Revelique Baked Eye Shadow - 50 nightingale - a little make up obsessed

Revelique Baked Eye Shadow - 50 nightingale


Vjerojatno znate priču o tome kako je Revelique kozmetika našla svoj put do mene, ako ne znate, da se ne ponavljam, klik ovdje, a danas je došao red za predstavljanje Revelique Baked Eye Shadow u nijansi 50 nightingale.

Kao što znate, Revelique kozmetika nije dostupna u Hrvatskoj, već samo u BiH, Austriji i Bjelorusiji, no znam kako su ove recenzije dragocjene mojim čitateljicama iz BiH koje su se žalile na manjak swatcheva ovog branda, a i živim u nadi da će nam Revelique proizvodi biti dostupni i na našem tržištu.

No da se bacim na temu :)

Revelique Baked Eye Shadows dolaze u pet nijansi - 10 checkmatel, 20 candy shop, 30 volcano, 40 aquarelle i 50 nightingale, u količini od 3 grama i cijeni od 8,60 KM (cca. 34 kn).




Što Revelique kaže o ovim sjenilima?

Predivan duo sjenila za oči za intenzivno sjajne oči u apsolutno briljantnim bojama. Formula sa soft focus kompleksom garantira udobnost nanešenog sloja, dugotrajnost i nesakupljanje u naboru kapka. Poseban proces proizvodnje osigurava apsolutno blještavilo boja i prikladno je za dvostruko nanošenje: mokro i suho.



Kakvi su moji dojmovi?

Sjenilo dolazi u crno-prozirnoj plastičnoj ambalaži, ništa posebno i ništa luksuzno, no šarm i ipak dozu elegancije joj daje lijepo stilizirani Revelique logo. Morat ćete pripaziti na nokte prilikom otvaranja jer biste lako mogli ostati bez njih - ne zato jer je ambalaža tako čvrsta nego zbog toga što je taj dio malo nespretno izveden.

Kao što sam već prije napisala, sjenila dolaze u količini od 3 grama.

Sjenila su shimmerasta, ne truse se na kapcima, kao ni u kutijici dok uzimate proizvod kistom.

U kutijici boje djeluju kao neka tamnije roza s dozom burgundyja u sebi i ljubičasta, no situacija se mijenja kad proizvod nanesete na kožu.

Moram priznati da sam se nemalo šokirala kad sam prvi put nanijela proizvod - naime, svako sjenilo prvo probam nanijeti bez baze, da vidim kako će izgledati i ponašati se. E pa gadno sam se zeznula! Boje su bile strašno slabo pigmentirane i već nakon 3 sata su mi se počela skupljati u pregibu kapaka. Moram priznati da sam bila jako razočarana.

No odlučila sam mu dati drugu šansu, pa sam ispod nanijela svoj omiljeni Urban Decay Primer Potion i razlika je bila šokantna! Mislim da nema potrebe za opisivanjem riječima kad to možete vidjeti na slici:



slikano na direktnom suncu
lijevo bez baze, desno sa bazom

Boje postaju predivne, izuzetno pigmentirane, a na kapku su trajale bez nakupljanja u pregibu dok nisam skinula šminku s lica.

Ova recenzija je dugo čekala na red jer sam dugo razmišljala koji je moj konačni dojam o ovim sjenilima. Kao osobi koja redovito koristi bazu, ovo mi ne zahtijeva dodatni posao, pa da gubim vrijeme i ne moram kupovati još jedan proizvod da bi mi ova sjenila odgovarala. S te strane, pigmentacija ovih sjenila mi nije neka mana. Definitivni plus je i izvrsna cijena, tako da sam u mogućnosti, vjerojatno bih kupila još koje od ovih sjenila.

No ukoliko ne koristite bazu, moja preporuka je da ovo sjenilo preskočite jer neće doći do izražaja sva njegova ljepota.



slikano u hladu
lijevo bez baze, desno sa bazom

Jeste li probale ova sjenila? Kako stojite s korištenjem baza za sjenila?

Vezani postovi:

NOTD: Revelique Pirouette
Revelique duo powder blush - 10 raspberry


*PR uzorak (bez obzira na porijeklo proizvoda, garantiram da su iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu iskrena i stvarna. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)  

CONVERSATION

4 komentari:

  1. Ja ne znam kako sam zivjela bez baze prije heh, vjerovatno zbog toga nisam ni voljela da se sminkam :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja nikad nemam naviku kupovati proizvode sa takvom formulom jer imam dojam da su slabo pigmetirani, tvrdi i da se truse. :/

    OdgovoriIzbriši
  3. kakva famozna boja ove crvenkaste sa bazom! na prvi pogled mi se senka nije dojmila nikako, ali sa bazom-wow! trenutno sam vise od paletica nego od ovih manjih pakovanja senki :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko su dobre boje sa bazoooom! Predivno! Meni se cini da je senka ovog tipa koju je meni Selma poslala drugacija od tvoje. Moje imaju neke krupne sjajne cestice kroz sebe nisu tako samo shimerasta. I meni moja Avon baza ne pomaze bas mnogo sa pigmentacijom. Jeste bolje ali nje ovako drasticno kao kod tebe :/

    OdgovoriIzbriši