Brzinska manikura s crackle lakom - a little make up obsessed

Brzinska manikura s crackle lakom

Evo jednog brzinskog posta, samo da vam pokažem manikuru :)
Stavila sam na nokte essence multi dimension lak u nijansi 20 fatal (staaaro pakiranje, kupljeno prije novih essence lakova).


Riječ je o crnom laku visokog sjaja koji je divan i sam, a i super je podloga za crackleove i razne layeringe.

Preko njega sam nanijela p2 pearl crackling lak u nijansi 030 red volcano.

Riječ je o crvenkasto-bakrenom crackle-u sa zlatnim shimmerom, jako je zanimljiv i na različitim podlogama izgleda različito. Jako lijepo puca i veselim se svaki put kad ga stavljam jer uživam u formiranju "pukotina" koje su mi uvijek jako zanimljive.

Evo kako to izgleda kod mene - slikano pod umjetnim svjetlom:

Volite li vi crackle?

Vaša Nives

CONVERSATION

1 komentari: