New In #3 - a little make up obsessed

New In #3


Nakon mjesec dana, došlo je vrijeme za novi new in post :) 
Svašta se dogodilo u zadnjih mjesec dana i New In #2 posta (klik na post), bio je Avon Beauty Blog Day, a na tržište su izbačeni i brojni noviteti (klik za kratki presjek). Neki od tih noviteta su se našli i kod mene, pa da vidimo što je novo u mojoj kozmetičkoj kolekciji :)

Počet ću kronološki, dakle prvo s goodie bagom s Avon Beauty Blog Day-a. 

Tu se našlo svašta:


  • Avon Hidrokolor Absolute ruž za usne u nijansi Pink Renewal* - recenzija
  • Avon Nailwear pro+ u nijansi Sweet Pea Dream*
  • Avon naturals rose&chocolate hand and body lotion*
  • Biobaza Anticellulite 3u1 noćni termo tretman*
  • Biobaza*
  • Essie Merino Cool lak za nokte* (mogle ste ga vidjeti na djelu u ovom postu)
  • Estee Lauder Pure Color High Gloss u nijansi 06 Coral Chic*
  • L'Oreal Professionnel Mythic Oil Shampoo - putno pakiranje (75 ml)*
  • L'Oreal Miss Manga maskara*
  • Nivea firming Cellulite Gel-Cream*
  • Nivea firming Cellulite Serum*
  • Nivea In-Shower Body Milk*
  • Nivea powder Touch dezodorans* - full size i putno pakiranje
  • Vichy Idealia Eyes* 
Još sam kao na no buy režimu, no bila je neka super ponuda i jednostavno sam morala kupiti Real Techniques Miracle Complexion Sponge (platila sam ju 3 i nešto sitno funte). Kupila sam i bockalicu i kist za puder iz essence Bloom Me Up LE.



KOZMO je organizirao druženje gdje su predstavljeni proljetni make up trendovi (uz pomoć beautyUK proizvoda) i tom prilikom sam dobila:
  • beautyUK baked blusher no.1 - popsticle pink*
  • beautyUK lip lust u nijansi no.06 oh baby*
  • KOZMO set kistića za šminkanje*


Od L'Oreal Professionnel i Kerastese Hrvatska tima sam dobila čak tri divna proizvoda na testiranje:
  • Kerastase Elixir Ultime šampon*
  • L'oreal Mythic Oil masku za kosu*
  • L'oreal Mythic Oil ulje za obojanu kosu*


Vichy je izbacio (osim već gore spomenute Idealie Eyes) još dva nova proizvoda na tržište:
  • Vichy Cellu Destock Serum Flash* koji već testiram za vas
  • Vichy Normaderm Night Detox*


Od dm-a mi je stigao paket s raznim divoticama ♥
Malo je reći da sam opskrbljena maskarama za duže vrijeme, a jedino sam bila tužna što se u paketu otvorila micelarna, pa je sve bilo mokro kad sam otvorila paket. Srećom, sve je prošlo bez oštećenja osim predivnog s-he rumenila koje sam mislila proslijediti nekoj od vas u sklopu jednog make up seta koji spremam za jednu od vas, no ostao je trag uz rub kako je bio proizvod namočen, pa mi ga je sad glupo stavljati u taj paketić - javite svoje mišljenje.



Proizvodi koje sam dobila:
  • Alverde Color&Care Make- Up*
  • Deborah Eye Designer Quad u nijansi 12 Gold* (kakvo inače možete osvojiti i na aktualnom darivanju kod mene na blogu)
  • L'Oreal Miss Manga maskara*
  • Manhattan Lotus Effect Nail Polish u nijansi 45Q*
  • Manhattan Soft Mat Lipcream* - naljepnica s nijansom se vjerojatno odlijepila dok je sve tako plivalo u micelarnoj
  • Max Factor Liquid Effect pencil u nijansi Silver Spark*
  • Max Factor Wild mega Volume maskara*
  • Maybelline Colossal Go! Extreme Volume maskara*
  • Nivea micelarna voda* - u fazi testiranja
  • s-he powder rouge*
Našlo se tu i nekoliko poklončića:

  • od jedne moje M. sam dobila Sleek Flamingo rumenilo jer njoj ne odgovara
  • od moje druge M. (Martine) sam dobila Douglas Eyes In Love With...26 sjenilo
  • a od treće M. - Mirele sam dobila: Dietpharm Ten Plus kremu - riječ je o kozmetici s posebnom namjenom. Kako imam seboreični dermatitis i nečistu kožu, ona mi je donijela da probam ovu kremicu. Nije li pažljiva? ♥ i Pyrus sapun od vanilije i cimeta - cimet je navodno dobar u borbi s celulitom, pa ću ga koristiti u te svrhe.

Očekuju vas i postovi s Rosal Morning Rose* i Violet Touch* LipBalmovima.



Kao što ste mogle vidjeti u zadnjem empties postu, napravila sam mjesta za novu kozmetiku (barem za higijenske potrepštine), pa sam kupila:
  • Le Petit Marseiliais gel za tuširanje s mlijekom slatkog badema
  • Garnier Neo Soft Cotton dezodorans (čiju recenziju očekujte uskoro)
  • i obnovila sam zalihe mojih omiljenih Scaebens maski - Schaebens Erdbeer Maske (recenzija) i Schaebens Augen und Lippen maske (recenzija)


I za kraj sam ostavila proizvode koje sam s guštom skinula s wishliste (koju možete pogledati ovdje), a koji su mi doputovali iz New Yorka (hvala A. :*):


  • Clinique Cheek Pop Plum Pop
  • Estee Lauder Double Wear Stay In Place Concealer (zato jer je tamo jeftiniji nego kod nas) - recenzija
  • Marc Jacobs Lovemarc Matte Lip Gel Gossip
Svaka čast svim divnim proizvodima koji su se našli kod mene, ali ova zadnja slika mi je ipak najdraža ♥

Bravo svima koji su došli do kraja, stvarno se svašta našlo kod mene u zadnje vrijeme i bit će puno isprobavanja i recenzija.
Ovi new in postovi nisu da bih se hvalila, nego da mi vi kažete što vas najviše zanima pa da požurim s recenzijom tog proizvoda, pa mi vičite što vas zanima :)

*PR uzorak (bez obzira na porijeklo proizvoda, garantiram da su iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu iskrena. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)   

CONVERSATION

40 komentari:

  1. Wow, koliko noviteta! Kozmo kistovi su samo reklamni ili će biti u prodaji? I kakvi ti se čine (ako su u prodaji)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. samo reklamni :(
      kist za sjenilo i kist za rumenilo su jako dobri, imam već jedan takav set :)

      Izbriši
  2. wooohoo koliko noviteta, kod mene samo najosnovnije

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i kod mene će bti slijedeći mjesec tako - sve mi se čini :D

      Izbriši
  3. Svašta sam htjela da prokomentarišem, ali kada sam vidjela rumenilo na zadnjoj slici, ostala sam :O

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, divnih li noviteta! Verujem da uživaš isprobavajući ih. :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ova zadnja fotka <3 predivni proizvodi, jedva čekam da nam ih pokažeš. I zanimaju me Kerastase šampon i Mythic oil maska :D Kako sam se nasmijala na ova 3 M. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pokazat ću vam ih, divni su proizvodi <3
      a bit će dojmovi i za šampon i masku naravno :)
      i da, ima vas na M. u mom životu ;*

      Izbriši
  6. Ajme ne znam od kud bih počela? Za početak, NY shopping= <3! A sva drugo??? Piši! Kozmo kistovi, Marc Jacobs...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj ima toga za pisati, a NY shopping je poseban stvarno <3

      Izbriši
  7. Bas sam danas gledala te Le Petit Marseiliais proizvode, ali preskocih. Bas me zanimaju kozmo kistovi. Clinique rumenilo izgleda presavrseno, i bojom i izgledom <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Le Petit Marseiliais gel mi je fenomenalan, miris super i nimalo ne isušuje, tako da ima sve moje preporuke :)
      a Clinique - sve znam :D <3

      Izbriši
  8. Super stvari :D Jako me zanimaju dojmovi o Estee Lauder korektoru jer već dugo tražim neki koji dobro prekriva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. gore u postu je link na recenziju, izgleda da ti je promaklo ;)

      Izbriši
  9. najviše lajkam clinique, nadam se da ću se i ja dočepati jednoga :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlični noviteti, narocito mi je u "u oci pao" ovaj sapun od cimeta. Nemam puno celulita, ali cula sam da su sapuni od cimeta dobri i za akne..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne bih ga ja baš na lice stavila jer cimet zna iritirati i izazvati crvenilo...

      Izbriši
  11. ...uopće ništa ne doživljavam pored ovog Clinique cvjetića :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Mene interesuje Biobaza i volela bih da je mogu naći u Srbiji!

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj divote:)! Sve mi se svidja,a interesuju me Deborah quad i Nivea micelarna. Clinique rumenilo je :() :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivni noviteti :) Gdje si kupila Le Petit Marseiliais gel za tuširanje? Tražila sam ga prije dva tjedna u DM i nisam našla.

    OdgovoriIzbriši
  15. Također, imamo puno istih stvari, a oduševilo me ovo rumenilo na zadnjoj fotki <3

    OdgovoriIzbriši
  16. jako puno lijepi, novih stvari :)
    najviše me zanimaju maskare Miss Manga i Maybelline maskara :) i Clinique Cheek Pop Plum Pop rumenilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj ne znam kad će recenzije maskara, ali Clinique ide već ovih dana :))))
      i hvala ti :*

      Izbriši
  17. I meni je zadnja slika najdraza ;) Mada ima super stvarcica i na ostalim.... I ja se spremam za veliki shopping kada odem u SAD :D o Estee Lauder Double Wear Stay In Place Concealer sve znam a Clinique Cheek Pop Plum Pop rumenilo mi je preslatko :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Najviše me zanima sve sa zadnje slike! :D Divni su se noviteti skupili kod tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Fenomenalan new in, ali zadnja slika oduševljava! :D <3

    OdgovoriIzbriši