Predstavljanje Depend lakova u Kozmo drogerijama - a little make up obsessed

Predstavljanje Depend lakova u Kozmo drogerijama

Danas sam bila na predstavljanju Depend lakova u Kozmu. Depend je najprodavaniji kozmetički brend u Švedskoj i postoji još od 1952. godine, a svoju je ponudu proširio na čak 30 zemalja. Depend je specijaliziran za njegu noktiju, ukrašavanje noktiju, lakove za nokte, umjetne nokte i proizvode kao što su umjetne trepavice i proizvodi za oblikovanje obrva.



Lakovi su vrlo kvalitetni, ne oštećuju nokte nego ih svojim jedinstvenim sastavom dodatno njeguju. Dostupni su u više od 50 prekrasnih trendi nijansi između kojih se vrlo teško odlučiti samo za jednu - i vjerujte, stvarno je tako :)
Dobila sam u goodie bag-u 2 laka i još 2 sam morala kupiti, a vjerujte mi, jedva sam se suzdržala da ne kupim još koji.

“Strategija drogerije KOZMO jest da dovodi nove, kvalitetne proizvode, do sada nepoznate na domaćem tržištu ali svakako prepoznate od kupaca na svjetskom tržištu. Ovaj se trend u KOZMU pokazao uspješnim, a trudit ćemo se i dalje našim kupcima nuditi atraktivne proizvode koji su cjenovno prihvatljivi, a upravo se zbog njih trudimo biti drugačiji i svježiji od drugih. “ – izjavila je Božena Šimunić, direktorica nabave u KOZMU.

Najnovije lakove za nokte isprobale su i glumica Marija Borić, TV urednica Lana Pavić, manekenka Adrijana Dejanović i radijska voditeljica Nives Čanović koja je i predstavila novi brand prisutnima.

Cijene lakova se kreću između 13 i 25 kn (13 kn "normalna" kolekcija, 25 kn holografski, mirror i magnetni lakovi), skidači laka su 20 kn, kao i rašpice (turpije), parcijalne trepavice su 45 kn, a cijene ostalih proizvoda nažalost nisam upamtila, no stvarno su pristupačne.

Nisam sve stigla proučiti jer je bila gužva, no svakako me zanima krema za njegu kožice oko noktiju, a veselim se i recenzijama njihovih lakova za jačanje noktiju.



Ovdje možete vidjeti u kojim Kozmima možete kupiti ove lakove - nažalost, nema ih u svim :(

Jeste li probale što od ovog branda? Jeste li do danas uopće čule za njih?

























Plavušanima nisam odoljela :D
















CONVERSATION

20 komentari:

  1. Ima zbilja slatkih nijansi, a i cijena je pristupačna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ima divnih nijansi i cijena je stvarno ok :)

      Izbriši
  2. Super, super!! Ima zbilja predivnih nijansi, a sviđa mi se i njihova cijena - već sam ugledala ove boje breskve, mint i roze :D
    Jel ovo voće bilo za degustaciju? Mislim da bih se ja tu najviše zadržala na jednom lijepom doručku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno ima predivnih nijansi, ja bih skoro sve :D
      A voće je bilo za degustaciju, tako da bi uživala :)

      Izbriši
  3. Ajde, neka i nama napokon dolaze noviteti, volim vidjeti nove marke :)
    Super si boje dobila, ali i super si boje izabrala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, lijepo je vidjeti da se uvoze novi brandovi :)
      I ja sam zadovoljna dobivenim bojama, a teško mi je bilo ograinčiti se kod kupnje na još samo dva laka :)

      Izbriši
    2. Za moj novčanik je bolje da uopće i ne ulazim u Kozmo :D

      Izbriši
  4. Uh fine degustacije :D meni uvijek prvo zapadne za oko hrana u svakom obliku haha :D
    lakovi bas djeluju fino a nikad nisam cula za njih, niti su mi dostupni :(
    http://1.bp.blogspot.com/-b9t1U0vqReY/UZ9hR17pYkI/AAAAAAAAFYM/SoUOkr0n3Tw/s1600/Kozmo+-+depend+03.JPG
    favoriti sa ove slike:
    Drugi red - drugi i treci po redu lak :)
    treci red - drugi i cetvrti
    cetvrti red - prvi i cetvrti
    peti red - prvi ( a i ostali ali ih imam takve)

    I tako kad bih se ja i nasla pred tim standom, uopste se ne bih mogla odlucit :) bolje da mi ne prilaze :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Idem u Kozmo ovih dana po lakove - predobro mi izgledaju! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. imam mint obični i cracking i oba su ok. cracking je ljepši od essence-ovih lakova te vrste, a i obični se je počeo 'skidati' tek nakon 3 dana :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj kako volim kad nam stigne nešto novo!!! Moram proučiti popis trgovina gdje ih ima i posjetiti Kozmo! Jej :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Samo ti proslijedi koji primjerak meni, ja cu to rado da istestiram! Hahaha :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Super, nisam još čula za ovaj brend, ali drago mi je da nešto novo dolazi kod nas :) Kupujem sigurno ovaj minty zeleni koji sam vidjela na stalku i cijena im je stvarno pristupačna :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Prvi put čujem za ovi brend, baš ću bacit pogled ako di naletin. Ima super izbor boja. a i cijena je odlična. Sad čekan tvoj post i dojmove. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Imam kolekciju od 20-ak Dependića, imala sam sreću dobiti ih na jednom darivanju prije nekih cca godinu dana. I još uvijek su kao novi :) Drago mi je da su konačno stigli i kod nas.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čini mi se da sam videla ove lakove u Norveškoj. Stvarno ima dosta dobrih nijansi.

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako mi se sviđaju. Nadam se da neće otići kao Flormar.

    OdgovoriIzbriši
  14. probala, doputovali iz danske ;)
    neka ih i kod nas :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Moram priznati da ih ja još nisam snimila, ali obratit' ću pažnju ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Nisam nikada čula za ove lakove ali budući da su cijenom pristupačni vjerojatno ću si priuštiti jedan (ili dva-tri). :D

    OdgovoriIzbriši