Manhattan Lotus Effect 59K - a little make up obsessed

Manhattan Lotus Effect 59K

Ovo je još jedan od lakova koji nanosim kad nemam vremena ni volje razmišljati hoću li moći iskombinirati lak s odjećom :)


Riječ je o zanimmljivoj prljavo rozoj boji koja je nosiva stvarno skoro uz svaku odjeću i u svakoj prigodi.
Ovo mi je jedini Manhattan lak, ne znam zašto, nekad sam kupovala njihove lakove, no sad nekako kupim ili OPI, China Glaze ili taj rang lakova ili jeftinije tipa essence i Catrice. Ovi lakovi koštaju oko 35 kuna (nisam sigurna je li 34,90 ili 36,90 kn), što je pristojna cijena, no ja se nekako uvijek odlučim ili za jeftinije ili za kvalitetnije (odnosno skuplje). To ne znači da su ovi lakovi loši, dapače, jako sam zadovoljna njihovom kvalitetom, imaju dobru četkicu i dovoljno su trajni, a i izbor boja im je jako dobar.
Nažalost, ovu boju nećete naći jer je bila dio Limited edition, a ja sam ju odmah ulovila kad sam vidjela da je dupe za Chanel Rose Confidentiel.
Sve u svemu, ovom laku bi dala dobru ocjenu jer je trajan i lako maziv te da ga i dalje ima u prodaji, svakako bih ga opet kupila.


Vaša Nives

P.S. ispričavam se na lošijoj slici , nikako nisam dobro uhvatit boju i realna je jedino na ovoj slici koja nije idealna, ali eto, nemojte zamjeriti :)

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Baš sam nedavno gledala ove lakove na polici i zamijetila da ih ima u krasnim nijansama. Mogla bih kupiti neki. I ja sam nekada kupovala Manhattan lakove, ali sam s vremenom zaboravila na njih. Mislim da će se to uskoro promijeniti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno ima lijepih bojica, i ja mislim da će se i kod mene to uskoro promijeniti :)

      Izbriši