Gdje sam bila, što sam radila (i što dalje planiram) - a little make up obsessed

Gdje sam bila, što sam radila (i što dalje planiram)

Možda ste primjetile da slabo pišem u zadnje vrijeme, no nažalost, skupilo mi se puno privatnih obaveza zbog kojih blog pati. Uz to su se ovaj tjedan zaredala čak četiri eventa, pa jednostavno nije bilo vremena za nove postove. Iz tog razloga sam vam odlučila sažeti moj tjedan, što sam novo saznala i vidjela, te što vas očekuje slijedećih dana na blogu.



U utorak je hrvatski brand prirodne kozmetike Olival proslavio u lounge baru Matis svoj 20. rođendan. Osnivačica branda, Vlasta Pojatina nas je upoznala s Olivalovom poviješću i kako je skromno Olival počeo, a danas Olival asortiman broji 69 proizvoda smještenih u nekoliko linija: za sunčanje, lice, kosu, ruke, stopala, masažu, pa sve do kozmetike s posebnim namjenama.


Ovom prilikom su i predstavljeni novi proizvodi kojima je Olival još jednom pokazao kako ide u korak s trendovima - riječ je o Olival pekmezu za ubrzano tamnjenje te Olival Glitter ulju za sunčanje (bez SPF). Preporučene cijene su 79,90 kn za Pekmez za ubrzano tamnjenje i 69,90 kn za Glitter ulje za sunčanje. 

Naravno, ja moram još jednom spomenuti smilje liniju čije sam mlijeko i tonik uvrstila i u svoje drogerijske favorite, a sad ću isprobati i joše neke proizvode iz te linije. 



S Olivala sam jurila u kozmetički salon Idol Plus na ugodno druženje s Avonom gdje smo imale prilike vidjeti sve 24 nijanse novih Avon Gel lakova za nokte i gdje su nam ljubazne djelatnice salona po želji lakirale nokte tim lakovima. Nažalost, zbog žurbe ja svoju manikuru nisam dočekala, no koliko sam vidjela, riječ je o predivnim nijansama koje stvarno lijepo sjaje i daju dojam geliranog nokta. Uskoro ću vam predstaviti nijanse koje sam dobila. Slika iz salona nema jer sam uživala u opuštenoj atmosferi :)


Srijeda mi je bila poprilično stresna, a i početak četvrtka, tako da sam posebno uživala opuštajući se na mini tretmanu lica kojim je L'Occitane počastio nas blogerice. O samom tretmanu ću više pisati u jednom od slijedećih postova, kao i o novitetima koji su došli i koji nas tek čekaju.


Nakon toga sam otišla na nastavak svog francuskog dana, stvarno mi je prijepodne prošlo kao da sam u Provansi :)
La Petit Marseillais, poznati francuski brand je odnedavno dostupan i kod nas i u kratkom roku je stekao veliki broj poklonica, a i sama sam jedna od njih (gel za tuširanje s bademovim mlijekom ste već mogle vidjeti u mojim drogerijskim favoritima kao i u mojim travanjskim favoritima), no osim gelova za tuširanje (dostupno nam je 9 mirisa), na tržištu su dostupni i proizvodi za njegu kose (za suhu i oštećenu kosu linija s karite mlijekom i medom, za obojenu linija s uljem šafranike i ekstraktom borovnice (ove linije se sastoje od šampona, regeneratora i maske), te za normalnu kosu šampon s ekstraktom jabuke i lista masline, šampon s ekstraktom lana i mlijekom badema, te regenerator s mlijekom slatkom badema i ekstraktom lanenog sjemena), kao i oni za njegu tijela (linija s karite maslacem, uljem slatkog badema i arganovim uljem i s karite maslacem, eteričnim uljem kamilice i mlijekom smokve. obje linije se sastoje od hidratantno mlijeka i hidratantnog balzama).


A što dalje planiram? Iskreno se nadam da će se idući tjedan moje obaveze malo unormaliti i da ću moći raditi po nekom svom planu. A u planu su pisanje o L'Occitane tretmanu na kojem sam bila, moj izbor najboljih dekorativnih proizvoda iz drogerija, new in post, poneki NOTD post, kao i recenzije Vichy Cellu Destock Serum Flash, Afrodita Clean Phase proizvoda za skidanje šminke oko očiju i jednog jako lijepog Calvin Klein ruža.


O čemu biste od planiranih postova htjele što prije čitati?

CONVERSATION

29 komentari:

  1. *Ines,baš ne znam šta da napišem.Čim si recenzirala badem,ja sam kupila Le Petit Marseiliais belu breskvu i nektarinu.
    Jako volim miris njihovih proizvoda i tek sam planirala da ih koristim.
    Ali ne znam kako,jer sam već posle prvog tuširanja dobila alergijsku reakciju.

    OdgovoriIzbriši
  2. * Nives, ne Ines ;)

    Žao mi je to čuti, nadam se da reakcija nije bila strašna :/
    Imaš li ideju na koji sastojak bi mogla biti alergična?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *Molim te,izvini zbog pogreške.
      Ne znam.Daću mami da ga koristi.A ja ću odmoriti malo od raznoraznih mirisa,pa ću videti.
      Želela sam bila da probam i kremu za telo i šampon od borovnice.A sada ništa.

      Izbriši
    2. ma nema problema :)
      Odmori malo od isprobavanja, pa vidi onda. Treba istražiti na koji točno sastojak si odreagirala...
      A ja sam se danas namazala balzamom za tijelo (onim rozim/ljubičastim) i koža je stvarno meka i mirisna :)

      Izbriši
  3. Jedva čekam recenziju Olival pekmeza :) svijetle sam puti i uvijek tražim nešto što će mi pomoći da što prije dobijem onu prepralnulu put :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *preplanulu :D

      Izbriši
    2. joj to nažalost neće tako skoro, ipak živim u ZG, pa sam sunčanjem ograničena samo na kratki period :)

      Izbriši
  4. A ja sam baš mislila da si i ti dobila manikuru i još sam kod Andree komentirala da mi obje imate lijepe lakiće :P Koji si onda crvendać imala na noktima? Krasan mi je :) Le petit Marseillais se baš potrudio oko događaja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije crvendać, nije joj slika baš ispala, no riječ je o Essie Watermelon :))

      http://alittlemakeupobsessed.blogspot.com/2013/08/notd-essie-watermelon.html

      A LPM se stvarno potrudio :)

      Izbriši
    2. Aaaaa, nekako mi je u glavi "zvonilo" da je watermelon u pitanju, nemam pojma zašto iako stvarno izgleda crveno na fotkama... totalno sam opčinjena s tom nijansom otkad sam ju vidjela kod tebe :D

      Izbriši
  5. Puno divnih evenata, baš lijepo. Baš mi je drago vidjeti koliko se brandovi potrude oko takvih događaja. A ti samo polako, obaveze su obaveze, sve će se stići kad-tad. :) Vidim P2 sandiće na slici, i ja čekam jednoga da mi doputuje iz Njemačke :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, brandovi se potrude predstaviti novitete :)
      Nadam se da će ti lakić što prije doći :)

      Izbriši
  6. Šteta što nema Olivala u Srbiji :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da će vam uskoro doći, šire se po regiji :)

      Izbriši
  7. Ja bi recenziju Afrodite za očni makeup jer sam pri kraju s Lorealom i dojmove iz Loccitanea:)) Avon lakovi su predivni <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam za izbor dekorative iz drogerija :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivni eventi i predivan mi je štandić na fotki. Ja bih dojmove s L`Occitane tretmana na kojem zavidim i recenziju Afroditine čistilice. Jel to uljni odstranjivač ili?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pišem želje :)
      da, Afrodita je uljni odstranjivač :)

      Izbriši
    2. Onda super. Jedva čekam recenziju. Iako već ne sumnjam da je dobra. :-)

      Izbriši
  10. Jedva čekam recenziju CK ruža! :D

    OdgovoriIzbriši
  11. stvarno lijepo ispunjen tjedan, lijepi događaji :D
    veselim se recenziji Afrodita Clean Phase proizvoda za skidanje šminke oko očiju :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Ispunjen tjedan blogerskim zadacima popraćen blogodruženjima, krasan tjedan ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stvarno su bila dobra blogodruženja, veselim se i idućima :)

      Izbriši