The Balm Nude Dude paleta sjenila - recenzija - a little make up obsessed

The Balm Nude Dude paleta sjenila - recenzija

The Balm je jedan od zastupljenijih brandova u mojoj make up kolekciji, volim njihove proizvode jer su odličan omjer cijene i kvalitete, a uz to me uvijek oduševi i dizajn njihovih pakiranja. U najnovijem postu tema je The Balm Nude Dude paleta sjenila.* Već prije ste mogle pročitati recenziju The Balm Nude 'Tude paletu sjenila u ovom postu, a odmah ću vam reći da mi se ova još više svidjela. 


The Balm Nude Dude paleta je jedna od onih s dovoljno različitih nijansi s kojima je moguće napraviti puno različitih lookova, bilo da se odlučite za laganiju dnevnu verziju ili dramatični smokey look.

Paleta dolazi u kartonskom pakiranju, s magnetnim zatvaranjem, karakterističnim za The Balm. Kao i sva njihova pakiranja, i ovo je zanimljivo oslikano. 

 Unutar poklopca se nalazi veliko ogledalo koje meni osobno nije neophodno, no ogledalo nikad nije na odmet. U pakiranju se nalazi i mali kistić koji nije baš pretjerano iskoristiv, no za silu (npr. da odete na put i zaboravite kistove) bi poslužio. 

Ukupna gramaža palete je 11,08 grama, a unutar palete se nalazi 12 sjenila. Dakle svako sjenilo ima otprilike 0,93 grama što je ok. 


  • Fearless - bež mat nijansa
  • Flawless - smeđa mat nijansa, boja capuccina
  • Firm - smeđa shimmer nijansa 
  • Flirty - moja najdraža nijansa ♥ divna, ružičasto-ljubičasta nijansa sa zlatnim shimmerom
  • Friendly - tamnosmeđa mat nijansa
  • Fierce - gunmental-šljokičasta tamna nijansa sa zlatnim shimmerom
prvi red, bez baze
prvi red, s bazom


  • Fabulous - boja šampanjca
  • Faithful - zlatna shimmer nijansa
  • Fit - bakrena shimmer nijansa
  • Feisty - druga najdraža nijansa ♥ Roskasta taupe nijansa, izuzetno nosiva
  • Funny - crvenkasta shimmer nijansa
  • Fine - smeđa satin nijansa


 drugi red, bez baze
drugi red, s bazom

Što se tiče pigmentacije, bez baze je osrednja, dok je s bazom izvrsna. Kvaliteta se (uostalom kao i kod svih brandova) razlikuje od nijanse do nijanse, kao i od teksture do teksture. 

Mat sjenila su meke teksture i manje se truse nego u Nude 'tude paleti, sjenila satin finisha se uopće ne truse i dobre su pigmentacije. Shimmer sjenila su divno mekana, ne truse se i izvrsne su pigmentacije.

Trajnost je izvrsna, bilo je dana kad sam nosila ova sjenila doslovno od jutra do mraka i (uz bazu) su ostala nepromijenjena do skidanja šminke. 

Meni osobno se ova paleta jako sviđa, često posežem za njom, kombinacija boja mi je izvrsna, kao i trajnost. Osim toga mi se sviđa i to što ima i svjetlijih i tamnijih boja, pa je mogućnost različitih kombinacija i lookova velika.

Cijena ove palete je 250 kn, a možete ju kupiti u Bipi, Mulleru i Martimexu, a ja bih Vam prepoučila kupovinu u Bipi na dekorativnom popustu gdje ju možete dobiti 30% jeftinije i to je stvarno onda izvrstan deal. 

Kako se vama sviđa ova paleta? Jeste li ju isprobale?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

3 komentari:

  1. ima lijepe nijanse ;)
    nije loša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ju i volim-lijepe nijanse i postojane s bazom cijeli dan na mojim jako masnim kapcima :))

    OdgovoriIzbriši
  3. imam je i super mi je :)))

    OdgovoriIzbriši