Gradient manicure - a little make up obsessed

Gradient manicure

Nešto u zadnje vrijeme baš volim gradient manikure, jednostavno je za napraviti, a opet, nije da sam samo nalakirala nokte nego je malo drugačije.

Tako sam vam odlučila pokazati svoju crno-berry manikuru i svoje nokte prije nego ih skratim (a upravo se spremam to odraditi), tako da slike i nisu po mom ukusu - najviše volim slike nastale po dnevnom svjetlu, no oblačnim danom poput jučerašnjeg i današnjeg teško je napraviti dobre slike. Dvoumila sam se bi li uopće stavila ovu manikuru na blog, no vaši lajkovi na sliku na Facebooku su mi dali poticaj da to ipak objavim, pa nemojte zamjeriti :)





Za manikuru sam koristila Rimmel Lycra Pro 306 Velvet Rose koji ste već mogle vidjeti ovdje kao samostalan lak i ovdje u još jednoj gradient manikuri, te essence nail art stampy polish u nijansi 002 stamp me! black. Kao nadlak sam koristila Misslyn 60 Sec Top Dry.

U nastavku slijedi još par slika manikure, kombinacija dnevnog i umjetnog svjetla.






Vaša Nives

CONVERSATION

3 komentari:

  1. Ovo bas super izgleda, svidja mi se kombinacija crne i fuksije. Jel koristis neku spuzvicu? Ili kako vec smeksas prelaz izmedju boja? Ja sam par puta pokusala napraviti gradient manikuru, ali ne ide :(

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo je odlično! tehnika mi je odlična,a boje se super slažu :)

    xx

    OdgovoriIzbriši