NYX Round Lipsticks - recenzija i swatchevi - a little make up obsessed

NYX Round Lipsticks - recenzija i swatchevi

NYX je američki drogerijski brand kojeg sam otkrila prije nekoliko godina i njihovi ruževi su mi među njihovim najdražim proizvodima.



Imaju nekoliko linija ruževa, uz Round Lipstick, tu su i Matte Lipstick, Soft Matte Lipstick, Diamond Sparkle Lipstick te Black Label Lipstick.

Ovaj post je posvećen liniji Round Lipstick, pa da ne duljim... Riječ je o ruževima koje jako volim koristiti na svakodnevnoj bazi. Kremaste su strukture, što osobno jako volim, ne isušuju usne, ne treba ispod njih nanositi balzam jer imam osjećaj da i sam ruž njeguje usne i imaju ogroman raspon nijansi. Jako su pigmentirani, što im je još jedna dobra strana. Uz to, imaju i izvrsnu cijenu - na eBay ih se može naći već od 2.50$. Kod nas ih možete kupiti u Šminka i to, no ne znam koliki raspon boja imaju i cijena im je veća - 50 kn.
Jedina mana koju im ja nalazim je postojanost - baš zbog te kremaste strukture nisu izrazito postojani, pa je potrebno popravljanje nakon nekog vremena.

Pakiranje nije ništa posebno - crna plastična ambalaža, bez nekih posebnih detalja, no ono što mi se sviđa što je na dnu svakog ruža dio na kojem se vidi boja ruža, pa ne trebam čitati boju ruža ili ih otvarati da bi odabrala ruž koi želim. Dolaze u količini od 4 grama.

Osobno imam 3 nijanse, a četvrtu mi je majka ustupila za potrebe bloga. Fig i Tea Rose su kremasti, a Indian Pink i Twist ruževi sa shimmerom.
Moje nijanse su Fig, Tea Rose i Indian Pink. Fig i Tea Rose su kremaste, prirodne nijanse i često ih korsitim, dok je kupnja Indian Pinka bila fail - ne zato što je ruž loš, nego sam ga na swatchevima doživjela drugačije, pa ga rjeđe koristim od prva dva ruža.
Četvrti ruž koji sam slikala je Twist i o njemu nemam ništa posebno za reći. Jedino što mogu reći je da je i majka zadovoljna njihovim ruževima, te da se ne uvlače ni u borice zrelijih usana.

Sve u svemu, svakako ću kupiti još poneki NYX ruž jer su mi to njihovi najdraži proizvodi uz Megashine sjajila.

Imate li vi neki njihov ruž? Preporuke?

U nastavku slijede swatchevi.

Vaša Nives

na svim slikama s lijeva na desno: Fig, Tea Rose, Indian Pink, Twist

u hladu:




na Suncu:





CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar