Urban Decay Naked Palette - a little make up obsessed

Urban Decay Naked Palette

U ovu paletu sam se zaljubila na prvi pogled i ta ljubav do danas, nakon skoro godinu i pol nije popustila ♥




Paleta se sastoji od 12 boja koje su savršene za napraviti dnevni, nude look, ali s njima se može napraviti i pravi večernji smokey look.
Boje su izrazito pigmentirane, eventualno su manje pigmentirane 2 mat nijanse. Ostatak nijansi su shimmeraste, a meni to paše jer kod takvih boja volim shimmer.

Evo i swatcheva:

s lijeva na desno: Virgin, Sin, Naked, Sidecar


s lijeva na desno: Buck, Half Baked, Smog, Darkhorse


s lijeva na desno: Toasted, Hustle, Creep, Gunmetal

Uz ovu prekrasnu paletu, čiju i baršunastu ambalažu obožavam (iako se sve lijepi na nju) se dobije i small size Urban Decay Primer Potiona koji mi je stvarno predobra baza za sjenilo i kistić za sjenilo. Kad sam ja kupovala paletu, umjesto kista se dobivala olovka za oči s dvije strane: s jedne strane je bila Whiskey, a s druge Zero 24/7 liner. Tu sam se prvi put susrela s njihovim olovkama i stvarno su fenomenalne, trajne i ne razmazuju se i sigurno ću kupiti još koju.



Nažalost, ovu paletu je skoro pa nemoguće kupiti kod nas jer u Sephoru dođe doslovno par komada i odmah se rasproda, tako da ne znam ni cijenu kod nas.
U SAD je cijena ove palete 48$, a zanimljivost je da je Urban Decay ove jeseni izdao i Urban Decay Naked Palette 2 potaknut uspjehom prve palete. Cijena Naked 2 je 50$ u američkoj Sephori. Swatcheve možete vidjeti ovdje. Po meni, realno i nema potrebe za obje palete jer su boje poprilično slične, no vjerujem da ima puno zaljubljenica koje će se ipak odlučiti i za kupnju ove palete. 
Za nas smrtnike postoji online naručivanje, pa tako Urban Decay Naked Palette možete naručiti na HqHair

Vaša Nives

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Nives<3!!

    Odličan blog! Sjećam se tvojih zgoda s HQ Hairom kad si naručila Naked paletu:D, poslije sam si ju naručila i ja na nekoj njihovoj akciji i prezadovoljna sam njome! Dobra je i ova druga, ali to što kažeš, preslična je prvoj + sličnih sjenila imam i u Too Faced paletama.
    Mislim da je Naked kod nas bila oko 300 kn, jednom sam u Sephori slučajno naletila na neku rezerviranu po koju nitko nikad nije došao, ali sam ipak pričekala da vidim što će biti s HQ Hair, tj. hoće li imati kakvu akciju.
    I baš mi je drago da jesam jer sam ju zgrabila tamo na popustu s kodom za oko 26 funti (i to dok je funta bila niže vrijednosti, sad je opet otišla u nebo), a sjećam se i da je tada bila 32 funte redovno. Poslije te akcije su stavili ovu cijenu od 35 funti:/.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa :)
      Je, super je paleta, iskoristiva je skroz, a meni je to vječiti problem jer uvijek postoji barem neka boja koja mi ne odgovara, a u ovoj paleti su mi sve savršene :)
      I pogotovo nakon svih onih zgoda mi je drago da sam ju ulovila. Ti si ju stvarno dobila po izvrsnoj cijeni, nije mala razlika, pogotovo naspram ovoj cijeni koju sada ima.
      Meni je žao što ti nemaš više vremena, pa da napraviš blog, to bi bio užitak gledati i čitati :)

      Izbriši