a ne ispunjava. Više o njoj sam pisala ovdje. Definitivno ne obnavljam zalihe. 
  • Vichy Normaderm* - koristila sam ovu kremu u sklopu programa "100 dana 100 žena" i iako sam se bojala da će me isušiti i da mi neće biti dobra, pokazala se solidnom. U ovom postu možete više pročitati o mojim dojmovima, no sve u svemu, nije bila loša, no opet me se nije dojmila toliko da bih ju opet uzela. 
  • La Roche-Posay Toleriane Ultra* je izvrsna krema za smirivanje kože. Ja sam ju počela koristiti kad mi je divljao seboreični dermatitis, jedno vrijeme sam ju koristila konstantno, a kasnije po potrebi kad bi mi koža bila iritirana nečim ili kad bi mi se učinilo da bi mi dermatitis mogao početi divljati. Trenutno koristim Toleriane Ultra Fluid koji mi je još bolji (jer je moja koža mješovita) i čiju recenziju pripremam, no ovaj proizvod svakako ima sve moje preporuke. Recenziju možete pročitati ovdje
  • Novexpert Vitamin C serum* - pokazao mi se kao dobar serum s C vitaminom, djelovao je na zdrav izgled i blistavost kože. Nije ništa bolji niti lošiji od ostalih seruma s C vitaminom koje sam do sad koristila. Hoću li ga opet kupiti? Iako ne mogu reći ništa loše o njemu vjerojatno neću jer postoje i jeftiniji, a dobri serumi s C vitaminom. Više o njemu možete pročitati ovdje
  • SKIN79 Repair Amino-Acid serum - bio je dobar po pitanju hidratacije, a najbolji mi je bio u kombinaciji s preostala 2 seruma, tad sam nekako vidjela najbolji efekt. Vrlo vjerojatno ću opet nekad kupiti taj set. Recenziju možete vidjeti ovdje
  • Payot Hydra 24 maska za lice - divna hidratacijska maska koja je godinama bila moj HG (holy grail/sveti gral) u kategoriji maski za hidrataciju. Fenomenalna maska koju ne mogu dovoljno nahvaliti ♥  Recenziju ste mogle čitati ovdje. Unatoč svemu tome, idćući put se prilikom kupnje neću odlučiti za nju jer sam našla drugu, nešto povoljniju hidratacijsku masku koja mi daje jednako dobar učinak. Usporedbu te dvije maske možete pročitati ovdje
  • Kiehl's mikrodermoabrazija - apsolutno savršen proizvod, najbolji kood svih kućnih mikroermoabrazija koje sam do sada probala (nisam još dovoljno isprobala The Body Shop Vitamin C mikrodermoabraziju da o njoj dam konačan sud). Dovoljno jak, a opet dovoljno nježan. Ako TBS ne zadovolji moje kriterije, kupujem opet. Detaljnu recenziju možete pročitati ovdje


Što se dekorative tiče, neke stvari sam potrošila, a neke zafitiljila u smeće jer jednostavno samo zauzimaju mjesto, a ne koristim ih, a nisu dovoljno dobre da bih to poklonila nekom drugom:

  • Parisax tekući puder* je jedan od proizvoda koje sam zafitiljila u smeće s guštom. Ne odgovara mi niti znam ikog kome bi mogao odgovarati. Neću trošiti više riječi na njega, ako vas zanima zašto je tako loš, bacite pogled ovdje na recenziju.
  • Maybelline Lasting Drama eyeliner sam bacila jer mi se posušio, no koliko ga dugo imam, nije ni čudo. Izvrstan tuš, ima sve moje preporuke, no ja sam, pošto ga ne koristim tako često ovaj put kupila Catrice gel liner (recenzija) jer je jeftiniji. Recenziju MNY gel linera možete pročitati ovdje.  
  • Nutra Nail Speed Dry Top Coat je meni bio izvrstan proizvod, uz to i cjenovno povoljan. Recenziju možete pročitati ovdje. Pošto je dostupan samo na iHerbu, nije mi se samo zbog njega dalo raditi narudžbu, tako da sam sad kupila moj isto omiljeni Misslyn 60 sec top dry (recenzija). Idući put kad ću naručivati s iHerb-a ću ga svakako opet ubaciti u košaricu.
  • NYX Round Lipstick u nijansi Tea Rose sam potrošila do kraja woohoo! Divan svakodnevni ruž, čiju recenziju i swatch možete vidjeti ovdje. Kako trenutno imam drugi ruž koji je njegov dupe - p2 Union Square (ovdje možete vidjeti usporedbu), neću sad ponovno kupovati. 
  • Max Factor Mega Volume maskara* je za mene kriminal od maskare. Nisam se nikako našla s četkicom, svaki, ali baš svaki put sam završila zamuljanog kapka, tako da sam ju zafitiljila u smeće.
  • Max Factor 2000 Calorie maskara - iako sam ju prije obožavala, sad mi ipak više nije tako dobra. Prije mi je bez problema bila izvrsna 3 mjeseca, sad se osuši nakon 2 mjeseca, što meni nikako nije zadovoljavajuće. Efektom je ta prva dva mjeseca i dalje savršena, ali eto... Nije to više TO. Neću više kupovati.
  • Avon Supershock ljubičasta maskara* - jako dobra maskara, daje lijep efekt na trepavicama, a i boja je jasno vidljiva. Kako izgleda na djelu možete vidjeti ovdje. Imam u zalihama još jednu KIKO ljubičastu maskaru koju obožavam, tako da zasad neću obnavljati zalihe. 
  • Urban Decay Potion Primer - najbolji primer IKAD kad su moji kapci u pitanju. Dugo traje i malo ga treba, savršeno pojačava intenzitet boja i produžava trajnost sjenila. Trenutno imam sample pakiranja koja sam dobila prilikom kupnje UD Naked 3, no kad ih potrošim, kupujem ponovno.
  • Smart Girls lak u nijansi 157* - lijepa plava bojica, ali se posušio, a i potrošila sam ga skoro do kraja, tako da sam ga bacila u smeće. Ne vjerujem da ću kupiti opet jer imam sličnih boja. Kako izgleda na noktima, možete vidjeti ovdje
I konačno smo došli do kraja ovog posta, svaka čast svima koji su ga pročitali do kraja?
Jeste li i same koristile neki od ovih proizvoda? Koji su vaši dojmovi?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)   

CONVERSATION

17 komentari:

  1. OMG, baš si bila vrijedna i u trošenju proizvoda i u sakupljanju ambalaže.

    OdgovoriIzbriši
  2. Afrodita micelarna je i meni bila onako,blje. Nit smrdi,nit mirisi,nit mi treba u zivotu.

    Ovo od dr.brandta nisam potrosila,ali imam 3-4 druga proizvoda i mogu ih opisati najbolje s puno para,malo svirke. Brand me zasad bas razocarao,a stvarno nisu jeftini.
    Zato dijelimo miljenika medju LPM gelovima :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau dobro si trošila,jedva pročitah sve do kraja hehe :).Nivea powder mi je odličan,2000 calorie koristim 10 god već,probam ponekad neku drugu al uvek se vratim njoj ,Vichy dercos sam dobila priliku da probam ali onaj drugi i to je zaista najbolje nešto što sam ikada probala ,i to je to :)

    OdgovoriIzbriši
  4. svaka čast draga. kad bi isala empty kvartalno toga bi bilo na izvoz a post mozda kilometarski.
    LPM odlični, probala sam od vanilije i badema, Nivea i Aveo uzas teski, razočaranje i to veliko. Nivea serum nije loš, Avon maskaru imala rije u starijoj veziji prije bloga, ostalo nisam imala ni probala

    OdgovoriIzbriši
  5. He, he, i tebi će trebati kontejner za skupljanje prazne ambalaže :D Bila si vrijedna, nama šta :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Imala sam Vichy šampon za kosu protiv opadanja, ne sjećam se kako se zvao, bijela je bočica i isto mi nije bio baš nešto. S obzirom na cijenu od 100 kn očekivala sam više. Vichy normaderm mi je super, koristim je već nz koji put, posebno u kombinaciji s Avene triacneal kremom.
    Barfuss nikako da kupim. Muller mi nije blizu pa još uvijek čeka na kupnju, a svi je hvale :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Isprobala sam uglavnom sve tuširalice, sve su mi ok. Kupila sam nedavno Natura Siberica šampon za kosu, nije ovaj koji si ti koristila i baš si me sada zaintrigirala kakav je! Moram ga poslikati, pa će na probu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post, baš sam uživala čitajući. :) Nekako sam se nadala da će ovaj Vichy šampon biti super no ako te kako kažeš ostavio ravnodušnom vjerujem da nije vrijedan pažnje.

    OdgovoriIzbriši
  9. stvarno si bila vrijedna !! također koristim nivein dezodorans i volim proizvode Afrodite, još nisam isprobala Marsiliais proizvode ali definitivno hoću :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Zbilja puuuuno proizvoda i to većina meni jako dragih. LPM s vanilijom miriši božanstveno, jedino mi je žao da miris ne traje duže jer se volim 'šnjofati' po danu haha :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Nutra Nail Speed Dry Top Coat više nema na iHerb i to me jako rastužuje jer mi je to najboji TC (bolji od Seche i Poshe)! Izluđuje me kad nađem nešto super i onda se to više ne prodaje!

    OdgovoriIzbriši
  12. Toliko divnih proizvoda. <3 Svaka čast za potrošen NYX karmin! Meni ne uspeva baš da ih potrošim. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Svaka tebi čast na skupljanju praznih ambalaža :D
    Ja sam rešila sve da bacam kad sam postala rob otpada radi bloga haha :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Volim tuđe empties postove :) I u smeću se nađe korisnih informacija :)

    OdgovoriIzbriši