New in - veljača 2017. - a little make up obsessed

New in - veljača 2017.

Kao što ste mogle vidjeti i u postu o favoritima mjeseca, prošli mjesec je kod mene definitivno bio u znaku preparative. Tako nije bilo samo po pitanju favorita, nego i po kupovinama, kao i po PR uzorcima mojih beauty partnera. Svašta lijepo se našlo u mojoj kupaonici, pa neću duljiti s uvodom, nego prijeći na stvar.



Kao što sam vam već pisala, u zadnje vrijeme me brži kbeauty manija. Zaintrigirali su me korejski proizvodi, istražujem ih, pa sam neke odlučila i isprobati. Ono što je super kod korejske kozmetike jest što za skoro sve možete kupiti sample na eBay-u, tako da možete isprobati i prije kupovine full size proizvoda. Proizvod koji sam ja odmah na blef kupila u punoj veličini je Missha First Treatment Essence i nisam pogriješila. Proizvod se našao u postu o prošlomjesečnim favoritima, a uskoro vas očekuje i recenzija.

Kupila sam i samplove hvaljenog skidača šminke Banila Co Clean It Zero. Riječ je o jako hvaljenom proizvodu, tako da sam puno očekivala, no ostala sam ravnodušna. Neću davati još konačan sud, no za sada me nije oborio s nogu. 


Vichy Idealia Peeling* je novitet u Idealia liniji i po meni najbolji proizvod te linije. Također se našao u postu o favoritima mjeseca, a bit će i recenzija, tako da vam sad neću puno pisati o ovom proizvodu, samo ću reći da sadrži kiseline koje moje lice obožava i da je koža uz njega glatka i blistava. 


La Roche Posay je lansirao nove micelarne vode - ULTRA: micelarne vode ULTRA dostupne su u tri jedinstvene formule u kojima La Roche-Posay kombinira moć micela s glicerinom za bolju učinkovitost i toleranciju – Micelarna voda ULTRA za osjetljiv tip kože, micelarna voda ULTRA za reaktivan tip kože te micelarna voda EFFACLAR za masnu kožu. Moja je micelarna voda ULTRA za osjetljiv tip kože.* Za sada mi se sviđa iako nisam bila sretna zbog reformulacije jer mi je njihova stara micelarna bila genijalna, no izgleda da je ostala jednako dobra - javit ću dojmove nakon dugotrajnijeg korištenja. 


Od kolega na poslu sam dobila proizvode koje volim - Decleor 1000 Grain Body Exfoliant i Decleor Aroma Cleanse 3u1 pjenu za čišćenje. Piling sam već spominjala u postu o favoritima siječnja, pa ukoliko vas zanima, napisala sam par riječ o njemu u ovom postu


Trenutno testiram i nekoliko REN proizvoda: REN Flash Hydro Boost*, REN Glycolactic Renewal mask* i REN Rosa Centifolia No.1 Purity Cleansing Balm.* O mom odnosu s REN-om ćete moći čitati u recenzijama koje ću napisati, no već ste neke od ovih proizvoda mogle vidjeti i u prošlom postu o favoritima mjeseca. 


U Farmacijama je bila dobra ponuda paketića koja je sadržavala Nuxe Reve de Miel balzam za usne u sticku i Nuxe Reve de Miel kremu za ruke i nokte, a kako volim oba prizvoda, iskoristila sam tu ponudu i opskrbila se. 


Vichy Dercos šampon protiv peruti za masnu i normalnu kosu je moj dugogodišnji favorit i šampon kojeg uvijek imam u kupaonici za slučaj seboreičnog napada. Ne koristim ga prilikom svakog pranja, no prevencije radi ga koristim svakih nekoliko pranja. Recenziju možete pročitati ovdje


Nuxe Rêve de Miel® Nježni šampon za kosu s medom* je najnoviji član Reve de Miel obitelji. Njegova prirodna formula bez parabena i silikona, obavija kosu slasnim medenim mirisom, a primjeren je i za svakodnevnu upotrebu.



Prošli mjesec sam kupila još jedan Rimmel Super Gel lak u nijansi Darling Dhalia. Pripremam vam uskoro post s lakovima iz Super Gel linije, pa neću duljiti o njemu. 


Stigli su mi i Catrice proljetni noviteti* koje neću pojedinačno imenovati, no ima tu uistinu puno toga lijepog ♥


I za kraj sam ostavila mirisni poklon mog beauty partnera - Betty Barclay Pretty Butterfly.*



To je to od mojih noviteta za veljaču. Javite mi što vas posebno zanima da znam s kojim recenzijama krenuti :)


*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

3 komentari:

  1. Ren jako volim i stvarno su mi super :) Sto se tice korejaca-banila je ok,ali imaju oni puno boljih cistaca npr:Swisspure (jeftin,a efikasniji), Heimish balm je isto super i povoljniji (sastav odlican),a mislim da bi ti se i cistac sa glinom od heimisha mogao svidjeti,...

    OdgovoriIzbriši
  2. Marijana Šimić3/18/2017 10:56:00 PM

    Kakav ti je ovaj miris Betty Barclay? Ja imam njen in LOVE miris i super mi je, onako baš pravi proljetni .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divan je, isto pravi proljetni, pomiriši ako budeš u prilici :)

      Izbriši