Proizvodi mjeseca - ožujak 2012. - a little make up obsessed

Proizvodi mjeseca - ožujak 2012.

Proizvodi koje sam često koristila i koji su me oduševljavali u ožujku i koji su mi obilježili taj mjesec su Payot Hydratation 24 Protection hidratantna emulzija za lice, MAC Girl About Town ruž, MAC Pink Swoon rumenilo, Clarins Truly Matte puder i Maybelline NY gel liner.


Payot Hydratation 24 Protection hidratantna emulzija za lice nažalost sadrži samo SPF 10, pa ju više baš i neću moći koristiti do zime, ali krema je predivna! Savršeno hidratizira isušene dijelove, a i izvrsna je podloga za puder i uz sve to, uz nju se ne zasjajim. Cijenu nažalost ne znam jer je krema bila poklon.

MAC Girl About Town ruž – o njemu sam već pisala ovdje. Savršena boja za „dignut“ kad sam umorna, a u zadnje vrijeme to je često.

MAC Pink Swoon Sheertone rumenilo – lijepa roza boja bez shimmera koja daje zdravu bojicu na licu, trajan i uz to mi super ide uz Girl About Town ruž, pa sam ga puno koristila nakon što mi je dugo vremena čamio u koferu, a nekad prije mi je bilo omiljeno rumenilo - što se vidi po tome koliko je korišteno.

Clarins Truly Matte tekući puder – skoro pa sam proglasila dan žalosti kad sam čula da se prestaje proizvoditi i da će ga zamijeniti linija Ever Matte. Puder je izvrstan za mješovitu kožu, sadrži sitne reflektirajuće čestice koje daju koži zdravi sjaj, a opet, puder ne dozvoljava da se zamastim. Ma savršen proizvod!

Maybelline NY gel liner – kako nisam imala puno vremena za kompletni make up, prošli mjesrc se moj make up svodio uglavnom na puder, rumenilo, gel liner, maskaru i ruž, tako da je ovo bila posebno važna stavka u mom make up-u. Hvalospjeve sam već navela ovdje.

Koji su vas proizvodi oduševljavali u zadnje vrijeme?

Vaša Nives

CONVERSATION

2 komentari:

  1. rumenilo i ruž su ti jako lijepi! super ti je post - jednostavan, a sve si pokazala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) post je u skladu s mojim ritmom trenutno - nemam baš vremena za ništa, pa su i post i proizvodi prilagođeni manjku vremena. A ruž i rumenilo su savršen za takve situacije jer uz minimum truda dobijem svjež izgled :)

      Izbriši