Nekozmetički new in #02 (home) - a little make up obsessed

Nekozmetički new in #02 (home)

Nakon prošlomjesečnog new in-a, a posebno nakon dolaska dm-ovog paketa, odlučila sam se za no buy režim kad je kozmetika u pitanju. No kako sam pravi hrčak i samo tražim neku opsesiju i što bih mogla skupljati, naravno da sam našla druge načine za trošiti novac, pa sam vam odlučila pokazati svoju novu opsesiju u ovom postu :)

Ako me pratite na Facebooku, onda ste možda i vidjeli većinu ovih sitnica, no znam da mnogi od mojih čitatelja nemaju Facebook account, pa da i s njima podijelim svoje novitete :)


Već mjesecima kukam kako nema gdje sa svom kozmetikom i kako mi je na 100 strana, nakon puno mozganja što i kako, odlučila sam se za IKEA Malm komodu s 3 ladice. Priznat ću vam da sam do sada u IKEI kupovala samo sitnice za dom, a nikad nisam namještaj jer smo doma uvijek birali neke kvalitetnije komade, no kako planiram u skorijoj budućnosti preurediti jednu sobu u make up sobu, trebalo mi je neko privremeno rješenje (što bi značilo da sam tražila nešto cjenovno povoljno), a uklapa mi se i u sadašnju prostoriju u kojoj se nalazi. Međutim nakon što je postavljena i nakon što sam skužila da je izrada jako dobra i čvrsta, zaključila sam da će ovo biti trajno rješenje i da ta komoda definitivno ostaje u stanu i nakon preuređenja. 

Odredila sam sama sebi da mi sav make up mora stati u 2 ladice i sve što ne stane unutra, leti van. Rečeno - učinjeno. Kompletan make up i lakovi za nokte su mi stali u dvije ladice i nemate pojma kako se osjećam lakše nakon što sam to raskrčila i presložila. Po pitanju organizacije sam tipična horoskopska Djevica i strašno me nerviralo kad je sve bilo na više lokacija.

Još smišljam kako srediti zalihe preparative (dio se nalazi u frižideru, dio u kupaonici, dio u budućoj make up sobi), pa se ne bih čudila da uskoro opet čitate ovako neki post :)

Sve u svemu, ova Malm komoda ima sve moje preporuke, stvarno je čvrsta, puno je bolja od većine ponuđenog u trgovinama poput Emezzete, Jyska, Harvey Normana i ostalih tog ranga, a cjenovno puuuno povoljnija. 



Za organizaciju ladica sam si kupila ove košarice. Otprije sam imala ove desne, iz Kik-a, međutim sad mi ih je trebalo više, pa sam kupila ove lijeve u Jysku (3 kn/kom) jer mi je čitateljica napisala da ovih u Kiku više nema. Nakon toga sam ušla u Kik u West Gate-u i tamo naišla na ove košarice, pa sam ih tamo još kupila (nek' se nađu) - cijena je 8 kn za 3 komada. 

Dimenzije su im iste, kvaliteta plastike ista, jedina je razlika u ovim "rupicama". 



Uzela sam si za ladicu i protuklizne podloge da mi košarice i lakovi ne bi letili po ladici prilikom otvaranja i zatvaranja. Ne sjećam se točne cijene, ali jedna ta podloga je oko 15-20 kn. Nažalost, nemam više omot s dimenzijama, no dvije te podloge su mi bile dovoljne za 3 ladice (u trećoj sam spajala ostatke iz prethodne dvije ladice).


Sad dolazimo do moje trenutne opsesije - mirisne svijeće i mirisni voskovi. Vječito kukam kako ne volim jesen i zimu i jedino lijepo što vidim u tom godišnjem dobu je češća upotreba mirisnih svijeća i voskića. Bila bih najsretnija kad bih mogla cijeli taj hladniji period godine provesti u stanu, uz neki takav fini miris, zavučena ispod dekice i uz dobru knjigu ili seriju. Nažalost, to ne mogu, ali si barem priuštim trenutke uživanja uz fine mirise. Na stranici Miris prirode su trenutno na akciji od 50% neke svijeće i voskovi, a kako je na akciji trenutno i jedan od meni najdražih mirisa (Pink Sands), uzela sam njihovu veliku svijeću, te još 8 voskića u tom mirisu, jedan u mirisu River Valley (isto je snižen, pa rek'o da probam), te jedan Clean Cotton. On je divan izbor za sve one koji vole nježne, nenapadne i svježe mirise.



Kakav bih ja to bila hrčak da je to sve :D
Lidl je u ponudi imao (možda to i još traje, nisam sigurna) mirisne svijeće, pa mi je mama kupila veliku svijeću s mirisom vanilije. Nisam inače preveliki fan mirisa vanilije jer me često guši i boli me glava od takvih mirisa, no ova svijeća miriše fino ovako u čaši, vidjet ću hoće li imati išta mirisa kad ju upalim. Ako ju je netko već upalio, molim vas pišite dojmove :)

U IKEI sam uzela i Sinnling svijeću u čaši s mirisom cvijeća u cvatu (ja osjetim malo jorgovane). Nisam ju još zapalila, no ovako je miris blag i nenametljiv, a sviđa mi se i zbog svoje boje. Osobno su mi draže njihove  Tindra svijeće, no iz nekog razloga kod nas nema te linije svijeća u čaši kod nas. 

Dr. Pasha Summer Moments svijeća je ponovna kupovina. Osobno miris više osjećam dok svijeća nije upaljena, no volim ju otvoriti i ostaviti da mi tako zamiriše sobu. 

Zadnja svijeća koju sam kupila je inSpiria svijeća s mirisom Čarolija Magdaskara (miris jasmina i ylanga). Dostupne su u Kozmu, po cijeni od 17 kn, ima više mirisa, a meni se svidio ovaj jer me podsjetio na jednu od blagdanskih Glade svijeća otprije dvije godine. U čašici miriše super, kakva će biti kad se zapali - ako vas zanima, javim vam :)



Na Facebooku sam svojedobno pokazala najveseliju pozivnicu ikad, a riječ je o ovoj bijelo-žutoj šalici koju sam dobila od Drimie i Opium tima prilikom dobivanja poziva na divno druženje u Opium frizerskom studiju

U Ikei sam si uzela i Pokal šalicu jer je u nekim danima 4 dcl idealna mjera kave :D

Za rezervu sam si uzela i jedan Skurar tanjurić/posudicu za svijeće, onako, ako mi zatreba za nešto :)

U Kiku sam uzela ovu prelijepu srebrno-zelenkast-plavkastu čašicu za lučice koja se zapravo bojom nimalo ne uklapa kod mene, ali mi je bila tako lijepa da joj nisam odoljela :D U Kiku su inače dobili hrpu tih blagdanskih đinđa, pa se isplati pogledati, nađe se zgodnih stvari za sitan novac. Mislim da je ta čašica bila 6-7 kn, no nemojte me uzimati za riječ :)



I to je sve za ovaj nekozmetički new in :)
Kako sam krenula, morat ću i na no buy režim za svijeće :)

Kako vam se sviđaju moji noviteti? Imate li vi preporuku za neke mirisne svijeće ili voskove?

CONVERSATION

33 komentari:

  1. Ovo je definitivno sezona kada kupujem najvise mirisnih sveca, jer zelim da mi kuca stalno mirise na kolacice. :) Moje omiljene su villa verde.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zaključila sam da nas ima dosta koje u ovoj sezoni poludimo za svijećama :D
      Villa verde nažalost nema kod nas :/

      Izbriši
  2. Sveca su mi najbolje na ovu sezonu :)

    Follow Me Please: http://www.bloglovin.com/blog/13092821

    OdgovoriIzbriši
  3. Sad mi je malo lakše kad vidim da nisam sama u obožavanju i skupljanju svijeća. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas mi je drago sto je komoda kvalitetna, mjerkala sam ju vec na njihovoj stranici jer uskoro krecemo u opremanje sobe i bas sam zamislila ovakvu komodu u kojoj cu drzati stvari za bebaca a kasnije tko zna, mozda tamo prebacim svoj makeup :)) Znas sta mislim o yankee candle stvarcicama, a kako imamo slican ukus po pitanju mirisa, svakako cu skicnuti pink sands!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kaj ima nekih veselih novosti?! nisam vidla na blogu... :)
      ja obozavam ikeu :D za malca smo sve tamo kupili, kinderbet, prematalicu, dekice, tetra pelene, kadicu...da se nadovežem na mikku :)
      daniela

      Izbriši
    2. Bit će ti idealna za bebača, hrpu stvari ćeš moći staviti unutra i ima moje preporuke :))

      Daniela - da, da, ima novosti kod Mirelice :)))))

      Izbriši
  5. Volim svijeće i isto sam nabavila ove iz Lidla, samo ne takve velike već one male sa zvjezdicama, no isto mirišu. Zapalila sam ovu od vanilije i ok je, ali se ne osjeti previše. Meni nekako te svijeće od vanilije najslabije šire miris, a najviše neke voćne. Morat ću malo u Kik :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, voćne svijećice obično budu intenzivnije iz nekog razloga :/
      navrati u Kik, ima svašta :D

      Izbriši
  6. Sve ste poludjele za mirisnim svijećama, slatkoooo!!! Ja iz nekog svojeg iskustva mogu reći da Ikea ima i kvalitetnijeg i nekvalilitetnijeg i skupljeg i jeftinijeg namještaja. Mi kad smo opremali dnevni boravak i tražili komodu za TV, police za knjige, stolić sve kod nas je bilo ili užasno ružno ili užasno skupo, i na kraju smo sve kupili u Ikei (5 komada namještaja) i sredili cijeli dnevni za skroz prihvatljivu cijenu, a sve je solidno i sad nakon 3 godine je još uvijek ko da je tek kupljeno...sad smo i za bebolina kupili namještaj za sobicu tamo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da ima kvalitetnijeg i nekvalitetnijeg i jeftinijeg i skupljeg, ali mene je oduševilo da im je jeftina komoda od svega 400 kn tako dobro izrađena (nisam imala neka očekivanja), puno bolja od sličnih u emezzeti i harvey normanu gdje su slične takve (dizajnom) barem duplo skuplje, ali i puno slabije (krhkije).
      A za bebače ima preslatkih stvarčica, ja sam se oduševila :)))

      Izbriši
  7. Ti baaaaš voliš sveće :) Meni su one lepe za videti i ok mi je da pomirišem neku, ali nikad nemam želju da ih upalim. Jako mi se sviđa komodica za šminku!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, baš ih volim :)))
      i imaš sreće što ti nisu napete, jedna potencijalna opsesija manje :)
      I hvala za komodu, jako ju volim :)

      Izbriši
  8. manija mirisnih svijeća širi se internetom, naročito u ovo predblagdansko vrijeme :D
    komoda super izgleda, ja volim takve čiste linije... samo si nas trebala pustit da malo zavirimo unutra, tek odškrinuti ih barem ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, baš se proširila manija :D
      komoda je izvrsna, od dizajna, pa do kvalitete :)
      A bit će neki post sa sadržajem ladica :)

      Izbriši
  9. Haha, drago mi je da nisam jedina koja obožava svijeće :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve je divno, ali ova "pozivnica" je nešto preprekrasno. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lijepo si se opskrbila svijećama :D Komoda ti je predivna, a plastične košarice i ja volim jer su mi dobre za organiziranje svega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i nastavila s kupovinom i nakon objave posta :D
      košarice su super, obožavam takve stvarčice za organizaciju, a ove su mi baš idealne dimenzijama, super su se uklopile u ladice :D

      Izbriši
  12. Baš mi je drago da sam naletila na ovaj post. Škicam već duže vrijeme Malm komodu na Ikeinoj stranici (ali onu s 4 ladice). Sad kad znam da nije samo cjenovno povoljna, nego uz to i kvalitetna imam razlog više da se napokon zaletim do Ikee i udomim i ja jednu njihovu komodu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Obožavam mirisne svijeće i voskiće, evo upravo mi gori YC vosak Honey&Spice <3 :).
    Danas sam gledala ove inSpiria svijeće u Kozmu no nisam uzela ni jednu tako da svakako javi kakva je kad isprobaš :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svijeća je izvrsna ♥
      fino miriše kad se zapali, ravnomjerno gori i ima sve moje preporuke :)

      Izbriši
  14. Sve je super ali ja sam luda za ovim YC a kod nas ih nema, jednom sam samo dobila od Sare i od tad ljubav traje ali na daljinu heh

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ništa, idući put kad budeš u HR, obnovi zalihe :)))

      Izbriši
  15. Jooj ova iz lidla ti je ooodličan :D ili je barem ovaj moj primjerak bio...imala sam pušače jednu večer i totalno je ubila smrad dima na drugom kraju kuće su pitali šta se to osjeti...sad mi samo žao što ih nisam još kupila a nigdje ih više nema :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam još ovu od vanilije probala, ali kupila sam kasnije malu od čokolade i nisam pretjerano oduševljena, miris se osjeti samo na blizinu, uopće ne zamiriše cijelu prostoriju :(
      ne znam gdje si, ali u ZG ih je ovih dana još bilo na Oranicama i u Škorpikovoj :)

      Izbriši
  16. Jooj, taj Pink Sands miris je savršenstvo, imala sam ga u obliku voskića. Preporučila bih ti i Yanke Candle Soft Blanket miris, to je nešto najdivnije, doslovno imaš dojam da si zamotan u mekanu dekicu dok gori svijeća. A super je Christmas Eve za blagdansko razdoblje.
    Ja isto jako volim mirisne svijeće, a planiram si nabaviti i koju Neom ili Diptyque za koje sam čitala same pohvale. Jedino se još moram odlučiti za miris, a to je najteži dio :-D

    OdgovoriIzbriši