New in lipanj 2017. - a little make up obsessed

New in lipanj 2017.

U lipnju je bilo puno divnih noviteta i došlo je vrijeme da vam ih sve pokažem. Našlo se tu svega, i krema sa SPFom i njege lica i tijela, lakova, a i make upa, tako da se nadam da će se za svakoga naći ponešto zanimljivo.



Dobila sam predivan Afrodita Sun Care* paket u kojem su se našli proizvodi sa SPFom, kao i oni za brže tamnjenje, te oni za nakon sunčanja. Na prvom dijelu ljetovanja sam isprobala Afrodita Sun Care Mlijeko nakon sunčanja i jako mi se svidjelo - lagano hladi i umiruje kožu nakon sušenja i naravno, njeguje. Ostatak ovog divnog paketa ću isprobati na drugom dijelu godišnjeg.


Prošli tjedan je tvrtka u kojoj radim organizirala event za blogerice, a ja sam ovog puta bila s obje strane - i u organizaciji, no dobila sam i REN Vita Mineral kremu za lice* kao blogerica. Riječ je o hidratantnoj kremici dobrog sastava, s minimalno sastojaka, tako da se veselim isprobavanju jer sve što sam do sada koristila od RENa me oduševilo.


Dobila sam i MADARA Deep Moisture Fluid* koji je idealan za ovo doba godine jer dovoljno hidratizira, a opet, ne ostavlja kožu masnom. 


Stigla su mi i dva proizvoda koja obožavam godinama - Eucerin Sun Fluid SPF50* za lice, te Eucerin Sun Gel krema SPF50* za tijelo. Krema za tijelo je izvrsna za alergičare, a moju recenziju možete pročitati na linku


Za bijele noge (prije odlaska na more) sam si kupila Caudalie Divine Perfect Legs, proizvod koji tonira noge, bez problema se nanosi u slojevima (da biste postigli željenu nijansu), ispire se, ne ostavlja tragove na odjeći i savršeno miriše ♥

Uriage Micelarna za normalnu i suhu kožu je kod mene na blogu spominjana milijun puta, a otprilike isto toliko puta i ponovno kupljena. Dojmove možete pročitati na linku


Za njegu kože sam si uzela dva proizvoda: Thalgo Prodige des Oceans kremu za tijelo i Decleor Aroma Comfort mijeko za tijelo i obožavam oba ♥ Decleor je hranjivije i ima puderastiji miris, dok Thalgo krasi divan miris mora ♥


Iz BiH mi je stigla zaliha Girlz Only šampona, hvala M. ♥ Girlz Only Suhi šampon za brinete je ponovljena kupovina (a sad ima i pakiranje od 400 ml), dok je Girlz Only Suhi šampon za volumen novi proizvod za isprobavanje. Recenziju šampona za brinete možete pročitati ovdje


U zadnje vrijeme mi se nokti strašno listaju unatoč unošenju vitamina i minerala, Eveline mi ne pomaže, pa sam odlučila isprobati hvaljeni Seche Rebuild kako bih ojačala nokte i zaustavila listanje. Kad sam već naručivala, naručila sam i OPI Thinner (razrjeđivač lakova).


Među novitetima se našao i lakić iz nove Zoya Wanderlust kolekcije, Zoya Sonja*, a tu je i Zoya Color Lock System* koji se sastoji od odstranjivača laka, baznog laka, top coata i kapljica za brzo sušenje. 


Eveline tuševi su mi izvrsni, a osim crnog, ovog puta sam kupila i plavu verziju, a stigao mi je Hean mat ruž*. Početkom 6.mjeseca sam išla na vjenčanje i zaboravila uzeti puder za matiranje, pa sam usput uletila u Bipu i kupila Catrice Prime and Fine i sjetila se kako je to izvrstan puder ♥ U moru divnh proizvoda nekad zaboravimo na neke koji su izvrsni, pa sam zapravo ovaj put profitirala od svoje zaboravnosti i sjetila se genijalnog proizvoda.


Nuxe Sun Slasna vodica* me dočekala po povratku s mora i ostala sam stvarno oduševljena, ovako miriše ljeto ♥ Od tog dana ju nosim baš svaki dan, onda vam je jasno koliko mi se sviđa.


I za kraj mjeseca je stigao Beauty Box* koji me ovog puta poprilično ugodno iznenadio: jedva čekam uloviti vremena i čitati Šeficu, Biovitalis Zlatna krema me također zanimaju, a veselim se i Fa gelu za tuširanje, te L'Angelica šamponu (kojeg već testiram). Osim maramica za skidanje šminke, ova kutija je potpuno po mojoj mjeri i ovo mi je jedna od najboljih Beauty Box kutija do sada, jedva čekam vidjeti što će biti u idućoj.


I to je to od mojih prošlomjesečnih noviteta, kao što vidite, našlo se tu svega i za svaki ukus. Što vas posebno zanima? S kojim recenzijama da požurim? Čemu ste se vi razveselila prošlog mjeseca?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

3 komentari:

  1. Ren kremu imam i volim,Afroditin jogurt mi super zvuči :D, a ovaj OPI thinner mi je ok,ali ništa sad posebno (realno kad se lak zgusne ništa mu više ne vrati onu početnu teksturu (to je moj dojam do sada)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još nisam OPI thinner isprobala, no i ja nekako mislim da ću imati iste dojmove :)

      Izbriši
  2. Odlične stvarčice, veselim se recenzijama :)

    OdgovoriIzbriši