Missha Time Revolution The First Treatment Essence - a little make up obsessed

Missha Time Revolution The First Treatment Essence

Tko me redovito prati, zna da sam u zadnje vrijeme poprilično zaokupljena azijskom kozmetikom, pa sam tako, između ostalo odlučila isprobati i esencije. Odlučila sam se odmah za jednu od najhvaljenijih - Missha The First Treatment Essence. Za nju kažu da je dupe puno skuplje SK-II Facial Treatment Essence, a kako je riječ o dvije najhvaljenije esencije, nisam puno dvoumila koju ću uzeti. 

Počet ću od početka i objasniti vam što su zapravo esencije. Kao što vjerojatno znate, korejska njega se sastoji od puno koraka, a ovo je jedan od njih. 

Esencija je lagana formula bogata aktivnim sastojcima, no vodenaste teksture. Esencije su namijenjene da se nanose na cijelo lice s ciljem njege, hranjenja i pripreme za upijanje u kožu sljedećih koraka njege, dok je serum koncentracija aktivnih sastojaka sa specifičnim djelovanjem – primjerice na hiperpigmentacije, bore, tamne mrlje, akne i slično. 


Missha The First Treatment Essence dolazi u predivnoj bočici od mutnog stakla zapremnine 150 ml. Ima srebrni čep, što doprinosi luksuznom izgledu. Što se tiče (ne)izlijevanja sadržaja, tu je travel friendly, no kako je riječ o staklu, teška je, pa bih ipak za putovanje preporučila pretakanje. Otvor na bočici je idealne veličine, tako da nećete imati problema s doziranjem. 

Missha FTE sadrži 80% koncentrata fermentiranog kvasca (saccharomyces ferment filtrate) koji se odmah upija u kožu popravljajući i njegujući na staničnoj razini. Kvasac je bogat prirodno dobivenim vitaminima B grupe koji regenerira, jača, vlaži i čisti kožu, potiče njenu prokrvljenost i izmjenu materija pa je tako štiti od djelovanja slobodnih radikala. Proces fermentacije razbija molekularnu strukturu sastojaka i zapravo čini hranjive tvari koncentriranijima i omogućuje da se lakše i brže apsorbiraju. On također može proizvesti dodatne aminokiseline i antioksidanse koje koža voli. Osim kvasca, ova esencija sadrži i druge aktivne sastojke, gdje bih posebno istaknula niacinamid, sastojak vitamina B3, popravlja elastičnost kože, poboljšava funkciju barijere kože i oživljava ten i teksturu za blistav i čist ten, te hijaluron, betain i niz biljnih ekstrakata koji trebaju djelovati stimulativno i protuupalno. 


Missha FTE ima nisku viskoznost kako bi se povećala brzina apsorpcije u kožu. Proizvođač kaže da puža umirujuće i hidratantno djelovanje, obnavlja kožu i zaglađuje plitke bore. 

Kao najbolji način nanošenja mi se pokazalo to da ju nanesem na dlanove, te zatim umasiram u lice, na način kako muškarci nanose after shave. Potrebno je svega 2-3 kapi za cijelo lice, te vrat. Naosim ju na očišćeno lice, ujutro i navečer prije seruma. Nakon seruma malo pošpricam lice termalnom vodom kako bi hijaluron vukao vlagu iz proizvoda, a ne iz kože (kako me ne bi isušio i stvorio kontraefekt).

Moram priznati da sam bila pomalo skeptična oko ovog proizvoda, odnosno generalno oko esencija. Ok, vjerovala sam i bilo mi je jasno da imaju visoku koncentraciju aktivnih sastojaka, no njegova tekstura poput vode me činila sumnjičavom - jer kako nešto poput vodice može biti tako moćno?! E pa stvarno može! Ova esencija mi je jako pomogla prošle zime (koja je bila izuzetno hladna i oštra) kod hidratacije - u nijednom trenutku nisam bila dehidrirana. Osim toga, vidljivo omekšava kožu, pomaže da se drugi proizvodi bolje upiju i dublje penetriraju. Niacinamid je pomogao kod rezultata mog "ručnog rada" - mrljice su brže nestajale, a ten je savršeno ujednačen. Kvaliteta kože je puno bolja, koža je svježija, mekša i elastičnija, a ten je ujednačeniji. 

Nekako sam mislila da razlika neće biti toliko vidljiva, no stvarno je ovo proizvod i korak u njezi koji se isplati ubaciti. 

Kažu da je za mješovitu i masnu kožu ljeti dovoljna i sama kao hidratantna njega, pa ću i to isprobati, mada mi se za sada to čini da ne bi moglo biti (ali eto, generalno sam bila skeptična, pa me ovaj proizvod demantirao).

Još jedna stvar koja me oduševila jest da se sporo troši, nakon otprilike 3 mjeseca korištenja sam je potrošila samo do natpisa TIME na bočici, tako da će stvarno jako dugo trajati. Kupljen je na eBayu, gdje mu je cijena oko 26$ za 150 ml, no uz toliko sporu potrošnju, ovo stvarno mogu nazvati super isplativom kupnjom. Iako volim isprobavati proizvode, mislim da se s esencijama neću previše igrati, nego držati se ove jer me uistinu oduševila, tako da ću ju svakako ponovno kupiti i nekad kad ju uspijem potrošiti. 

Jeste li isprobale ovu esenciju ili neku drugu? Imate li kakvu preporuku? 



Sastav:

Saccharomyces Ferment Filtrate (80%), Propanediol, Licorice, Niacinamide, Polyquaternium-51, Bifida Ferment Lysate, Ulmus Davidiana Root Extract, Raffinose, Amaranthus Caudatus Seed, Piper Methysticum Leaf/Root Extract, Centella Asiatica Extract, Beta Vulgaris Root, Portulaca Oleracea Extract, Rosmarinus Officinalis, Camomille Extract, Phellodendron Amurense Bark, Cassia Alata Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Hydrogenated Lecithin, Glycerin, Pentylene Glycol, Hydrolyzed Corn Starch, Tromethamine, Water, Adenosine, Ethylhexylglycerin, Lactic Acid, Phenoxyethanol

CONVERSATION

11 komentari:

  1. Nisam nikada isprobala... Ali stavljam ovu na wish listu...
    Mogla si ubaciti link od tog tvog selerA kad je već provjeren..:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova me je esencija zainteresirala još dok sam o njoj čitala na Babushkinom blogu, skoro prije dvije godine, no sad sam sigurna da ću ju naručiti pri sljedećoj narudžbi Missha PC BB kreme. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Već neko vrijeme razmišljam da ubacim i esencije u rutinu i planirala sam isto ovu jer je svuda hvaljena, eto, drago mi je da se i tebi svidjela, to mi je samo dodatna motivacija da je uzmem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dugo ju gledam i mislim se da ju narucim. Odvlaci me od kupnje jedino da mi bude too much na licu u kombinaciji s kremom ili uljem. Svida mi se sto se moze nanositi sama preko ljeta, jos mozda da se prije nanosenja drzi u hladnjaku. :D super je sto se sporo trosi, a SK II mi je na WL, voljela bi isprobat to hvaljeno cudo, ali ce jos sacekat. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ju koristila sad uglavnom u kombinaciji s Decleor uljem i kremom, vjerojatno ću s rastom temperatura nešto maknuti iz rutine, no kako imamo sličnu kožu, mislim da ti ne bi bilo previše :)

      Izbriši
  5. Ovu esenciju već dugo mjerkam, baš nju želim isprobati! Koristila sam prošlo ljeto od Sarazena esenciju, serum i kremu i tada sam se uvjerila koliko su te teksture lagane i učinkovite. Kako ja i ti imamo isti tip kože i probleme sa seborejom vjerujem da će mi ovaj proizvod odgovarati. Hvala ti na ovako detaljnoj recenziji :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam procitala da osobe koje imaju seboreicni dermatitis medjuostalom i na licu ne smiju koristiti ovaj proizvod i slicne zbog kvasca...znas li nesto o tome? Jer meni se ovo cini odlicnim proizvodom ali strah me naruciti zbog nezeljenih reakcija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam razne proturječne studije, neke kažu da ne trebamo koristiti, a druge da nemaju štetno djelovanje, tako da sam odlučila riskirati i probati. Meni uistinu nije nikako smetalo, no teško mi je garantirati kako bi tebi djelovalo.

      Izbriši