Trend It Up Expert Blotting Powder - recenzija - a little make up obsessed

Trend It Up Expert Blotting Powder - recenzija

Kad imate mješovitu kožu s masnom kožom koja se masti, uvijek ste u potrazi za dobrim matirajućim puderom. Godine istraživanja i traženja su rezultirale favoritima: MAC Blot (recenzija) i The Balm Sexy Mama puderom (recenzija). Iako sam imala svoje favorite koje sam kupila već nebrojeno puno puta, svejedno sam i dalje u potrazi za boljim ili barem jednako dobrim, ali jeftinijim varijantama. Iz tog razloga sam probala Trend It Up Expert Blotting Powder.



Trend It Up je dm-ova roba marka kozmetike, a ja sam među uistinu velikim izborom proizvoda našla neke svoje favorite - olovke za usne, ruževe i lakove za nokte, a koje je moje mišljenje o ovom puderu - pročitajte u nastavku posta.

Trend It Up Expert Blotting Powder dolazi u plastičnom pakiranju koje je čvrsto i glomazno i na koje nemam nikakve zamjerke. Unutar pakiranja se nalazi ogledalo te spužvica. Puder dolazi u količini od 9 grama i po cijeni od 29,90 kn.


Prije dojmova, opisat ću detaljnije moju kožu. Moja koža je mješovita, s normalnim obrazima i masnom t-zonom. To je razlog zašto koristim matirajuće pudere, a koristila sam ga čak i ljeti kad nisam imala tekući puder na licu, čisto da malo zamatira sjaj koji mi je neizbježan tijekom dana, posebno po vrućinama.

Trend It Up Expert Blotting Powder je puder u kamenu, dolazi u jednoj, transparentnoj nijansi pa iz tog razloga nisam radila swatch jer je uistinu bezbojan. Fino je mljeven, tako da neće izgledati brašnasto na licu osim ako naravno, ne pretjerate s količinom, ali ne znam koji puder u tom slučaju ne bi izgledao brašnasto. Ovaj puder ostavlja uistinu lijep, prirodan finish na licu, izvrsno kontrolira sjaj, pore su zaglađene, lijepo setira i korektor na području oko očiju pri čemu ne isušuje niti naglašava fine linije.



Na početku posta sam vam navela svoje dosadašnje favorite, ali nisam vam napisala da je ovaj puder postao moj apsolutni favorit. Drži kožu matiranom jednako dobro kao The Balm Sexy Mama, ima i jednako dobar finish, a sve to po višestruko nižoj cijeni. Još ću dodati da trenutno koristim drugo pakiranje ovog pudera, a kako je trenutno u dm-u 1+1 akcija na Trend It Up kozmetiku, kupila sam još dva za zalihu, to vam dovoljno govori koliko mi se svidio ♥

Jeste li vi probale ovaj puder? Koji su vaši dojmovi? Imate li neku drugu preporuku od Trend It Up kozmetike?

CONVERSATION

6 komentari:

  1. Aaam, jesi li ga probala uslikati na licu, po mogucnosti blicom? Taj puder ostavlja grozan flashback.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne slikam se s blicom, a bez blica mi nije nijednom ostavio nikakav flashback :)

      Izbriši
  2. Također mučim muku s masnom t-zonom i sada si me baš zainteresirala ovim postom! Svakako ću ga probati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Trend it up matte tekući ruž savršeeen! :)

    OdgovoriIzbriši