Batiste Sweetie i Batiste Cherry - recenzija - a little make up obsessed

Batiste Sweetie i Batiste Cherry - recenzija

Iako smo i dalje daleko od 11 vrsta Batiste šampona koji postoje npr. u UK, ponuda se i kod nas lagano širi, a među novijim vrstama kod nas su Batiste Cherry* i Batiste Sweetie* šamponi za suho pranje (nakon njih je lansiran još i Tropical kojeg nisam još probala). Trenutno su u Hrvatskoj u ponudi slijedeći batiste šamponi za suho pranje kose: Batiste Blush, Batiste Original, Batiste XXL, Batiste Tropical, Batiste Cherry, Batiste Dark i Batiste Sweetie.


Tko me redovito čita, možda je uočio koliko mrzim prati kosu (iako to ne znači da hodam svijetom prljave kose, samo da mi je to užasna tlaka), pa si tu i tamo volim produžiti vrijeme između pranja za jedan dan, a to postižem upravo šamponima za suho pranje kose. Isto tako, zgodni su mi ako nakon treninga moram ići još negdje, pa ne stignem u međuvremenu oprati kosu, ma zapravo su idealni za sve situacije kad sam u stisci s vremenom. Do sada sam recenzirala nekoliko Batiste šampona (na kraju posta ću staviti linkove), pa je ovo bio i logičan nastavak.

Da se razumijemo, oni su praktična stvar kad ste "na knap" s vremenom i jednostavno nemate vremena oprati kosu, pa ju na ovaj način možete osvježiti, no to nije zamjena za pranje i neće skinuti masnoću niti proizvode za stiliziranje, nego će samo osvježiti vašu kosu - rižin škrob koji je u sastavu će upiti masnoću i kosa će djelovati svježe, a dati će joj i volumen (pa su dobri saveznici i ako radite nekakvu pundžu, a i malo će smiriti "nemirne" vlasi). 

Ono što je važno kod šampona za suho pranje je da prije nego pošpricate kosu, morate bočicu dobro protresti. Kad nanesete proizvod na kosu, pustite ga otprilike minutu da djeluje, te nakon toga dobro istrljajte tjeme i/ili raščešljajte kosu. Ako to dobro napravite, čak i ako imate tamnu kosu, poput mene, neće biti bijelih tragova.


Batiste Sweetie* je jedan od zadnjih noviteta kod nas na tržištu. Njegova bočica je pravi ukras kupaonici, rozo-ljubičaste boje s babuškama :D

 Jedna od glavnih razlika između Batiste šampona je miris, a ovdje je on baš "sweet." Riječ je o notama šumskog voća i vanilije, no nije sladak na zagušljiv način nego nekako slatko-svjež, ako razumijete što želim reći :D

Sam efekt na kosu je, čini mi se, nešto blaži nego kod npr. Blush linije, a to vidim tako što, ukoliko Blush dobro ne dozirate, kosa vam može biti pomalo "matirana" odnosno bez sjaja, dok s ovim šamponom kosa i dalje izgleda sjajno (pri tome ne mislim na masno nego na onaj sjaj kose koju kosa ima kad je čista). 

Osobno mi se to sviđa jer djeluje prirodnije, a moram vam reći i da miris jako dugo traje na kosi. Sve u svemu, za mene je ovo jedan od dražih Batiste šampona.

Batiste Sweetie je dostupan samo u Bipi i za njega ćete platiti 33,90 kn.



Batiste Cherry* je šampon kojeg sam ja najviše htjela probati otkad sam ga vidjela na webu i baš sam se razveselila kad je došao kod nas. Ovo mi je već druga bočica i odmah ću vam reći da mi se jako sviđa. Miriše na bijelo-ružičašte trešnjine cvjetove, miris je blag i nježan i mislim da bi se svima mogao svidjeti. Kao i Sweetie, i ova verzija mi se čini nešto laganija od npr. Blush ili Original verzije. Kosa i uz njega ostaje sjajna, a posao suhog pranja odrađuje bez greške.


Iako je ovdje djelovanje bitno, mene uvijek razveseli i pogled na ovu veselu ambalažu, pa sam, eto, i to morala spomenuti :D

Cijena ovog šampona se razlikuje od mjesta do mjesta, tako ćete ga u dm-u i Intersparu platiti 29,90 kn, dok ćete u Bipi, Douglasu i Billi platiti 33,90 kn, a u Kozmu čak 34,90 kn.



Sve u svemu, ova dva Batiste šampona su mi, uz onaj za smeđu kosu, apsolutni favoriti kad je Batiste u pitanju, no ako bih morala izdvojiti samo jedan, kod mene to bio Batiste Cherry.

Jeste li probale ove šampone? Koji je vaš Batiste favorit?


P.S. u nastavku vam stavljam linkove na do sada recenzirane Batiste šampone:


 *PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

1 komentari: