NOTD: s-he 311 + swatch s-he 137 ruža - a little make up obsessed

NOTD: s-he 311 + swatch s-he 137 ruža

Prošli tjedan sam dobila od dm-a neke proizvode iz jesensko-zimske s-he kolekcije, pa sam vam danas odlučila pokazati te stvarčice. Zvijezda ovog posta je definitivno s-he lak u nijansi 311, a pokazat ću vam i swatcheve s-he ruža u nijansi 137, a s-he long lasting sjajilo nema smisla swatchati kad sam ostala bez naljepnice pa ne znam koji je broj u pitanju.

No da se vratimo na zvijezdu posta - s-he 311. Riječ je o pravom blagdanskom laku, tako divnom za predstojeće dane.







Kao što sam rekla, dobila sam nekoliko proizvoda iz zimske kolekcije - ruž, sjajilo i lak.



Ruž je s-he 137 i ugodno me iznenadio svojom teksturom i mazivošću koja je izvrsna. No trajnost je malo manje izvrsna. Traje na usnama nekih sat i pol, a nakon toga postaje nestajati. Meni osobno prekratko.




Kakva su vaša iskustva sa s-he kozmetikom? Kako vam se sviđa lakić? ♥


*PR uzorak





CONVERSATION

1 komentari: