Merz Special maska s bijelom glinom i cinkom - a little make up obsessed

Merz Special maska s bijelom glinom i cinkom

Jako volim isprobavati maske za lice, volim ta pakiranja u vrećicama i volim plašiti ukućane s novim "izgledom" :D
Zadnja maska koju sam isprobala je Merz Special maska s bijelom glinom i cinkom, namijenjema čišćenju kože lica.


Maska je namijenjena svim tipovima kože, no ovisno o tipu se preporuča učestalost korištenja - kod normalne kože najviše 3 puta, kod suhe jednom tjedno.

Pakiranje je podijeljeno na dvije vrećice od po 7.5 ml, a jedna vrećica je dovoljna za više od jednog korištenja.

Uvoznik kaže da ova maska za čišćenje poboljšava izgled kože i uklanja nečistiće poput prištića i mitesera. Bogato mineralima bijele gline trenutačno čisti kožu, pri čemu odstranjuje mrtve stanice kože i masnoću. Cink i bibasol brinu svojim prirodnim kiselinama za posebno dobro stanje kože. Koža postaje skladna (što god to značilo) i čista.

Masku sam do sad nanijela jednom i oduševljena sam! Nakon ove maske lice je blistavo i stvarno je vidljivo očišćeno. Kad sam ju skinula, lice je stvarno djelovalo svježe i čisto, a pore su bile očišćene (to je bio razlog zašto sam ovaj put odabrala baš tu masku).
Ova maska mi nije isušila kožu niti je ostalo neugodno zatezanje kože.
Kada dođe toplije vrijeme, masku ću sigurno nanositi 2 puta tjedno, no zasad ću ostati pri korištenju jednom tjedno.

Maska se koristi tako da se nanese na očišćenu kožu (naravno izbjegavajući područje usta i očiju) i ostavi da djeluje na licu 10-15 minuta. Maska se počinje sušiti i zatezati lice i nakon 10-15 minuta ju skinete na način da isprete lice toplom vodom. A nakon toga vas očekuje blistava i čista koža :D

Puna cijena maske je 7,50 kn za 2x7,5 ml, a maska je često i na akciji i onda košta smiješnih 5,90 kn i mislim da je stvarno vrijedno tih par kuna da probate jer ćete vrlo vjerojatno ostati oduševljene.

Koristite li vi kakve maske za lice? Koje?

Vaša Nives

CONVERSATION

6 komentari:

  1. e, ovo moram probat! jer znam svoju kozu, cim je kombinacija cinka i gline znam da ce mi odgovarati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi nažalost nemamo Muller u BiH, a na ovu maskicu još nisam naišla. No vrijedi prokopat još ;) Ja volim maskice, češće si napravim neku "domaću nego da kupim ali od kupovnih su mi dobre Baleine peel off i sa blatom mrtvog mora :) Probala sam i Baleinu jogurt i jagoda za normalnu kožu. A u "šteku" je i Eveline maska sa zelenom glinom koju tek trebam isprobat :D

    OdgovoriIzbriši