Što sam nosila na more - ljeto 2017. - vol.01 - a little make up obsessed

Što sam nosila na more - ljeto 2017. - vol.01

U najnovijem postu vam pišem što sam nosila sa sobom na prvi dio ljetovanja, te naravno, dojmove o tim proizvodima. 

Kao i uvijek, trudila sam se smanjiti količinu proizvoda što je više moguće. Nekima se možda čini da nosim puno stvari, no ja sam osoba koja ne nosi puno odjeće ni obuće, tako da si ovdje dajem oduška, no moram napomenuti da ipak većinu proizvoda koje nosim, nosim za dvije osobe, tako da smatram da to nije količinski previše. Srećom, beauty blogove čitaju (uglavnom) zaljubljenice u kozmetiku, tako da one neće osuđivati :D


Što se tiče njege lica, odlučila sam se uglavnom za testere i travel size pakiranja, a micelarnu sam pretočila u manju bočicu - treba uštediti prostor. Uriage micelarna voda za normalnu i suhu kožu je meni jedna od najdražih micelarnih, recenziju možete pročitati ovdje. Ponijela sam i Foreo gel za čišćenje lica*, te La Roche Posay micelarnu vodu* koju sam koristila kao tonik, za osvježenje i umirenje kože. Filorga UV Bronze SPF50 Fluid* je genijalan proizvod za zaštitu kože lica, ne samo na moru, već i po gradu, ispod pudera. Matira lice, no ne isušuje kožu, te je izvrsna podloga za puder. MADARA Plum Plum balzam za usne je jedan od meni najdražih, lijepo njeguje usne, a sviđa mi se i praktično pakiranje. Nuxe Nuxellance krema oko očiju* je inače kremica koju koristim kao dnevnu njegu, no pokazala mi se ok i kao noćna njega tih 6 noći. Pripremam vam recenziju, pa neću duljiti o njoj. Za lice sam uzela Decleor testere: Decleor Neroli Amara uljni serum, te Hydra Floral laganu kremu i gel kremu. Koristila sam gel kremu i pokazala mi se kao dovoljna njega noću (uz uljni serum). MADARA SOS maska je bila tu kao SOS tretman koji mi srećom nije trebao jer mi koža nije bila nimalo isušena ni dehidrirana. 


Za kosu sam uzela Dessata četku* koja mi je zgodnija za putovanja od Macadamia No Tangle četke zbog svog oblika. Kao šampon sam koristila Klorane šampon za volumen*, kao regenerator sam dekantirala L'Oreal Elseve Total Repair.* Na moru mi je kosa uvijek lijepa jer je voda puno mekša od zagrebačke, a i svakodnevno ju perem, tako da jedino što vam mogu reći jest da me tjeme nije nimalo svrbilo od ovog šampona. Ovaj regenerator i inače volim, dobro hrani kosu, a ne otežava ju. Kerastase CC krema za kosu je proizvod koji već godinama koristim kao zaštitu od sunca. Recenziju možete pročitati ovdje


Za zaštitu sunca sam koristila nekoliko proizvoda: Eucerin Sun Kids SPF50+* je izvrstan proizvod za zaštitu od sunca. Izvrsno štiti, dobro se razmazuje, nije težak na koži, te ne izaziva nikakve nerede. Eucerin Sun Gel-creme SPF50* je još jedan izvrstan Eucerin proizvod za zaštitu od sunca. Ova gel krema je moj favorit već godinama i ni sama ne znam koliko sam ih potrošila. Izvrsna je ukoliko ste skloni alergiji na sunce (bilo primarnoj, bilo sekundarnoj). Ja sam sklona sekundarnoj alergiji na sunce (Mallorca akne na području ramena i dekoltea), no uz ovu kremu nemam problema s tim. Recenziju možete pročitati ovdje

Uriage Barie Sun Mist SPF30* je proizvod s kojim se baš nisam našla na moru. Ima izuzetno laganu teksturu, tako da nisam bila sigurna koji dio sam zaštitila, a koji nisam, tako da sam nakon puno godina uspjela pocrveniti. Mislim da će mi ovaj proizvod biti izvrstan za zaštitu po gradu, kad me sunce zapravo teško "lovi", no nije mi se pokazao dobar za more, baš zbog te njegove lagane teksture koja bi trebala biti njegov plus.

Olival SunTane ulje za brže tamnjenje* mi se svidjelo. Predivno miriše, lijepo se razmazuje, nije mi ostavilo mrlje na kupaćem kostimu, a i dobila sam i boju. Nije mi izazvalo nikakav nered, čak ni na osjetljivom području dekoltea i ramena. 


Za njegu nakon sunca sam ponijela dva proizvoda: Vichy Apres Soleil* i Afrodita After Sun Milk*, no koristila sam samo Afroditu. Riječ je o super proizvodu - kao što sam rekla, ove godine sam uspjela pocrveniti (ne prejako, ali svejedno sam pocrvenila), no ovo mlijeko je blago hladilo, a do jutra bi crvenilo nestalo. Uz to je i fino hranilo kožu. Sve u svemu, super proizvod jer se i lako razmazuje, te brzo upija. 


Za tuširanje sam uzela Aqua Colonia Lime & Nutmeg gel za tuširanje - divan, osvježavajući unisex miris. Nije nimalo isušivao. Za njegu tijela tu je bila Thalgo Prodige des Oceans krema za tijelo, malo luksuza. Divan morski miris i dobra njega. Oduševljava me i pakiranje i jako volim tu kremu. Olival dezodorans sa zelenim čajem* mi je super, obavezno ga koristim vikendom, kad je manje stresa i kad je manja vjerojatnost da ću se oznojiti, no znala sam ga nositi i na posao i nisam se nijednom usmrdila koristeći ga. Odabir za more je bio očit - manje stresa, a i manje potrebe za dezodoransom, tako da sam rado posegnula za ovim zdravim dezićem. 


Što se tiče šminke, tu nisam nosila ništa puno - jedan lak za nokte - Maybelline Bleached Neons, jedan top coat (Sally Hansen Insta Dry Top Coat), dva ruža (Colourpop Fresh Cut i Trixie), MAC Petticoat kao rumenilo, te Anastasia Beverly Hills Dipbrow koji je zapravo moj jedini must have make up proizvod. Ponijela sam sa sobom i jedan miris, moj najdraži Chanel Beige.* 


Ako ste došli do kraja ovog posta, svaka čast :)
Kako se vama čini, jesam li nosila previše stvari? Dijelimo li dojmove o kojem proizvodu?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Super post! Čini mi se taman stvari, mislim ženi sve treba,zar ne ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nikada nije previše kozmetičkih proizvoda! neke od ovih proizvoda koristim i volim kao npr, Afrodita liniju poslije sunčanja. Meni je drag njihov jogurt...jesi li ga probala?

    OdgovoriIzbriši