Proizvodi koje trenutno koristim - video - a little make up obsessed

Proizvodi koje trenutno koristim - video


Drage moje, u ludnici sam ovih dana i ne znam koliko ću imati vremena za bloganje, pa se unaprijed ispričavam ako vam ne odgovorim na komentare i poruke odmah, kao i na manjak postova narednih dana.

Ovim postom vam želim predstaviti novost na svom blogu - vlog! Dakle, odlučila sam tu i tamo snimiti poneki video koje ćete moći vidjeti na mom Youtube kanalu. Oko ovog videa bio je puno muke, i oko snimanja i oko montaže - u montaži se zvuk činio savršen, pa kad bi se završio video, ipak se čuo neki šum, pa je moja draga prijateljica čistila zvuk doslovno sekundu po sekundu i činilo se savršeno, no opet kad je video "spržen", na jednom dijelu se čuje to šumljenje, pa se ispričavam zbog toga - nadam se da ćemo otkriti što je razlog tome za ubuduće, no nakon toliko njenog truda, zaključila sam da ne bi bilo fer da ne objavim video.

Uglavnom, riječ je o videu u kojem govorim o proizvodima koje trenutno koristim, a koje možete vidjeti na slici:


Molim vas da mi ostavite komentare, kako vam se sve to sviđa, sve savjeti i kritike ću rado pročitati i poraditi na njima. Hvala vam na čitanju, gledanju i komentarima :*




CONVERSATION

32 komentari:

  1. Super proizvodi! I ja sam koristila taj YR gel, divan miris!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. obožavam taj gel stvarno, idealan miris za toplije vrijeme :)

      Izbriši
  2. Youtube mi šteka pa sam morala downloadati video da ga pogledam do kraja haha :D
    Hvala što si me spomenula!Drago mi je da ti kremica odgovara. :*
    Šteta što je nešto lošiji zvuk, no video je dobar, ne prenemažeš se dok govoriš i baš si simpatična!
    Veselim se novim videima ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. LOl hvala na gledanju :)))

      Morala sam te spomenuti kad si me baš razveselila s tom kremicom :))

      Probat ću ubuduće nešto poduzeti sa zvukom, samo još moram otkriti što :D

      Izbriši
  3. Jaaaao kod tebe prava mala videoteka iza :)) ako su to filmovi iza uopste? :) Super sto si odlucila da snimis video, ja se ne volim snimati, ovo tvoje je ispalo super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je muzika iza :) ali imam otprilike i toliko filmova :)
      I hvala ti :*

      Izbriši
  4. Super, nadam se da će biti još videa :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Beskrajno si simpatična :) Odlični proizvodi!

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš mi se dopao video, odlično si počela :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako si mi simpa, baš kako i odišu inače tvoji postovi :) Drago mi je da si počela snimati i veselim se i idućima.
    LRP gel krema mi je najviše zapela za oko, odlično zvuči!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti na divnom komentaru :*
      LRP gel kremu ako možeš, svakako probaj :)

      Izbriši
  8. Sve više čitam o Melvita proizvodima. Morat ću i ja probat nešto!
    Nadam se da će biti još puno videa! Bila si odlična (samo se nadam da će zvuk biti bolji sljedeći put).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru :)
      A Melvita ima divnih proizvoda stvarno :)

      Izbriši
  9. Divni su ti proizvodi. I ja bi skoro sve to. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jeeeeej, video! Super! :)
    Pjesma na početku - srećica! <3

    Malo šteka zvuk, ali ne brini, uhodatat ćeš se i bit će to bolje, meni to ne smeta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, jedna od mojih omiljenih pjesama :)))

      i hvala na komentaru :)

      Izbriši
  11. Super si, samo šteta za zvuk, nisan dosta razumila, al ja san ionako malo gluva :D
    Bit će to s vrimenom bolje ;) samo tako nastavi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa meni se nije činio baš tako loš zvuk, odnosno šumi, ali ja sam razumjela što se priča :/

      Izbriši
  12. Super si draga, toliko si simpatična i divna! I video mi je bio super, šteta zbog zvuka,ali vjerujem da će se to popraviti,tek si počela snimati :)
    I super su ti proizvodi koje koristiš, kada si spomenula kupke odahnila sam jer nisam jedina :D Mislim da ih imam oko 15 otvorenih, okupirala sam cijelu jednu policu u wc.-u :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga :*
      Bit će bolji zvuk sigurno :)
      A za kupke... Sve znam... A da ne pričam da sad čekam još dvije iako sam sama sebi zabranila :D

      Izbriši
    2. LOL, a i ja čekam još dvije :D A jučer mi je ruka poletjela za novima na policama dm.-a i Mullera, ali je suprug gledao malo oštro, pa sam odustala, hahaha

      Izbriši
    3. što je najgore, mene trenutno nitko ne gleda oštro, čak me potiču na kupnju, a meni je onda teško se suzdržati, a MORAAAAAM, zatrpat će nas moja kozmetika :o

      Izbriši
  13. Aaaa, odlično :D ne čujem te baš dobro, ali bar vidim :D super!

    OdgovoriIzbriši
  14. Jao, ja tek sad vidim ovo !!

    Bravo, fenomenalan video a i proizvodi :))

    Malo samo poradi na zvuku, jer te želim bolje čuti <3

    OdgovoriIzbriši