Favoriti 2015. godine - preparativa tijelo - a little make up obsessed

Favoriti 2015. godine - preparativa tijelo

U prošlom postu sam vam pisala o favoritima godine kad je u pitanju njega lica, a u ovom postu će biti riječ o favoritima kad je u pitanju njega kože tijela. Odmah se vidi da je tu manje proizvoda iz jednostavnog razloga - naime, cijelu godinu sam bila iznimno lijena po pitanju mazanja unatoč tome što mi je koža tijela suha. Iz tog razloga se malo proizvoda i našlo ovdje. Ovih dana se trudim to popraviti i redovito se mažem, a malo me osvjestilo i to što mi se jako dragi proizvod pokvario, pa mi držite palčeve da nastavim i dalje tako :)



Kad je pilingiranje u pitanju, dva proizvoda su se izdvojili kao favoriti. Afrodita 100% SPA šećerni piling je moj stari favorit, a i u ovoj godini sam ga redovito koristila, posebno u hladnijem dijelu godine. On je djelomično kriv što se nisam redovito mazala nakon tuširanja jer ostavlja kožu nahranjenom. Recenziju možete pročitati ovdje

Drugi piling je Laino Peeling za tijelo s karite maslacem. On je nešto manje hranjiv od Afroditinog, no i on njeguje kožu, bez onog uljnog osjećaja nakon (kao nakon Afrodite). Uz to izvrsno pilingira, ne iritira i super miriše. Recenziju možete pročitati ovdje



Po pitanju njege su se izdvojila tri proizvoda. 

Nuxe Huile Prodigieuse Or je klasik za kojim posežem uvijek kad mi treba sjaj kože (češće ljeti nego zimi pošto je više kože tada otkriveno). Divna njega, izvrstan miris i savršen sjaj koji daju koži čine ovaj proizvod mojim vječnim favoritom. Recenziju možete pročitati ovdje

Laino L'Huile Autenthique je moj apsolutni favorit među uljima za njegu u protekloj godini ♥ Savršen miris, njega i to što je ulje koje se najbrže upija u moju kožu su zaslužni što je bilo izuzetno korišteno unatoč tome što je moja kolekcija mazalica poveća. Cijena mu je isto solidna, tako da ponavljam kupnju nakon što ga potrošim. Recenziju možete pročitati ovdje


Zadnji proizvod koji je zaslužio naći se među mojim favoritima je Le Petit Marseillais hidratantno mlijeko za tijelo s makom, mlijekom pamuka i bademovim uljem. Kao i kod prethodnih proizvoda, i ovog krasi jako dobra njega i divan miris ♥ Iako mi je njega jako bitna, bitan mi je i miris, što ću, žena sam :D Ovaj proizvod je zadovoljio oba ta kriterija, a još ima i super praktičnu ambalažu na pumpicu (koja super funkcionira). Recenziju možete pročitati ovdje.

Iskreno se nadam da ću iduće godine imati više favorita u ovoj, novoj godini jer će to značiti da sam i više koristila proizvode za tijelo, a ne zabušavala kao do sada :D

Imate li vi neke preporuke za proizvode za njegu? Imamo li koji zajednički favorit?

CONVERSATION

5 komentari:

  1. Žena si, nego šta :D Baš ću probati LPM mlekce ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pomno odabrani proizvodi! Koristila sam Laino L'Huile Autenthique i Nuxe ulje (bez šljokica) i o njima dijelimo mišljenje. Moram probati LPM mlijeko

    OdgovoriIzbriši
  3. Slike fantazija! Afrodita pilin nikako da isprobam, a 'mjesto Nuxe ulja, kupit' cu Olival, zbog cijene, ali prvom prilikom kupujem i Nuxe :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Afrodita secerni je Vrh!

    OdgovoriIzbriši