Rimmel Super Gel lakovi - recenzija - a little make up obsessed

Rimmel Super Gel lakovi - recenzija

Prije nekoliko mjeseci me uhvatila lijenost kad je u pitanju lakiranje noktiju, a kako volim imati nalakirane nokte, tražila sam rješenje za svoju lijenost. Geliranje i odlasci na nokte nisu dolazili u obzir, tako da sam se odlučila za drogerijsku verziju gel lakova - naravno, uz određenu dozu skepse. Kako kod nas i nije neki izbor takvih lakova (dostupni su samo Rimmel i Sally Hansen (koji su cjenovno poprilično skuplji)), nisam morala puno razmišljati. Nekad manjak izbora i nije loš :D

Rimmel Super Gel lakovi su polutrajni lakovi koji se nanose u dvije faze, te nije potrebna UV lampa za korištenje. Obećavaju trajnost na noktima do 2 tjedna, a kako su se pokazali na mojim noktima - pročitajte u nastavku.


Kao što sam napisala, ovi lakovi se nanose u dvije faze: prvo je potrebno nanijeti lak u boji, a zatim top coat (crna bočica). Osobno nanosim 2 sloja boje, kao i kod svakog laka, a zatim top coat za trajnost. Tu smo došli do prvog problema - prvi put kad sam nanijela lak sam ga nanijela otprilike 4 sata prije odlaska na spavanje, no ujutro sam se probudila s tragovima plahte na noktima. Nisam nikako bila zadovoljna. Odlučila sam probati na drugi način - tako da sam nakon svega toga nanijela i sloj Sally Hansen Insta Dry Top Coat-a i tako sam riješila taj problem. To sporo sušenje (ukoliko ne stavite brzosušeći top coat) je mana preko koje sam bila spremna prijeći ukoliko trajnost laka bude zadovoljavajuća. Iako ne traje baš 2 tjedna (uz svakodnevne kućanske poslove, pranje kose i tuširanje idealno izgleda 10-ak dana, nakon toga se stvara tip wear), ja sam jako zadovoljna jer ne moram skidati lak baš svaki put kad perem kosu (a perem ju često). Kako trenutno strogo mirujem, ne bavim se kućanskim poslovima, a i kosu perem kod frizera (jer sama ne mogu), lak mi na noktima izgleda netaknuto i nakon 16 dana i da nemam izrast, mogla bih ga i dalje nositi jer izgleda i dalje genijalno! 


Četkica je izvrsna, široka, kao i kod Salon Pro linije lakova, a i mnoge nijanse su identične onima iz te linije, tako da dvije od tri nijanse koje sam kupila imam i u Salon Pro verziji (swatcheve možete vidjeti klikom na nazive: Urban Purple, Cocktail Passion). Zapravo nisam sigurna, možda su i sve nijanse iste, no ja se nisam baš pretjerano time bavila, tako da ne mogu tvrditi :)

Swatches Rimmel Super Gel L-D: Rimmel Super Gel Cocktail Passion, Rimmel Super Gel Darling Dhalia, Rimmel Super Gel Urban Purple

Cijena ovih lakova je 39,90 kn u Bipi (u dm-u su mislim 35,90), no po meni ih se ne isplati kupiti po punoj cijeni, nego ih je bolje kupovati na popustu na dekorativu koji je u Bipi dosta često. Po punoj cijeni po meni ne vrijede tih novaca, no za 28 kuna (koliko budu na popustu) su izvrsna vrijednost za to što nude. 40 kuna po meni ne vrijede jer je uz boju i gel top coat potreban i još jedan top coat kako bi to izgledalo savršeno i to je zapravo jedina mana ovih lakova preko koje ja prelazim jer mi stvarno dugo traju na noktima (a upravo to sam i tražila), no da su idealni, eto nisu.

Ukoliko tražite neko trajnije rješenje za svoje nokte, a ne želite ići u salone na njihove varijante lakova, ovi lakovi imaju moju preporuku uz napomenu da ih kupite po akcijskoj cijeni i da se pripremite na to da će vam uz gel top coat trebati i neki brzosušeći kako bi lak izgledao idealno na vašim noktima.

Jeste li isprobale ove lakove? Koji su vaši dojmovi? Imate li vi neku preporuku za trajne lakove?

CONVERSATION

1 komentari:

  1. Rimmel mi ima uvjerljivo najbolje četkice s kojima se lak najlakše nanosi! ;)

    OdgovoriIzbriši