Favoriti mjeseca - travanj 2018. - a little make up obsessed

Favoriti mjeseca - travanj 2018.

Prošli mjesec je kod mene bio ispunjen putovanjima i kvalitetno potrošenim vremenom tokom kojeg zapravo i nisam posezala za previše dekorativne kozmetike pa sam mislila da će mi biti teško odabrati favorite mjeseca no kad sam počela razmišljati o proizvodima koje sam koristila i koji su mi se svidjeli, nije ih bilo teško odabrati.

Što se tiče preparative, izdvojit ću samo jedan proizvod: Decleor Hydra Floral Fluid sa SPF30. Riječ je o laganom fluidu koji se pokazao idealnim za moju mješovitu kožu. Nemastan je, a dobro štiti (isprobano cjelodnevnim boravcima na suncu), nije mi izazvao nikakav nered na licu - niti u obliku prištića niti ikakve iritacije, a sadrži i hijaluronsku kiselinu te esencijalno ulje nerolija tako da ima i funkciju njege.

Trend It Up Skin Supreme kompaktni puder moram spomenuti prije nego ga potrošim (a bliži mu se kraj). Moja mješovita koža se masti na t zoni pa mi je uvijek potreban dobar matirajući puder. Ovaj puder jako dobro matira, ostavlja lijep finish i usudila bih se usporediti ga s The Balm Sexy Mamom, bilo po pitanju matiranja, bilo po finishu koji ostavlja na koži. Prekrivna moć mu nije neka tako da na taj dio ne računajte. 

Kako sam puno boravila na suncu, tako sam dobila i nešto boje no vše u tijelu nego na licu (koje sam više čuvala od sunca) pa tu uskače Vichy Teint Ideal Bonzer* kako bih dala nešto boje i licu. Boja je jako prirodna, lijepo se dozira i izvrstan je i za svjetlopute. 


The Balm Hot Mama* je bilo najčešće korišteno rumenilo. Lijepa breskvasta boja i izvrsna trajnost su bili razlozi zašto sam najčešće posezala za ovim rumenilom. Idealno mi je za svakodnevne prirodne lookove jer daje svjež i zdrav izgled.

Nabla Dreamy paleta je isto bila često korištena, točnije njene breskvaste nijanse. Cijelo vrijeme sam nosila neke prirodne lookove koji su dali svježinu mojem licu tako da mi je izvrsno koristila za to. Recenziju možete pročitati ovdje.

Trend It Up Ultra Quick Dry Top Coat mi je postao možda i najdraži Trend It Up proizvod. Konačno se i kod nas u drogerijama može naći izvrstan top coat koji ubrzava sušenje laka i to po poprilično povoljnoj cijeni (mislim 18 kn). Ubrzava sušenje laka, ne povlači ga i daje mu divan sjaj. Uz cijenu, meni je to dovoljno da ga obožavam.

Što ste vi voljele prošli mjesec? Imamo li koji zajednički favorit?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

1 komentari: