Avon darivanje - a little make up obsessed

Avon darivanje

Kako bih vam zahvalila što me pratite iako pišem puno manje nego prije, odlučila sam jednoj od vas pokloniti Avon poklon paket.

U paketu se nalaze:

- Avon Nutra Effects Refreshing Gel Cleanser
- Avon Nutra Effects Miracle Glow Nourishing Oil Cream
- Avon Mark tekući ruž u nijansi Rock Star. 



Pravila darivanja:
- darivanje je ograničeno na prostor Hrvatske
- za sudjelovanje je potrebno obavezno ostaviti komentar u ovom postu
- dodatan ulazak za sudjelovanje dobivate ukoliko na Facebooku ostavite komentar ispod ove slike.
- ne morate, ali možete podijeliti post na Facebooku jer sreća je veća kad se dijeli
- darivanje traje do 7.05.2018. u 23:59 nakon čega odabirem dobitnika
- dobitnik ima 48 sati da mi se javi na mail ili u inbox na Facebooku. Ukoliko se ne javi u tom roku, biram novog pobjednika. 

Sretno svima! ♥ ♥ ♥

Dobitnica je: Aneta Služek!

CONVERSATION

47 komentari:

  1. Super nagrada,posebno mi se svida kremica za moju suhu kožu 👍

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav.Super darivanje😊

    OdgovoriIzbriši
  3. Veoma lijepo darivanje za jos bolji petak 😊

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim Nutraeffect liniju i cesto je kombiniram u svakodnevnoj rutini njege. Gel sa slike je odlican, jer dobro ocisti lice bez da me iritira. Krema 6 ulja mi je na listi zelja iako trenutno koristim druge dvije iz iste linije.

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno darivanje... Volim Avonove proizvode i najviše bih se obradovala kremi koju još nisam probala. 😊

    OdgovoriIzbriši
  6. Ništa od ovih prekrasnoča nisam isprobala tako da bi iznenađenje bilo veliko da imam tu čast. Sudjelujem! I sheram!;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super darivanje, voljela bi probati ove stvarčice od Avona.. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijepo od tebe.
    Paketic je super! 😍

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično darivanje! MagiG2011

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako Volim Avonove proizvode i već puno toga koristim, a pošto još nisam isprobala kremu i gel, ovo mi je idealna prilika ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasno darivanje, kao i tvoj blog ����

    OdgovoriIzbriši
  12. Pratim jer su zanimljivi članci, sviđa mi se tvoj način pisanja :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala na darivanju. Svida mi se sto nije cisto makeup. Zanimljiva mi je krema najvise.

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivno Avon darivanje. Rado bih isprobala ove proizvode. Blog je odličan, osobito mi se sviđa post o uređaju Philips Lumea na čiju kupnju se već neko vrijeme odlučujem.Volim čitati i o novitetima.

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlicno darivanje
    Fb:Vedrana Majer

    OdgovoriIzbriši
  16. Divnoo 😍🤗

    OdgovoriIzbriši
  17. Predivno darivanje,pratim blog vec duze vremena😊😊

    OdgovoriIzbriši
  18. Predivno darivanje! Obožavam Avon. 🔝😍
    Ostavila komentar na Fb i podjelila post. ☺

    OdgovoriIzbriši
  19. Ok mi je Avon, nisam koristila ove proizvodr, ako se posreci.

    OdgovoriIzbriši
  20. Zdenka Franjić5/04/2018 02:40:00 PM

    Odlično darivanje,najviše me zanima kremica

    OdgovoriIzbriši
  21. Zdenka Franjić5/04/2018 02:57:00 PM

    Odlično darivanje,najviše me zanima kremica

    OdgovoriIzbriši
  22. Wow 😍 divno darivanje
    Volim avon

    OdgovoriIzbriši
  23. Predivna nagrada, obožavam Avon !
    :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Super darivanje, obožavam Avon proizvode jer sve što sam do sad probala je bilo odlično.
    Fb: Mirjana Mikuš

    OdgovoriIzbriši
  25. Odlični proizvodi,obožavam ih :fb: Mirela Rastija

    OdgovoriIzbriši
  26. Super darivanje
    Fb Snježana Budimir

    OdgovoriIzbriši
  27. Lijepo darivanje.Avonovi proizvodi su odlični

    OdgovoriIzbriši
  28. Odlično, već dugo želim isprobati ovaj ruž! :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Odlično, već dugo želim isprobati ovaj ruž! :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Divno darivanje! Volim Avon ❤

    OdgovoriIzbriši
  31. Divno darivanje! Na facebooku igram kao Matea Baćica ;)

    OdgovoriIzbriši
  32. Super ;) FB Snježana Škrinjarić

    OdgovoriIzbriši