New in #11 - a little make up obsessed

New in #11

Skupilo se dosta toga novog, dosta sam kupila, a dosta toga i dobila, pa je došlo vrijeme za novi new in :)


Kao što možete vidjeti, svakakve novosti su se nakupile kod mene...

Kasnije sam skužila da sam neke stvari još i zaboravila uslikati na grupnoj slici, no onda sam ih uslikala na slikama koje slijede.


Odlučila sam početi s onim što mi je najvažnije u zadnje vrijeme (i što bi nam svima trebalo biti najvažnije) - s preparativom.


Na slici su Thermal SPA poklon paket* koji sadrži Vichy termalnu vodu od 50 ml, Vichy micelarnu otopinu od 30 ml i noćnu SPA njegu od 7 ml. Zatim tu je i Eveline micelarna koju sam kupila za pranje kistova. Tu i tamo namočim kistove s kojima nanosim tekući puder ili korektor u micelarnu otopinu da budem skigurna da se skinu svi slojevi. Bilo mi je žao za to koristiti Bioderma Sensibio micelarnu koju inače koristim, pa sam u tu svrhu kupila ovu Evelinku. Vrag mi nije dao mira, pa sam probala s njom skinuti i šminku s lica. Pala je već na skidanju maskare, tako da što se mene tiče, i nije neka preporuka za lice.
Vichy Aqualia Thermal SPA noćna njega* je krema koju sam spomenula i u svom prvom videu. I like it. I like it a lot. Divna, divna krema koja je svakako jedan od meni trenutno najdražih proizvoda. Nahrani kožu i ostavi ju glatkom. Bit će detaljnija recenzija uskoro.
Balea Wasser Spray je ništa drugo nego obična voda u sprej bočici. Nešto ala Evian. Nije zamjena za termalne vode, ali dobro dođe za osvježenje na vrućinama (nije da mi zasad treba, no dobro).

Vichy Normaderm Total Mat* je još jedan od noviteta u mojoj kolekciji. Normaderm Total Mat je nova Vichy njega koja upija sve znakove masnog sjaja, čak i znoj. Kombinacija perlita- prirodnog sastojka koji matira kožu, i mikro pudera s velikom moći upijanja omogućuje dugotrajni osjećaj svježine. Nisam ju još imala prilike testirati, samo sam ju jedan dan nanijela, pa dojmovi tek slijede.

I zadnji proizvod za lice je jedan od mojih klasika -Garnier Essentials zeleni tonik. Ne isušuje, fino tonizira, fino miriše i ima pristupačnu cijenu. Jako ga volim.


Među mojim novitetima za njegu tijela su se našli La Roche-Posay Anthelios dermo-pediatrics: Mlijeko SPF 50+ za osjetljivu dječju kožu lica i tijela*, Yves Rocher Monoi de Tahiti suho ulje sa šljokicama, Roger & Gallet Rose Imaginaire* sapun i parfemska vodica (divna, jako ju volim) i dva gela za tuširanje iako sam si stavila zabranu na kupovinu gelova za tuširanje. Treba me tući i ne dat plakat!
Kako je na YR stranici bio poklon za kupnju iznad 79 kn (Yves Rocher Jardins Du Monde Fleur de Tiare kojeg obožavam i koji mi je pri kraju), odlučila sam se na kupnju još jednog gela za tuširanje da bih došla do tih 79 kn - Yves Rocher Lilly Of The Valley gel za tuširanje. Ovaj gel mi je bio na wishlisti jer obožavam đurđice, no zbog zabrane ga nisam kupovala. Ali kad sam vidjela akciju, nisam mogla odoljeti. Nisam karakter, znam :)

Dolazimo do dijela gdje će biti puno pisanja, odnosno nabrajanja... Make up!


Pa da krenem... Na slici su tester pakiranje Estee Lauder Pure Color Blush 02 Pink Kiss*, Depend lakovi u nijansama 348 i 368*, te još dva u nijansama 351 i 2032, OPI Polka.com, Maybelline Tatoo Permanent Taupe, Artdeco Blusher #30, Depend French look* umjetni nokti koji će ići na darivanje, Catrice Am I Blue Or Green?, Estee Lauder Double Wear puder* u tester pakiranju i tamnoj nijansi (4N1, nadam se da će mi biti ok nakon mora), L'oreal Color Riche LeKohl* u nijansi 109 Azur Blue, Maybelline 902 Fuchsia Flash, Flormar Long Wearing* ruž u nijansi L12 i L03, Catrice Allround Concealer, Estee Lauder Pure Color High Gloss* u nijansi 07 Flashdance, Flormar Selection* 13, 24 i 47, Flormar Supermatte* u nijansama 201 i 212, Flormar True Color u nijansi 03, moj prvi Golden Rose ruž u nijansi 56, Misslyn Velvet Diamond 24, L'Oreal Lumi Magique puder* u nijansi Rose Porcelain, L'Oreal Color Riche 377 Perfect Red i Anastasia Eyelights Matte olovka u nijansi Camille.

Uslikala sam bila i same lakove:



Ali nakon toga se izdogađalo svašta, tako da mi je trebao i decentan lak jer ću nažalost u ponedjeljak stajati uz odar na pogrebu, tako da sam kupila Golden Rose Classics Charming u nijansi 08, a kad sam već kupovala, kupila sam i Golden Rose Rich Color u nijansi 44 za neke sretnije dane.



Kako vam se sviđaju moji noviteti? Što ste vi kupovale u zadnje vrijeme i recenzije kojih proizvoda biste prvo željele vidjeti?

*proizvodi označeni zvijezdicom su PR uzorci (bez obzira na porijeklo proizvoda, garantiram da su iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu iskrena i stvarna. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)

CONVERSATION

48 komentari:

  1. Dekorativu bi ti svu čopila :D
    Garnierov tonik je i meni odličan i zasad nemam potrebu mijenjati ga. I baš me zanima Roger & Gallet Rose Imaginaire sapun <3 krasno mi je pakiranje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, vidjeh ga i kod tebe među novitetima :)
      A Roger&Galler sapun predivno miriše, žao mi ga je otvoriti :D

      Izbriši
  2. Lakovii su odlični! Ja idem u shopping uskoro i nadam se da će i kod mene biti par lijepih stvarčica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve bih ti ukrala, posebno Estee Lauder :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bolje da nisam niti blizu :D
      Estee Lauder me odavno već privlači, obožavam njenu preparativu i dekorativu :)

      Izbriši
  4. Joj, ja tako želim ovo Yves Rocher monoi de tahiti suho ulje sa zlatnim česticama, ali trenutno ga nemaju na zalihama u online shopu :( Sve mi je divno, posebno lakići :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Zao mi je sto je mali GR lak namijenjen tuznoj prigodi, ali mi je bas divan. Upecat cu si ga ako ga nadjem. Catrice lak mi je isto mega. Gledam ga vec neko vrijeme i cudim se sama sebi jer nisam tip od plavkastih nijansi.
    I ostalo mi se svidja. Copila bih ti bar pola stvari :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i meni je žao, ali eto... I to je dio života :(((
      I divan je taj GR na noktima, uslikat ću ga jednom prilikom :)
      A Catrice mi je divan :)

      Izbriši
  6. wow koliko lijepih noviteta! :) Ja upravo čekam narudžbu sa Yves Rocher stranica i željela sam naručiti monoi de tahiti suho ulje sa zlatnim česticama ali ga trenutno nemaju na zalihama :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, dobro onda da sam ga naručila, pomamile se mi žene :)
      Nadamse da će uskoro obnoviti zalihe :)
      I zanima me tvoja kupnja :)

      Izbriši
  7. Sve mi se jako sviđa, nešto od toga već imam i koristim, nešto sam samo isprobala, ali sve bi ti ukrala. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Predobro, predobro, predobro! <3
    *That is all I am going to say* :)))
    Nego, vidim da su Roger&Gallet proizvodi postali popularni kod vas u zadnje vrijeme a ja sam upravo jedva, bas na jedvite jade potrosila predzadnji njihov sapun koji mi je ostao od tatine tetke. Do not ask... poenta je da ti ja to vucem jos od nane a ide to u familiji jos ihihihi vremena. Ako pronadjem jedan stari sapun uslikam ga ali mislim da sam odlijepila onu njihovu naljepnicu sa kutije (trebala mi je kutija za Lush stvarcice). Kutija je od narandzaste plastike. Joj sada cu ga morati pronaci hahaha :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj imam i ja jedan tako dugi niz godina, stoji u ormaru i još miriše :)
      Ajde uslikaj :)))

      Izbriši
  9. Super noviteti!
    Hedva čekam receziju za Vichy!

    OdgovoriIzbriši
  10. sve je super posebno YR, tako mi se sviđa ali nikad da stignem nešto nabaviti! Interesuje me kako se koristi ova Baleina voda, odnosno može li se prskati i po obrazu kada nosiš make up? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, koristi se kao i termalne vode, može biti i fiksator za šminku:)

      Izbriši
  11. Lakovi mi se najviše sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ne mogu ništa posebno izdvojiti, ali jesu divni :)

      Izbriši
  12. Vichy Total Mat me bas zanima. Jedva cekam utiske :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. samo sam ju jednom koristila zasad, ali bit će recenzija akd ju isprobam kako treba .)

      Izbriši
  13. Jaooo, hoću pola toga, ma hoću sveee. Posebno me zanima Vichy noćna kremica :))

    OdgovoriIzbriši
  14. Moram se opskrbiti Baleinom vodicom. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ću i ja raditi zalihe ako nam jednog dana dođe ljeto :D

      Izbriši
  15. Sad ispade da je na forumu bio nepotpuni prijavak kupnje :-D
    Zanima me kakva ti je Vichy spa noćna njega od 7 ml :zubo: i LRP krema sa spf. Jel ovaj zeleni GR lak jako sjajan ili je više mat? Baš lijepa pistacija-sladoledna nijansa :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vichy spa noćna njega od 7 ml je namijenjena nekome već, no pošalji mi mail, odvadit ću ti kremicu ;)
      Lak nisam probala, nažalost iz u psot u navedenim razloga slijedećih dana nosim samo decentne lakove, nema boja za mene, probat ću ga krajem idućeg tjedna, pa ću ga probati i uslikati

      Izbriši
  16. Hjoooj pa svega ima, morala sam uvecevat slike da ja to sve fino pregledam jedno po jedno :) svega lijepog :) Ja jos uvijek ne mogu da nadjem tu Baleinu vodicu :/ I koliko je to Yves R. ulje? Imamo tu prodavnicu ovdje ali ne vjerujem da ga imaju :/
    A sta sam ja kupovala? :D pa nista! Zabranila sam sebi :) Samo su mi evo stigli ecotools kistovi sa ebay-a na koje sam i zaboravila da sam narucila :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Kakva divna gomila! Čekam recenziju Vichy-ja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dok se ja vratila na ove komentare, već ju i bjavila :)

      Izbriši
  18. Jao, koliko lijepih noviteta. Lakovi su divni...

    OdgovoriIzbriši
  19. Koliko Vichy proizvoda :D neka, shopping je raj za dušu :D i pakao za novčanik :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  21. Sve mi se dopada, naročito ovaj opi lak, deluje savršeno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stvarno divno djeluje, moram ga isprobati ovih dana, nikako da dođe na red :)

      Izbriši
  22. Auuuuu... Ti kad se ponoviš, onda je to stvarno za ozbiljno:)...

    Sviđa mi se.

    OdgovoriIzbriši