Misslyn 60 sec. Top Dry iliti brzosušeći top coat - a little make up obsessed

Misslyn 60 sec. Top Dry iliti brzosušeći top coat

Uvijek me mučilo to što nikad nisam imala dovoljno mira sjediti i čekati da mi se osuši lak na noktima, pa sam vječito popravljala lak po nekoliko puta ili se budila ujutro s otiskom plahte na noktima - dok nisam otkrila čudesni kozmetički preparat - brzosušeći top coat. S tim otkrićem mi je postalo puno draže lakirat nokte jer sam znala da ću potrošiti samo par minuta na lakiranje noktiju.
Top coat koji sam dugo koristila je bio Seche Vite dry fast top coat i koji sam naručivala preko eBay-a. Uz ono što mu je primarna funkcija - brzo sušenje laka, davao je i predivan sjaj, a za mene imao i divan miris (znate onaj miris kad se lakira drvo? E pa tako nekako miriše :D). Neke cure se žale da im je povlačio lak, no meni se to moram priznati nikad nije dogodilo.
Moj jedini problem s tim lakom je bio što bi uvijek bila pri kraju s njim kad bih ga naručivala (jer tko bi naručio prije pa imao rezervu kad ima toliko stvari na wishlisti koje isto nekako moraju doći na red :D), pa je to uvijek izgledalo ovako nekako:


Takva je situacija otprilike bila i kada sam otkrila Misslyn 60 sec. Top Dry. Bila sam u Mulleru, gledala Misslyn proizvode i primjetila da u ponudi imaju i brzosušeći top coat. Kako je bila kriza, odlučila sam ga kupiti i probati. I drago mi je da jesam!



Proizvođač kaže da ovaj proizvod osuši lak u roku 60 sekundi i osigurava sjaj i trajnost laka.
Ovaj nadlak radi upravo ono što mu je namjena - brzo suši lak. Nisam štopala vrijeme da vidim je li u pitanju baš 60 sekundi, no svakako nije ni puno više vremena potrebno da lak bude potpuno suh. O trajnosti laka mi je teško govoriti jer meni većina lakova dugo traje na noktima (kada uspiju preživjeti moju želju za stalnim mijenjanjem lakova :D). Misslyn nadlak daje i sjaj, no ne kao Seche Vite, no to i nije ono zašto kupujem ovakve nadlakove, tako da je u potpunosti zadovoljio moja očekivanja i svakako ću ga nastaviti i dalje kupovati zahvaljujući mojoj navici da nadlak uvijek kupujem kad zagusti.
Preporučam vam da ga probate, uštedit ćete puno vremena koristeći brzosušeći nadlak, a Misslyn je izvrstan prvi izbor.

Cijena: 45.50 kn za 10 ml

Vaša Nives

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar