Nutra Nail Speed Dry Top Coat - a little make up obsessed

Nutra Nail Speed Dry Top Coat

Kao velikoj lakoholičarki, jako mi je važan dobar top coat. A što za mene znači dobar top coat? Onaj koji daje sjaj laku, po mogućnosti mu produžuje trajnost na noktima (iako se najčešće lak ni ne stigne okrhnuti kod mene na noktima) i najvažnije - da mi brzo suši lak.

Otkad sam otkrila brzosušeće top coatove, uzorak plahte na noktima je stvar prošlosti i više ne mogu zamisliti svoju rutinu lakiranja noktiju bez njih. Dugo je jedini takav nadlak koji sam koristila bio Seche Vite kojeg i danas obožavam, zatim sam otkrila i jedan jako dobar dostupan kod nas na tržištu - Misslyn 60 sec. Top Dry koji mi je dobar iz razloga što se nikad ne sjetim na vrijeme naručiti top coat, a ovako se samo zaletim do Mullera i kupim ga. Danas vam donosim recenziju još jednog top coata kojeg nije moguće kupiti kod nas, nego online - Nutra Nail Speed Dry Top Coat, a spomenula sam ga u svom zadnjem New in postu.



Riječ je o brzosušećem top coatu koji je 3Free, s antioksidansima iz zelenog čaja što je po meni glupost, ali ajde, neka im. Njihovo objašnjenje je da su dodali taj ekstrakt u lak kao zaštitu noktiju od UV zračenja i slobodnih radikala. Mislim da bi bilo bolja da su kao zaštitu od slobodnih radikala poslali na primjer 50 ili 100 grama zelenog čaja, no dobro :)

Ono što proizvođač obećaje je brzo sušenje laka, te zaštita od krhanja (jel' to riječ?) i visoki sjaj. Ispunjava li ovaj lak ta obećanja? ispunjava!
Preporučaju pričekati 2 minute izmwđu lakiranja laka i nadlaka, no ja ne pričekam ni toliko, možda minutu i onda krećem s mazanjem ovog nadlaka. Moram priznati da nisam testirala suši li lak doista u 30 sekundi, no suši ga dovoljno brzo da sam zadovoljna. Već par minuta nakon lakiranja radim s rukama što god mi padne na pamet i nemam nikakvih tragova i oštećenja laka na noktima. Meni dovoljno da mi se ovaj nadlak sviđa.

No ima jednu "manu" koja nije prava mana, no trebala su mi jedno dva lakiranja da se naviknem - ovaj lak ima visoko pakiranje, pa u skladu s time je i onaj "štapić" na kojem je četkica duži nego inače što zahtijeva navikavanje pri lakiranju. No nije to po meni nikakva stvarna mana, samo se treba naviknuti na to.
Četkica je standardna, obična i može se lijepo rukovati njome.



Ovaj lak možete kupiti na iHerbu po cijeni od 3,54$ za 15 ml proizvoda, a ako pri prvoj kupnji iskoristite i moj kod SSL010 možete ostvariti i 5$ popusta za narudžbe do 40$, odnosno 10$ za narudžbe iznad tog iznosa. Poštarina je fiksna i iznosi 4$.

Koristite li vi top coatove? Koji je vaš omiljeni?

CONVERSATION

17 komentari:

  1. Meni ovo sto si navela kao potencijalnu manu, takodje ne bi predstavljalo problem, ali je lepo sto si naglasila.Deluje mi ok skroz. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma super je, jeftiniji od svih koje volim, a efekt je isti :)

      Izbriši
  2. Joj, napravila sam naruđbu na iHerb tako da ništa za sada od njega. Ali bi mogla pogledati ovaj Misslyn. Jel imaš njegovu recenziju negdje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sorry, ispada da nisam pročitala post. Ali se nisam skoncentrirala na link o Misslyn laku. Nemoj me mrziti. :)

      Izbriši
    2. Hahahahaha Mirna neću te mrziti :*
      Misslyn isto ima moje preporuke :)

      Izbriši
  3. Ja sam dosada koristila btgn od essencea,a kako su ga izbacili iz prodaje u potrazi sam za drugim i ovaj post mi je dosao kao narucen ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Već ga mjesecima gledam na iherbu, sad ću ga sigurno naručiti :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Za probu sam kupila Rimmel finishing touch nadlak, i prezadovoljna sam. Dostupan je kod nas za oko 30 kn, brzo se suši, lak mi traje i do 6 dana bez "krhanja", a i sjaj je nevjerojatan.

    OdgovoriIzbriši
  6. otkako sam probala essenceov btgn stalno ga se držim, toliko mi je dobar :D
    prije njega sam naručivala posh i seche, ali sad za to nema potrebe... no ovaj bih možda ipak mogla probati ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super zvuci, moram da ga isprobam cim bude narucivala nesto sa iherba, bas je povoljan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jako je povoljan, ako ćeš naručivati s iHerba, ubaci ga u narudžbu svakako :)

      Izbriši
  8. Hoću da naručim više stvari sa iherba ali pročitala sam da nekad uopšte ne stigne paket i to me svaki put spreči a imaju svašta nešto lepo.:/ Ako se napokon odlučim da probam sigurno ću ubaciti i ovaj lak.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam pročitala za jedan takav slučaj, no osoba je onda dobila refund - istina ne kao novce na osobni račun nego kao novce na iherb račun pa je opet mogla naručiti.
      ja sam zasad imala samo dobra iskustva s njima, nadam se da će tako i ostati :)

      Izbriši