Eucerin pH5 linija za osjetljivu kožu tijela - a little make up obsessed

Eucerin pH5 linija za osjetljivu kožu tijela

Za razliku od moje mješovite kože lica, koža tijela mi je suha, što posebno dolazi do izražaja u hladnijim mjesecima kad je koža dodatno sklona isušivanju zbog centralnog grijanja, a u prilog joj ne ide i to što se uvijek tuširam s kipućom vodom. Uz to je i osjetljiva (ok, to je odlika i moje kože lica), no uvijek sam u potrazi za dobrim proizvodima za njenu njegu.

Od Eucerina su mi na testiranje ustupljeni Eucerin pH5 losion za pranje i Eucerin pH5 losion za osjetljivu kožu tijela te u ovom postu možete pročitati moje dojmove o tim proizvodima. 


Eucerin pH5 linija je namijenjena osjetljivoj koži, a iz Eucerina kažu da "sadržava kombinaciju vrhunske zaštitu te obnavljanja kože i klinički dokazane podnošljivosti na koži. Jedinstveni sastojci s pH-vrijednošću 5 vraćaju aktivnost enzima, jačaju prirodni zaštitni sloj i reguliraju ravnotežu vlažnosti kože. Koža stoga postaje osjetno meka i vidljivo glatka."


Eucerin pH5 Losion s enzimskom zaštitom za pranje kože lica i tijela* je proizvod namijenjen za svakodnevno korištenje. Iz Eucerina kažu da pogoduje koži sklonoj iritacijama, ne sadrži alkalijske sapune i štiti kožu od isušivanja. 

Inače, mogu ga koristiti i djeca nakon 2. godine života.

Kao što možete vidjeti u sastavu, ovaj gel ne sadrži omraženi SLS i nimalo ne isušuje kožu. Blagog je mirisa koji se još blaže zadržava na koži, pa preko njega možete koristiti i neko drugo mlijeko za tijelo bez da se mirisi "tuku." 

Teksturu nisam uslikala, no ona je klasična i ne ističe se po njoj.

Iako ne sadrži sulfate, solidno se pjeni i ovo je definitivno trenutno jedan od dražih gelova za tuširanje u mojoj kupaonici. 

Srećom, nisam imala nikakvih problema s kožom u periodu dok sam ga koristila, pa ne mogu reći kako bi utjecao na neke alergijske reakcije ili iritiranu kožu. 

Nisam ga koristila za pranje lica jer tu imam svoje uigrane proizvode, pa nisam htjela eksperimentirati s njim. 

Meni se sviđa što nakon njega nemam osjećaj "premale kože" i nije da jedva čekam da namažem tijelo da mu vratim vlagu. Istina, nije još počela ona najjača zima, ali gel koji isušuje, mene će isušivati u bilo koje doba godine, pa čak i ljeti. Ovaj gel nije jedan od tih i sve u svemu, poprilično sam zadovoljna i ukoliko tražite blagi gel koji vas neće isušivati, svakako obratite pažnju na ovaj.

Cijena proizvoda je oko 48 kn za 200 ml proizvoda. 


Eucerin pH5 losion s enzimskom zaštitom za blagu njegu osjetljive kože* je proizvod koji "prati" losion za pranje o kojem sam prethodno pisala. 

Što iz Eucerina kažu o ovom losionu:

"Sadržava pH5 enzimsku zaštitu, koja klinički dokazano aktivira djelovanje prirodnih enzima u koži. Jačanjem prirodne obrane kože iznutra, ova formula pomaže u vraćanju prirodne razine pH, podržava obnavljanje kože i jača sposobnost kože za skladištenje vlažnosti čak do 24 sata. Također, dokazano sprječava prodiranje 90% peludi kroz kožu te je stoga pogodna za uporabu na koži sklonoj alergijama. Zahvaljujući dekspantenolu, ova formula ubrzava zacjeljivanje rana. Koristiti svakodnevno za dugotrajnu zaštitu i meku, glatku kožu."


A sad ću vam malo napisati moja razmišljanja o ovom proizvodu.

Kao što sam već napisala, moja koža tijela je osjetljiva, a i suha, te sam uvijek u potrazi za dobrim proizvodima za njegu tijela. Generalno gledajući, tu više nade uvijek polažem upravo u ljekarničke proizvode, no ono što sam primjetila jest da i mnogi ljekarnički proizvodi raznih brandova sadrže Paraffinum Liquidum što se meni osobno baš i ne sviđa. Iskreno, ja na svojoj koži nisam vidjela loš efekt proizvoda koji sadrže naftne derivate i nije da sam neki puritanac po tom pitanju, no nekako smatram da bi ljekarnički proizvodi trebali biti bez njih. To je tako neko moje, subjektivno mišljenje.


Meni se ovaj losion svidio, uistinu mi lijepo nahrani kožu, ona je nakon njega elastična, nahranjena i ono što mi je jako važno jest da se brzo upija. Mislim budimo realni, vjerujem da je većini to važno jer tko danas ima vremena cupkati u kupaonici 10-ak minuta (ili duže) čekajući da se proizvod upije?

Krasi ga isti blagi miris koji ima i losion za pranje, a ono što mi se sviđa (jer sam lijena i ne mažem se nakon svakog tuširanja) je to da uistinu koristeći ova dva proizvoda nemam potrebe mazati se nakon svakog tuširanja jer koža zadržava neko vrijeme određenu razinu vlage. 

Kao što sam već napisala, brzo se upija, zahvaljujući laganoj teksturi. 

Nisam vidjela loš utjecaj Paraffinum Liquid-a, no ukoliko izbjegavate proizvode s takvim sastavom, preskočit ćete i ovaj. Ako ne izbjegavate, a imate suhu kožu koja zahtjeva stalnu njegu, ovaj losion ima moje preporuke.

Cijena proizvoda je oko 79 kn za 200 ml proizvoda.

Što reći na kraju? Proizvodi su mi se svidjeli, oba su ispunila ono što obećavaju, cjenovno su povoljni (za ljekarnički rang) i ono najvažnije - ne moram se mazati doslovno nakon svakog tuširanja jer je koža dovoljno nahranjena, a gel ju ne isušuje dodatno, tako da sam ja zadovoljna.

Jeste li probali koji proizvod iz ove linije? Koji su vaši favoriti među gelovima za tuširanje i mazalicama?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)   

CONVERSATION

10 komentari:

  1. Atopičar sam i koristim ovaj gel za tuširanje, predivan mi je!
    Losion sam isto koristila, ali sam prešla na njihov s ureom jer je hranjiviji.

    Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, taj s ureom je hranjiviji, a super je i što nema nikakvog mirisa, pa se može sa svime kombinirati :)

      Izbriši
  2. Volim cijelu ovu liniju, preporučam probati ulje za tuširanje i ono za njegu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Voljela bi probati gel zbog sveg lijepog sto si o njemu rekla, ali nekako ne posvecujem dosta paznje njezi tijela tj. drzim se uvijek Dove gelova i Loccitane losiona, ne mijenjam cesto, ali vjerujem da su super proizvodi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljivi proizvodi i vjerujem da su dobri za one koji imaju osjetljivu kožu tijela. Moja koža tijela je normalna te samo u ekstremnim minusima zna se isušiti, no kako sam tip osobe koji se voli mackati, koža mi uvijek ima dovoljno vlage :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj, da sam barem ja tako redovna u mackanju (a trebala bih biti) :)))

      Izbriši
  5. Totalno potpisujem ovo za paraffinum liquidum, malo mi je bedasto da jedan losion za tijelo namijenjen recimo atopičarima visoko u sastavu ga sadrži, ali isto tako nikad nisam primijetila negativan utjecaj na koži premda već znaš s čim se ja borim... no da sad ne polemiziram, imat ću Eucerin u vidu kad potrošim Bidermine proizvode koje sam neki dan uzela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaj ga u vidu, vjerujem da bi ti se mogla svidjeti linija, kako zbog mirisa, tako i zbog njege koju daje i vjerujem da bi ti pomogao :)

      Izbriši