Rimmel Lycra Pro lak za nokte u nijansi 306 Velvet Rose - a little make up obsessed

Rimmel Lycra Pro lak za nokte u nijansi 306 Velvet Rose


Ovaj lak me oduševljava svaki put kad ga stavim na nokte i svaki put se zapitam zašto imam samo 2 laka iz ove linije jer su jednostavno S A V R Š E N I ♥
Moja vizija savršenog laka je da ima dobru četkicu, da dobro prekriva i da se brzo suši (naravno, uz neku lijepu nijansu :D)
Ovaj Rimmel ima stvarno divnu četkicu koja olakšava nanošenje laka - plosnata je, oblo zakrivljena na vrhu i dovojno široka. Pišu se hvalospjevi o OPI-jevm četkicama, no meni je ovo savršenija četkica od OPI-jeve!
slika Rimmel četkice

usporedba OPI četkice i Rimmel četkice (lijevo OPI, desno Rimmel)

usporedba Essence četkice i Rimmel četkice (Essence lijevo, Rimmel desno)

Drugi uvjet koji lak treba zadovoljavati da bi po mojim kriterijima bio savršen je dobro prekrivanje. Rimmel se i na tom polju iskazao, već s jednim slojem je ok prekrivanje, a s dva sloja je savršeno. Pogledajte i same:



Treći uvjet za savršen lak je sušenje. Obično koristim neki brzosušeći top coat, no u jednom periodu mi se zalomilo da sam bila bez njega, pa sam onda vidjela kako se brzo suši. U tom razdoblju tame (čitaj: ez top coat-a) sam uglavnom koristila Rimmelove lakove jer sam zaključila da se od svih mojih lakova oni najbrže suše - sapienti sat.
Ako do sada niste probale, moja preporuka je da probate, imaju divan izbor boja, a lakovi su stvarno kvalitetni. Cijena je isto povoljna - cca. 27 kn.
Jedino o čemu ne mogu pričati je trajnost jer mi rijetko koji lak izdrži dulje od 2 dana na rukama - iz razloga što mi dosadi :D

Vaša Nives

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar