Revelique duo powder blush - 10 raspberry - a little make up obsessed

Revelique duo powder blush - 10 raspberry

O tome kako su neke Revelique stvarčice došle do mene sam pisala u postu u kojem sam vam pokazala Revelique Pirouette lak (klik za post), pa se s te strane neću ponavljati, samo ću ponoviti da ova kozmetika nije dostupna kod nas već samo u BiH, Austriji i u Bjelorusiji i da proizvodi nisu testirani na životinjama. Popis cm-ova u kojima možete kupiti Revelique kozmetiku možete naći na ovom linku.

Ono što je tema ovog posta je Revelique duo powder blush u nijansi 10 raspberry*.



Riječ je o laganom mat rumenilu s dvije nijanse koje možete nanositi samostalno ili ih miješati i tako koristiti (ja tako radim). Uz moju, raspberry nijansu, postoji još i peach nijansa.

Rumenilo dolazi u ne previše luksuznoj ambalaži od čvrste plastike, s Revelique logom koji ipak podiže stvar kad je amabalaža u pitanju i ipak joj daje dozu elegancije. No oni koji me znaju, znaju da ja više cijenim ono što je unutra (eto, iste stvari trebamo cijeniti i kod kozmetike i kod ljudi). A u ovom slučaju me oduševilo ono što je unutra ♥



Rumenilo je svilenkaste teksture (imam osjećaj kao da je tamnija nijansa malo svilenkastija), pigmentirano je (no boja je takva da će vam trebati dosta da pretjerate), trajno je na obrazima, no moja preporuka je da koristite što mekši kist prilikom nanošenja jer je pomalo praškasto - odnosno svjetlija nijansa je pomalo praškasta.

Iako sama nikad ne bih povezala ime raspberry (malina) s bojom koja se nalazi unutra, boja me oduševila, totalno je nosiva u svim prilikama i iz tog razloga ovo rumenilo koristim skoro svakodnevno otkad sam ga dobila. Riječ je o blago roskastoj boji, a na mojoj koži dobiva neku drugu nijansu - nešto između roze boje i boje breskve koja je idealna za postizanje onog zdravog rumenog izgleda.



lijevo - svjetlija nijansa, sredina - tamnija nijansa, desno - pomiješane nijanse

Kao što sam već napisala, ovo rumenilo me potpuno osvojilo i u zadnje vrijeme samo njega koristim, a sad kad ste vidjele i njegovu boju na koži, mislim da vam je jasno i zašto. Idealno paše uz neki neutralni look, uz jači ruž, uz smokey eyes, uistinu će se divno uklopiti u svaku kombinaciju. Ako ste u mogućnosti, svakako pogledajte ovo rumenilo, uistinu je vrijedno pažnje.

Za cijenu od 9 KM (cca. 36 kuna) ćete dobiti 6 grama predivnog rumenila što je mislim više nego dobar deal.

Kako vam se sviđa? Zar ne bi bilo lijepo da i nama dođe Revelique? :)


*PR uzorak (bez obzira na porijeklo proizvoda, garantiram da su iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu iskrena i stvarna. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)  

CONVERSATION

29 komentari:

  1. Eto, ja imam Revelique u svom gradu ali jos uvijek nisam probala ni jedan proizvod. Valjda zato sto uvijek kupujem nesto za sta ima dosta recenzija i swatcheva na netu, sto sa Revelique jos uvijek nije slucaj.
    Trenutno su im lakovi na sniženju, pa ću ako mi bude usput uzeti koji da probam :)

    Sviđa mi se nijansa rumenila, i čak se i na slikama vidi da ima jako finu teksturu. Nadam se da će biti neki LOTD sa njim ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo, lakovi i ovo rumenilo su izvrsni, tako da za to imaš moju preporuku, a probat ću recenzirati što prije i ostale proizvode pa da se nađe barem pokoji swatch :)

      Izbriši
  2. U potrazi sam već dulje vremena za nekim peachy rumenilom jer posjedujem samo pinky nijanse. Svakako pogledam kada budem išla idući puta u Bosnu. Divno je! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo je toplije i narandzastije nego sto sam ocekivala. Meni je poslala ovo drugo peach. Ono je narandzasto i nije mat i isto ga obozavam!!! Uskoro pokazujem i ja njega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da je meni poslala nijansu koja meni bolje stoji i drago mi je zbog toga :)
      i jedva čekam da vidim kod tebe peach verziju :)

      Izbriši
  4. Swatchevi su me oduševili iako mi onako na prvu u ambalaži nijanse nisu izgledale baš privlačno :)) Zanimljiva marka, možda se nekada dokopam nečega :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako ćeš moći, probaj svakako se dokopati nečega :)

      Izbriši
  5. Slažem se da isti principi treba primeniti i na ljudima :D.
    Rumenilo izgleda prekrasno, sve tri nijanse!

    OdgovoriIzbriši
  6. Bilo bi super da i nama dođe.... Jako mi se sviđa rezultat kad pomješaš nijanse... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepa boja, ja sam samo probala njihove olovke za usne i naljepnice za nokte, imaju lijepih stvari, ali i nekih malo precijenjenih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nina, mene zanima sto te tacno nije impresioniralo, koji proizvodi? Mislim da bi takva informacija svima bila korisna :)

      Izbriši
    2. mislim da je kod svakog branda tako :)

      Izbriši
  8. Divna nijansa..bas takvu trazim, nosivu svaki dan..

    OdgovoriIzbriši
  9. Drago mi je da ti se dopalo! :) Narandzasto/breskvasto koje SNBlogic ima shimmera i teze ga je iznijeti dok je ovo ruzicasto dosta nosivije. Super recenzija, ja sam bas uzivala u njoj! :** <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni narančasto ne stoji tako da mi je drago da sam dobila ovog :)
      hvala još jednom na posredništvu :)

      Izbriši
  10. Dugo se potajno nadam da će Revelique doći k nama. Vidjela sam ovo rumenilo na jednom od blogova koje pratim i zapelo mi je za oko, mada sam čula iz iskustva žena da nisu pretjerano zadovoljne. Svakako bih ga htjela isprobati jer je prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam stvarno zadovoljna ovim rumenilom, tako da ne znam što reći :)

      Izbriši
  11. Baš bih željela isprobati Revelique kozmetiku. Rumenilo je jako lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hoćuuuuuu i ja :D jako lijepe nijanse i vjerujem da divno na tebi izgleda <3

    OdgovoriIzbriši