Bocassy serum - a little make up obsessed

Bocassy serum

Nakon dobra 2,5 mjeseca korištenja, mislim da je krajnje vrijeme da vam napišem svoje dojmove o Bocassy serumu. Vjerujem da ste o Bocassy brandu već imali prilike čitati, no za slučaj da niste, napisat ću par riječi o njemu.


Bocassy je francuski premium brand prirodne kozmetike, čija je formulacija kreirana od strane hrvatsko-francuskog tima i koji se proizvodi u Hrvatskoj.

U listopadu sam na predivnoj večeri u Klubu gastronomada imala priliku upoznati idejnu začetnicu, Marinu Mustapić koja nas je pobliže upoznala s brandom i pričom kako je uopće došlo do stvaranja Bocassy-ja.

Koliko je ljubavi uloženo u taj pothvat se vidi i u detaljima - mene je oduševio dizajn ambalaže, naročito vanjske kutije od kvalitetnog crvenog kartona, s ispisanim porukama koje je Marina sama osmislila.
Ne znam kako vas, ali mene takvi detalji oduševljavaju :)

Na slici možete vidjeti i da proizvod preko poklopca ima naljepnicu, tako da možete biti sigurni je li netko "isprobavao" proizvod prije vas. 


Nastavit ću još malo o ambalaži, serum dolazi u lijepoj staklenoj, elegantnoj ambalaži u količini od 50 ml. Ima pumpicu na koju su se neke kolegice žalile, međutim ja nisam imala nikakvih problema s njom, savršeno dozira proizvod i ne odvrće se.

Nažalost, imala sam kao i još neke kolegice blogerice nesreću da su se slova na bočici izlizala (kod mene nakon nekih mjesec i pol od upotrebe), ali kažu u Bocassyju da je taj problem sad riješen. 

U Bocassy-ju kažu da je serum "namijenjen svim dobnim skupinama kao zasebna dnevna njega za one mlađe populacije (25-50), te one u zrelijoj dobi (od 50+) kao dodatni proizvod dnevnoj i noćnoj njezi. Bocassy Serum dokazano djeluje na hidrataciju kože, te poboljšava kožna biomehanička svojstva (čvrstoća i elastičnost), idealan je za svaku namjenu jer vlaži kožu i zadržava vlažnost tijekom dana, te redovitom uporabom podiže opći nivo vlažnosti kože. Prirodni sastojci i vitamini također izrazito snažno djeluju na čvrstoću i elastičnost, te tako Serum zadovoljava sve korisnice bez obzira na dob i tip kože."

Odmah ću vam reći (odnosno napisati) da sam skeptična kad vidim da je neki proizvod namijenjen svim tipovima kože i da mi je teško vjerovati da nešto što odgovara masnoj, može odgovarati i suhoj koži. Ovdje bih se usudila reći da je stvarno tako. Svakoj koži, pa i masnoj je potrebna vlaga jer svaki tip kože može dehidrirati, a uz to, svakoj koži su potrebni i aktivni sastojci kako bi što dulje zadržala zdrav i mladolik izgled. 


Dok će u toplijem dijelu godine ovaj serum biti dovoljan kao samostalna njega, u hladnijem dijelu godine će za suhu, normalnu i mješovitu kožu sklonu dehidraciji biti izvrsna nadopuna uz odgovarajuću kremu, a masnoj koži bi i dalje trebao pružiti dovoljno njege i vlažnosti. 

Moja koža je mješovita, no sklona dehidraciji i osjetljiva, tako da ga sad koristim kao dio dnevne njege uz omiljenu kremu za lice kako bih spriječila dehidraciju (probala sam ga koristiti samog, no nije mi bio dovoljan) dok mi je u periodu kad su temperature bile nešto više bio dovoljan samostalan, a tada sam ga koristila i noću, ispod kreme. 

Izvrsna je podloga za make up, ne masti kožu i ostavlja osjećaj ugode na njoj i možete biti bez straha - nećete s njim "prosijati" brzo čak i ako imate masniju T-zonu poput mene. 

Ono što je meni (a vjerujem i mnogima od vas) bitno jest to da mi nije izazvao nered na licu u obliku iritacija, prištića ili komedona (a njima sam naročito sklona). 

Teksturom me više podsjeća na fluid nego na serum, a ima i (prirodni) miris koji meni u početku nije savršeno "legao", no stvarno je blag i čovjek se lako navikne na njega. 

Hidratantan je i brzo se upija, pa ćete praktički odmah po nanošenju moći nastaviti s ostatkom svoje rutine. 


Ovaj serum ima jako dobar sastav, sadrži maslinovo ulje koje hrani kožu te zadržava vlažnost u kožnom tkivu tijekom dana i utječe na pojačanu čvrstoću i elastičnost, kakao i shea maslace koji podižu volumen kože, štite od vanjskih utjecaja i dubinski hrane, glicerin koji zadržava i postupno otpušta vlažnost, ekstrakte anisa i korijena gaveza koji revitaliziraju kožno tkivo, nadomještaju vlažnost i nutrijente te potiču jačanje kolagenskih vlakana i vitamine A, E i B koji su potrebni za optimalan rad i tonus kože kako bi ona izgledala mladenački i zdrava, te su najjači sastojci u borbi protiv znakova starenja.

Alkoholi koje vidite u sastavu su tzv. "dobri alkoholi" koji ne isušuju kožu, već služe kao emulgatori u kozmetici. Malo više o toj temi možete pročitati u ovom članku.




Cijena seruma je 180 kn za 50 ml (inače je standardna količina u kojoj se pakiraju serumi 30 ml), a koje proizvode Bocassy još ima u asortimanu, možete pogledati na ovom linku. Proizvodi su inače dostupni ekskluzivno u dm drogerijama.



Sve u svemu, uzmite ga u obzir ukoliko tražite serum koji će hraniti vašu kožu, koji je lagan i koji neće izazvati nikakav nered na vašem licu. Rekla bih da stvarno odgovara svim tipovima kože - dok će suhoj, normalnoj i koži sklonoj dehidraciji u zimskom periodu biti potrebna krema povrh njega, masnoj bi trebao biti dovoljan i sam.

Veliki plus su mu i prirodni sastojci, bez potencijalno štetnih i opasnih sastojaka za vašu kožu i cijeli organizam. Serum svakako ima moju preporuku i sigurno neću stati s korištenjem nakon ove bočice (koja mi je sad pri kraju).

Jeste li isprobale Bocassy proizvode? Zanimaju li vas?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)   

CONVERSATION

15 komentari:

  1. Jedva cekam da ga isprobam!

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odmah na 2. mjestu u sastavu nalazi se komedogeni sastojak, tako da ovo preskačem...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. maslinovo ulje suprotno nekim pisanjima po blogovima nije komedogeno nego je njegova mana što se (samo ulje) sporo upija - tako je rekla i Green Girl koju smatram velikim znalcem kad su u pitanju prirodni sastojci za njegu kože.
      ovdje možeš malo više pročitati o uljima: http://blog.dnevnik.hr/aromaterra/

      Izbriši
    2. Hm... Moje osobno iskustvo je totalno suprotno... Al na kraju krajeva, svi smo razliciti, tko voli nek izvoli, ja necu riskirati ;)

      Izbriši
    3. To je tvoje iskustvo, ali je neodgovorno tvrditi da je nešto generalno komedogeno ako tebi ne paše ;)

      Izbriši
  3. Baš sam čekala ovu recenziju :) Moja koža je sada mješovita, ali na pojedinim mjestima dehidrirana tako da mislim da bi mi mogao odgovarat. Čitala sam pozitivne recenzije i za vichy aqualia dynamic serum pa nisam još sigurna koji da kupim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala novu Aqualia verziju, no stara mi je bila izvrsna, tako da mislim da ni s jednim ne možeš fulati :)

      Izbriši
  4. Hm, natipkala sam cijeli komentar i mislim da na kraju nisam stisla objavi :D Ako jesam oprosti na dva komentara :D Baš sam čekala ovu recenziju. Moja koža je sada mješovita, ali na nekim mjestima dehidrirana pa mislim da bi mi ovaj serum odgovarao. Čitala sam i o vichy aqualia dynamic serumu da je dobar tako da se još premišljam koji da kupim :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno nema rizika od nereda i zacepljenja pora sa ovim serumom bez obzira na sastav, vrlo je lagan i koza ga super upija, skoro pa kao da je od vode. Slazem se sa svim sto si rekla, uskoro pisem svoju recenziju i mogu komotno tvoju prepisati jer su dojmovi isti hehe :) meni jedan od boljih proizvoda, uz Vichy Aqualiu Thermal za noć koja je isto ovako lagana i koju obozavam. :) bravo Bocassy!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da se slažemo oko dojmova :) A i noćnu aqualiu thermal volim :)))

      Izbriši
  6. Već godinama kao dodatnu hidrataciju koristim Vichy Aqualia Thermal serum i iako mi je dobar i u potpunosti zadovoljava potrebe moje (mješovite prema masnoj) kože već mi je polako dosadio :). Kad potrošim bočicu koju trenutno koristim moram si naći neki novi serum koji ću isprobati :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Definitivno vrijedan probe, nabavljam nadam se uskoro!

    OdgovoriIzbriši