Favoriti godine - preparativa lice - a little make up obsessed

Favoriti godine - preparativa lice


Došlo je ono doba godine kad sa svih blogova iskaču raznorazni favoriti, no nadam se da je i vama, kao i meni, gušt to čitati i raditi popis proizvoda koje bih htjela probati :)

Kao i uvijek, krećem s preparativom lica, a mogu vam reći da sam prošle godine otkrila jako puno divnih proizvoda, neke sam već ponovila kupnju, a neke još trošim.



Kao što ćete vidjeti u nastavku, iako se kod mene našlo puno divnih brandova, zvijezda ovog posta je Caudalie jer se tu našlo čak pet njhovih favorita. Polyphenol C15 linija je linija koja kao da je rađena po mjeri moje kože, krasni, nekomedogeni sastojci, C vitamin i hijaluronska kiselina koje je moja mješovita, dehidraciji sklona koža uvijek željna. 

Caudalie Polyphenol C15 serum je za mene najbolji serum s C vitaminom kojeg sam probala (a probala sam ih dosta) jer osim što ima u sebi C vitamin, ima i hijaluronsku kiselinu, tako da mi je bio izvrstan i po pitanju hidratacije kao nijedan serum s C vitaminom do sada - svi koje sam koristila nisu pružali dovoljno hidratacije. Detaljnu recenziju možete pročitati u ovom postu.

Caudalie Polyphenol C15 Fluid sa SPF20 je izvrstan, lagani dnevni fluid koji je mojoj koži pružao dovoljno hidratacije, uz to je bio izvrsna podloga za šminku, ima SPF20 i ne izaziva nikakve nerede na licu. Detaljnu recenziju možete pročitati ovdje.

La Roche-Posay Toleriane Ultra Contour Yeux je divna dnevna kremica za područje oko očiju. Hrani izvrsna je podloga za šminku, pakiranje je izvrsno i stvarno nemam nijednu zamjerku na ovu kremicu. Recenziju možete pročitati ovdje

To je 2015. godine bila moja idealna dnevna njega. 


Što se noćne ekipe tiče, našla sam dva favorita i ne znam kojeg volim više ♥

No krenimo ispočetka... Magnitone Lucid mi se pokazao izvrsnim za čišćenje lica i stvarno se vidi razlika uz korištenje ovakvih uređaja. Neću puno dužiti jer stvarno sve o njemu možete pročitati u recenziji

Uz Magnitone Lucid sam jako dugo (pa mislim duže od pola godine) koristila Vichy Purete Thermale gel za čišćenje lica koji mi se pokazao savršenim. Izvrstan za skidanje šminke, a istovremeno jako blag, jedan je od rijetkih gelova koji mi nije nimalo isušio lice. Definitivno je riječ o proizvodu čiju ću kupovinu ponoviti. 

Sad dolazimo do te moje dvije velike ljubavi. Jedna je Caudalie Polyphenol C15 Overnight Detox ulje, čiju kupovinu sam već ponovila. Recenziju sa svim mojim dojmovima možete pročitati u ovom postu

Nuxe Nuxellance Detox tek čeka svoju recenziju. Iako je riječ o drugačijem proizvodu (Caudalie je ulje), zajedničko im je Detox u nazivu, kao i lijepa, svježa koža ujutro. Fino hrani kožu i za sada (a sad je počela prava zima) mi je dovoljan kao samostalna njega navečer. Ovog mjeseca će biti recenzija kada ću detaljno napisati dojmove.

The Emu Oil Well je izvrsna, a cjenovno povoljna noćna okoloočna kremica. Divno hrani kožu, a područje oko očiju je svježije. Recenziju možete pročitati ovdje


Kad su maske u pitanju, tu su se našla dva favorita, opet iz Caudalie tvornice. Caudalie hidratantna maska je recenzirana u ovom postu, a Caudalie glikolna maska će tek biti recenzirana. Uz nju je koža sjajnija i čišća i baš divno prodiše. Više o njoj uskoro :)


Naravno, neke proizvode sam potrošila, tako da sam napravila kolaž sa slikama tih proizvoda, a i samo ću vam linkati recenzije (klik na naziv) :)

Svo oduševljenje tim proizvodima je ostalo do zadnje kapi i stvarno je riječ o redom savršenim proizvodima.




I to je to kad su favoriti za njegu lica u pitanju :)

Dijelimo li neke favorite? Što je vas oduševilo prošle godine u njezi lica?

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Magnitone Lucid mi se posebno dopada ovde :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna ekipa se tu našla, pravi favoriti sve do jednoga :) Mene mami Caudalie Polyphenol C15 serum i kupujem ga prvom prilikom kad ga ulovim na nekoj akciji :)

    OdgovoriIzbriši