Favoriti travanj 2012. - a little make up obsessed

Favoriti travanj 2012.

Favoriti travanj 2012.

Proizvodi koji su obilježili travanj u mom beauty svijetu su :
U kategoriji preparativa:
Eveline Sun Protection Face Cream SPF 50, The Body Shop Cucumber Water, Afrodita AcneStop pjena za lice i La Roche Posay Effaclar duo


U kategoriji dekorativa:
Catrice Absolute Eye Colour u nijansi 110 Gilbert's Grapefruit, NYX Ultra Pearl Mania u nijansi True Purple pearl, Urban Decay 24/7 Glide-on Eye Pencil i od lakova za nokte moj favorit prošli mjesec je definitivno bio Rimmel Lycra Pro u nijansi 306 Velvet Rose.


Eveline Sun Protection Face Cream SPF 50 sam kupila u Bipi na blef, nakon što sam pročitala jednu ili dvije pohvale na račun te kreme i zadovoljna sam. Ne masti me ništa više nego druge kreme sa SPF faktorom, možda čak i manje, lijepo se razmazuje i nema ljepljivog osjećaja na koži. Napravila sam detaljnjiju recenziju ovdje.


The Body Shop Cucumber Water – ovo je proizvod koji tek trebam recenzirati, koristim ga od početka travnja i sviđa mi se iako mi je u glavi cijelo vrijeme mentalna prepreka da ga jako volim – a ta je da sadrži alkohol, za razliku od mog inače omiljenog Garnier Essentials tonika. No više o tome ću u recenziji koja slijedi idući tjedan sigurno!


Afrodita AcneStop osvježavajuća pjena za lice je divota od pjene! Kako mi koža divlja, ubacila sam u njegu proizvode namijenjene nečistoj koži. I ovaj proizvod je definitivno jedan od najvećih favorita. Kako mi koža nije masna, nego mješovita, trebam biti oprezna s takvim proizvodima da me ne isuše jer su uglavnom agresivni. Pjenu koristim svako jutro (navečer koristim Caudalie pjenu čiju recenziju možete pročitati ovdje) i nije me nimalo isušila! Isprobavala sam je u kombinaciji s mojom omiljenom Caudalie Pulpe Vitaminee kremom (recenzija) i nije me isušivala nimalo! Tek kad sam u njegu uvela La Roche Posay Efaclar Duo mi se koža malo isušila i ne znam bi li za to trebala kriviti Effaclar Duo ili njega i pjenu u kombinaciji.


La Roche Posay Effaclar Duo je proizvod koji sam kupila još negdje u studenom prošle godine, koristila ga par puta i zaključila da mi ne pomaže i da mi ne odgovara. S dolaskom dana bez centralnog grijanja sam odlučila dati mu drugu šansu i isprobati ga. Moj problem su acne vulgaris koje mi se stvaraju na obrazima i uz rub vilice koje su mi se pojavile nakon prestanka korištenja oralnih kontraceptiva. I pokušala sam svašta, Avene Triacneal koji je dao polovične rezuultate, SVR Lysalpha Active kremu, ma svašta i ništa nije dalo neke bolje rezultate. Početkom travnja sam počela koristiti LRP Effaclar Duo u kombinaciji s Afrodita AcneStop pjenom, The Body Shop Cucumber Water (kao noćnu njegu sam zadržala Caudalie pjenu i emulziju da mi se lice ne isuši jer kad sam koristila u ovoj gore kombinaciji i ujutro i navečer, primjetila sam isušivanje) i lice mi se očistilo, pore su otčepljene i očišćene. Definitivno opet kupujem kad potrošim!


Catrice Absolute Eye Colour u nijansi 110 Gilbert's Grapefruit – krasno sjenilo, neutralno koje se lijepo može iskombinirati i za dnevni, a ubaciti za večernj look. Riječ je o breskvastoj šimerastoj nijansi, sjenilo koristim s bazom, trajno je i izvrsno pigmentirano. Dugo mi je stajalo u kovčegu s kozmetikom i evo, tek sam ga prošli mjesrc otkrila i koristila stalno.


(swatch je slikan na Suncu i bez baze)

Urban Decay 24/7 Glide-on Eye Pencil – što reći o ovim olovkama osim da ih obožavam ♥ Ovu olovku(olovke) sam dobila uz Urban Decay paletu, na početku ih nisam baš koristila, ali u zadnje vrijeme ih koristim dosta, pogotovo smeđu i to u kombinaciji s gore navedenim Catrice sjenilom. Olovku stavim u crease, izblendam i onda to iskombiniram s Catrice sjenilom. Olovku sam swatchala kad sam pisala o Urban Decay Naked paleti.

Rimmel Lycra Pro u nijansi 306 Velvet Rose – njegovu recenziju možete pročitati ovdje, pa da ne duljim :)

NYX Ultra Pearl Mania u nijansi True Purple pearl - riječ je o predivnom ljubičastom pigmentu, jako dobre kvaitete i meni savršene električn ljubičaste boje. Najčešće sam ga prošli mjesec nosila kao tuš - mokrim kosim ecotools kistom bi ga nanijela za brz, a efektan look. I inače taj pigment više volim nanositi na mokro jer je boja puno intenzivnija.

Evo i jedan moj look s njim:


(uz to koristila Illamasqua sjenilo Can Can i Eveline Volumix maskaru)

Koji su vaši favoriti ovih dana?

Vaša Nives

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar