Sleek Flamingo rumenilo - a little make up obsessed

Sleek Flamingo rumenilo

Mislim da već i ptice na grani znaju da mi je Sleek jedan od najdražih brandova kad je u pitanju šminka. Sve Sleek proizvode koje sam recenzirala možete naći preko ovog linka, a danas je došao trenutak za recenziju Sleek Flamingo rumenila.


Ovo mi je prvo Sleek mono rumenilo (da, ne biste vjerovale, ali najmanje Sleek rumenila imam!), ali s njima sam se susrela kroz Sleek blush by 3 Sweet Cheeks i moram priznati da mi se takav koncept više sviđa jer mi je praktičniji. No da se vratim na temu.

Sleek Flamingo rumenilo dolazi u crnoj ambalaži od čvrste plastike, s ogledalom duž cijelog pakiranja. Neke cure su se žalile da polome nokte dok otvore Sleek rumenila, no osobno nisam imala tih problema - stvar je tehnike i onda se rumenilo otvara bez problema.

Količina rumenila je 8 grama što ga čini jednim od najtežih rumenila koja možete naći (a kod mene, koja nemam samo njega, to ga čini maltene nepotrošivim).


Samo rumenilo je izuzetno pigmentirano, doslovno ga trebate samo dotaknuti kistom i onda to rumenilo još dobro izblendati na obrazima. Boja je roza s dosta jakim crvenim podtonom, nešto toplija nego što bih sama odabrala (ovo rumenilo je poklon), pa sam se bojala kako će mi pristajati jer mi ljepše stoje hladnije nijanse, no stvarno lijepo osvježi lice i da onaj zdrav zarumenjen izgled. Mat je i ne sadrži nikakve svjetlucajuće čestice.

slikano na suncu

Jedino što bih izdvojila kao manu jest to da je praškasto, no to rješavam tako da ga nanosim što mekšim kistom dok je prednosti mnogo - naravno, predivna boja (što je potpuno subjektivno), pigmentiranost, trajnost i cijena.


slikano u hladu

Cijena: 6,99$ + shipping (samo za rumenilo je 0,80$) na službenoj Sleek Make Up stranici


Jeste li probale što iz Sleek asortimana? Ili imate li Sleek proizvode na listi želja?

CONVERSATION

25 komentari:

  1. bas ti je lipo ovo rumenilo! aj nabaci jedan look s njime :)
    ja imam paletu sleek by 3 lace i jos jedno mono pomegranate,obozavam ih sve!
    sestri sam kupila paletu pink lemonade i ona je takodjer prezadovoljna!
    i sjenila su dobra samo sam ja svoju paletu uspjela skrsiti :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam jednu paletu skršila :(
      bit će valjda uskoro više lookova, imam problem da ne stignem baš hvatati danje svjetlo :(

      Izbriši
  2. Čovječe, ovo se zove pigmentacija! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam ništa od Sleek, ali mi se jako sviđa sve što vi svi kupujete od njih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Da, jako je pigmentirano i prvi put sam malo pretjerala kad sam ga stavljala xD Ali volim ga, posebno je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna je nijansa, ali pakovanje jumbo - ne bih ga potrosila za 3 zivota :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. upravo to, to je za one koje imaju samo jedno rumenilo :)))

      Izbriši
  6. Pokušat ću se uvjeriti da mi ne treba još jedno rumenilo :D Pa do kud doguram, ali nijansa je prekrasna :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hmmm ... moram priznati da je za moj ukus prilično intenzivna pigmentacija za rumenilo. Jesu li sva njihova rumenila takva?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa jednostavno ga laganije odnosno nježnije nanosiš :)
      nemam puno njihovih rumenila, no sva su savršeno pigmentirana, a i koliko sam gledala ostala njihova rumenila, sva su takva :)

      Izbriši
  8. prekrasno rumenilo :) sviđa mi se što je mat i pigmentirano :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Koja odlična cijena za dobro rumenilo! Ja moram napokon naručiti Sleek kozmetiku, jedina sam na planeti koja uvijek zaboravi :(

    XO

    OdgovoriIzbriši
  10. Savršena boja <3 Voljela bih naći i takav ruž za usne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj tu ti nisam od pomoći, ako naiđem na nešto slično za usne, javim ;)

      Izbriši
  11. Posebna nijansa, stvarno savrsena! Obozavam njihova rumenila, meni nema boljih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u tom rangu su stvarno najnajbolji :)
      ma i iznad svog ranga su izvrsni ;)

      Izbriši
  12. predivno je....obozavam sleek rumenila :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Imam i volim, zaista je divno rumenilo koje podigne svaki look! <3

    OdgovoriIzbriši