Favoriti mjeseca - kolovoz 2018. - a little make up obsessed

Favoriti mjeseca - kolovoz 2018.

Pozdrav svima, eto mene nazad nakon duljeg izbivanja. Preko ljeta sam si nekako uzela pauzu od pisanja, posvetila se sebi i ljudima oko sebe, u potpunosti uživala u svakom danu, koristila divno vrijeme, ali kozmetiku nisam zanemarila.
U ovom postu možete pročitati favorite kolovoza.


Što se tiče preparative, ovog ljeta sam bila minimalist. 
Thalgo Reviving Mist sam koristila umjesto tonika te za osvježenje tokom dana. Divan morski miris, sastavom odstranjuje kamenac iz vode s lica i super hidratizira. Kao toner sam koristila Missha Super Aqua Ice Tear toner, a preko dana sam kao kremu koristila Missha Super Aqua Ice Tear emulziju. Riječ je o hidratantnim proizvodima koji su moje lice hidratizirali, a nisu ga dodatno mastili po visokim temperaturama. Toner mislim naručiti i za zimu dok će mi emulzija kad počne sezona grijanja vjerojatno biti preslaba.

Za njegu tijela sam nakon mora uglavnom koristila Decleor Aroma Nutrition ulje. Riječ je o suhom ulju koje se brzo upija, ima divan miris i izvrsno hidratizira kožu. Znate kako koža nakon mora zna biti suha odnosno isušena? Moja uz ovo ulje ove godine to nije ♥

Što se tiče make up-a, tu sam stvarno bila minimalist. Već nekih mjesec i pol ne koristim pudere niti BB/CC kreme jer mi je koža u izvrsnom stanju pa ju puštam da se malo odmori od pudera. Iako puder ne koristim, redovito posežem za Vichy Ideal Teint bronzerom*, Benefit Coralista rumenilom (recenzija) te Becca Opal highlighterom. Redovito dobivam pitanja što imam na licu tako da bih rekla da je to genijalna kombinacija. Kad su usne u pitanju, najčešće posežem za Colourpop Trixie ružem u olovci koji je trajan na usnama, a uopće ih ne isušuje. 
Nokti su mi malo stradali zahvaljujući ribanju nakon farbanja stana pa trenutno koristim samo Eveline kuru no tokom kolovoza sam najčešće posezala za Morgan Taylor lakom u nijansi Manga-round with me.

Kad su mirisi u pitanju, trenutno najčešće posežem za Nuxe Osvježavajućom mirisnom vodicom*. Divan, lagan osvježavajući miris koji me podsjeća na miris čiste posteljine ♥ Pošto nije riječ o parfemu nego o mirisnoj vodici, nemojte očekivati ni trajnost parfema, ali za jednu mirisnu vodicu, ima čisto pristojnu trajnost. 

Jest da ovaj post nije pretjerano dug, ali drago mi je da sam ga napisala doslovno u jednom dahu što je znak da mi je baš nedostajalo pisanje. Odmor mi je dobro došao, imam neke nove ideje koje ću, nadam se, uskoro i realizirati.

Koje proizvode ste vi voljele ovog ljeta? Jeste li probale koji od mojih favorita?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar