Favoriti mjeseca - prosinac 2015. - a little make up obsessed

Favoriti mjeseca - prosinac 2015.

Došlo je vrijeme i za zadnji ovogodišnji post s favoritima mjeseca. Ove godine sam otkrila puno divnih proizvoda, mnoge od njih ću i nastaviti koristiti i već sad vidim kako će mi biti teško pisati o favoritima godine. No o tom ću razmišljati kasnije, sada su na redu prošlomjesečne zvijezde u mojoj kozmetičkoj kolekciji. 



Foreo Luna Mini* je proizvod koji će svakako dobit recenziju. Puno sam čitala o Luni, razmišljala treba li mi ili ne, glavna kočnica mi je bila cijena, no onda su mi se javili iz Forea da me pitaju jesam li zainteresirana za suradnju i u ovom slučaju nisam uopće razmišljala - pristala sam. Prilikom čišćenja lica se stvarno vidi razlika, no puno više o dojmovima će biti u postu koji planiram napisati u siječnju :)

Kiehl's Daily Reviving Concentrate* je još jedan od proizvoda koji me oduševio. Kako sam u prosincu znala raditi i po 12 sati, trebali su mi proizvodi koji daju zdravi sjaj koži. Ovo je jedan od tih proizvoda, razbuđuje svojim divnim mirisom (đumbir ♥), riječ je o stvarno suhom ulju koje se brzo upija, a daje koži zdrav izgled i štiti je preko dana od svih štetnih utjecaja, pa koža ni navečer ne izgleda umorno i izmučeno.


Sephora Lip Stain u nijansi Strawberry Kissed je kod mene svega 10-ak dana, no ovaj ruž je zaslužio svoje mjesto ne samo u favoritima mjeseca, nego će se naći i u favoritima godine! Da, u 10 dana me toliko oduševio da će naći svoje mjesto u godišnjim favoritima! Ova nijansa mi je obilježila zadnjih 10-ak dana, riječ je o boji po mom ukusu, mat teksture (koju obožavam) koja nimalo ne isušuje, a uz to je i izuzetno trajna. Jedva čekam napisati vam rezenziju ovog fenomenalnog ruža. Ova nijansa će biti moj odabir i za novogodišnju noć jer znam da mi garantira trajnost i nimalo isušivanja.

NARS Audacious ruž u nijansi Anita je obilježio prvu polovicu mjeseca. Neutralna boja i predivna tekstura su razlozi zašto sam tako često posezala za Anitom, a zbog te divne teksture vrlo vjerojatno ovo neće ostati moj jedini ruž iz ove linije. 


Ovaj post je bio kratak jer je riječ o proizvodima koje svakako mislim sve recenzirati, no jednostavno sam morala podijeliti s vama svoje ovomjesečne ljubavi ♥

Što ste vi voljele ovog mjeseca? Volimo li neke iste proizvode?


*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

17 komentari:

  1. Čim sam videla sliku pretpostavila sam da te je Sephora Lip Stain Strawberry Kissed toliko oduševio! :D I ja ih obožavam! Definitivno omiljeni mat tečni karmini. :)Šteta samo što nemaju veći izbor nijansi...

    Kiehl's Daily Reviving Concentrate sam probala samo kao tester, al i tih 2ml su bila dovoljna da se zaljubim. Nevervatno prija koži i oh taj miris! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je riječ o možda i najboljim tekućim ruževima koje sam probala :) A boja je stvarno to die for ♥
      Meni je uz to što nemaju ogroman izbor nijansi žao i što moram smišljati kako doći do njih (još nisam preboljela zatvaranje Sephore u ZG) :/

      Kiehl's dnevni koncentrat je stvarno divan proizvod i potpuno te kužim, ja sam se zaljubila u njega na prvu kap - i dojmovi se nisu promijenili i dalje :)

      Izbriši
    2. Joj razumem te, meni je uvek muka kako doći do stvari, pogotovo jer je nama u Novom Sadu izbor bašbaš loš. :/ Pa onda maltretiram drugaricu kad ide u Nemačku ili se snabdem u Zagrebu hahhaah :D

      Izbriši
  2. Ja sam baš neki dan naručila Magnitone, a ti mi sad dođes s Foreom ccc :P Šalim se, na kraju sam se ipak odlučila da hoću spravicu s četkom, Clarisonic mi je ipak malo preskup trenutno, a Magnitone je baš bio na popustu, pa ajde :)
    I da se pohvalim, naručila sam i Nuxe detox i svašta nešto što ste ti i Mell hvalile, a već sad vidim da ćeš mi prodat i taj Kiehl's :/ Prestat ću vas čitat :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da ćeš biti jako zadovoljna s Magnitone-om, a oba uređaja ti definitivno ne trebaju ;)
      I bit ćeš zadovoljna s Nuxe Detox, a za Kiehl's ćeš još čitati konačne dojmove, ali gle, ako ništa drgo, imat ćeš divnu kožu :D

      Izbriši
  3. Mene ovaj Sephora lip stain baš nešto privlači :)
    sretna ti Nova!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, savršen je ♥
      Hvala ti, sve najbolje i tebi :)))

      Izbriši
  4. Tako želim imati Magnitone ili Foreo....možda u 2016. budem imala sreće i novaca za njih!
    Nisam ništa koristila od ovih proizvoda

    OdgovoriIzbriši
  5. Neka si ti ove ljepote podijelila s nama ;)
    Nadam se da će Foreo biti moj ubrzo i baš mu se veselim. Clarisonic me nikada nije privlačio, ali zato je Foreo ljubav na prvi pogled :D
    Baš sam prije par dana bila u Zg i trudila sam se zaobići Kiehl's jer sam znala da se ne bih mogla kontrolirati da uđem, a sada kad vidimo ovo ulje i tvoje dojmove dođe mi da plačem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, vjerujem da ćeš biti zadovoljna Foreom :)
      A Kiehl's nisi trebala izbjegavati, pogotovo jer nisi u mogućnosti navratiti kad god poželiš, a divnih proizvoda ima :)

      Izbriši
  6. Super su favoriti! Boja Sephorinog tekućeg ruža kao i Forea je <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Radujem se recenziji Seforinog ruža, primamljivo zvuči.
    Želim ti sve najbolje u Novoj godini! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će uskoro recenzija :)
      I hvala ti, sve najbolje i tebi :)

      Izbriši