Macadamia Natural Oil No Tangle Brush - a little make up obsessed

Macadamia Natural Oil No Tangle Brush

Prije neka 2 tjedna sam bila kod frizerke i naprosto se oduševila! Naime, imam prirodno kovrčavu kosu koju uglavnom ravnam, vrhovi su mi prirodno suši i sve to skupa rezultira time da mi se kosa na vrhovima petlja (pogotovo u situaciji kakva je bila tada - nakon mora, soli i Sunca) i živa ju je muka rasčešljat. I tako sam bila u frizeraju i psihički se pripremala na raščešljavanje kad je frizerka uzela u ruke No Tangle četku (o kojoj sam prije čitala hvalospjeve, no nikad me nije posebno zaintrigirala)i raščešljala me bez imalo muke!
Naravno, odmah sam se odlučila na kupnju te četke, no znajući cijene u hrvatskim frizerskim salonima, nisam ni pitala koja joj je cijena, nego sam, čim sam došla doma išla istražiti gdje je najjeftinija i odmah ju i uzela.
Tako da nažalost, neću vam znati reći cijenu u Hrvatskoj, no ja sam ju na BeautyBay stranici platila samo 7.88 funti što je po meni poprilično dobra cijena. Pokušavala sam izguglati cijenu, no nisam došla do pouzdane informacije - negdje kažu da košta 89, pa sve do 150 kn, tako da ne znam koja je prava cijena. Proizvod mi je došao iz Manchestera za 8 dana (ubrojila sam i vikend), tako da u sigurno još ponešto naručivati s te stranice.

A sad još malo o četki...

Što ovu četku čini tako dobrom? Ova četka ima posebno izrađene silikonske zupce zahvaljujući kojima ćete raščešljat kosu bez boli, čupanja ili slamanja i oštećivanja vlasi. I stvarno je tako, moja kosa stvarno bude zapetljana nakon pranja, no ova četka ju raščešljava!



Sviđa mi se što se bez problema koristi i na mokroj kosi i ne lomi ju kao ostale četke za kosu.
Ne znam pridonosi li ičemu i njezin neobičan oblik, ali baš mi je zgodno imati četku za kosu tako neobičnog oblika :D



Četka je namijenjena svim tipovima kose, pa tako i kemijski tretiranoj kosi i ekstenzijama.
Do sada me nekako nisu privlačili Macadamia Natural Oil proizvodi iz ne znam kojeg razloga, no sve si mislim da ću ih sada ipak isprobati.
Imate li kakve preporuke?

Vaša Nives

CONVERSATION

5 komentari:

  1. Imam ovu četku na wish listi i kad tad će biti moja.

    Od macadamia stvarčica obožavam njihovo ulje i više ne mogu zamisliti život bez njega. I moja kosa se užasno petlja prvi vrhovima iako je ravna i tanka, ali od kad koristim M. ulje s petljanjem nemam više problema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je kod petljanja puno pomogla Kerastase Masquintense, ali i dalje to nije savršeno, no puno je bolje nego prije. Ništa, kupit ću si i malu bočicu ulja, pa isprobati, možda još više pomogne kod petljanja, hvala na preporuci :*

      Izbriši
  2. recenzija taman u pravo vrijeme :) narucila cetku u cetvrtak isto s beautybaya za kojih 7isitno funti,ak je tebi dosla za 8 dana nadam se da ce i meni!jeeedva cekam! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam je i ja također sa Beautybay.com i stigla mi je za 10-ak dana...ODLIČNA četka, da nisam probala, ne bi vjerovala!

    OdgovoriIzbriši
  4. kada se naruci se beautybaya je li se placa carina?je li skine s racuna tocno toliko koliko pise?kakva kartica treba biti?puno hvala na odgovorima :)

    OdgovoriIzbriši