Physician's Formula Happy Booster bronzer - a little make up obsessed

Physician's Formula Happy Booster bronzer

S dolaskom ljeta, češće posežem za bronzerima, a ako ste svjetle kao ja, znate kako je teško naći neki lijepi svjetliji bronzer i zato s vama u ovom postu dijelim dojmove jednog takvog. 

Physician's Formula Happy Booster bronzer je dostupan u odabranim Kozmo drogerijama, kao i veliki dio Physician's Formula asortimana. 


Physician's Formula Happy Booster bronzer dolazi u poprilično glomaznoj ambalaži, u količini od 11 grama. Sama ambalaža je napravljena od čvrste plastike, no ne garantiram da bi poklopac preživio pad :) 

Unutar ambalaže (ispod samog bronzera) se nalazi ogledalo i kist (koji je neupotrebljiv, no iskoristi ću ga za čišćenje između slova na tipkovnici). 

Zbog tih dodataka je sam proizvod dosta težak i iskreno, po meni je moglo i bez toga jer je kist potpuno neupotrebljiv, a ionako neću popravljati bronzer npr. u kafiću ili javnom prijevozu (kao što ponekad popravljam ruž), pa mi je to nepotrebno. No ponavljam, to je moje mišljenje.


Sam bronzer je na prvi pogled prekrasan, mene su osvojila srca, a posebno slatko mi je ovo rozo srce ♥

Tekstura mi se isto jako sviđa, nije premekan, no nije ni pretvrd, te se ne trusi.

Pigmentacija mu je srednja, što je po meni izvrsno jer se teško može pretjerati s njim. Po pitanju trajnosti mi je solidan, na mojim obrazima izdrži nekih 6 sati, te blijedi ravnomjerno, tako da nećete završiti s flekama po licu.

(slikano na direktnom suncu)

Boja je iz toplijeg spektra, međutim blendano na licu (btw. blenda se izvrsno) ne djeluje nimalo prljavo ni pretjerano. Satenskog je finisha i daje baš neki lijep, zdravi osunčani izgled licu. 

Meni se ovaj bronzer jako svidio i u zadnje vrijeme samo njega koristim i bio je definitivno kupnja koja se isplati kod mene - zbog toga koliko ga koristim.

Iako sam na netu čitala da se pisalo o mirisu ljubičica, ja ga nisam uočila (nažalost), no već i sam pogled na ovaj proizvod opravdava njegovo ime ♥

Cijena je 138 kuna, a dostupan je u odabranim Kozmo prodavaonicama (konkretno u ZG znam da ga drži Kozmo u Jurišićevoj).

Kako se vama sviđa?
Imate li preporuku za neki drugi Physician's Formula proizvod?


Sastav:
Talc, zea mays (corn) starch, dimethicone, octyldodecyl stearoyl stearate, zinc stearate, pentaerythrityl tetraisostearate, astrocaryum murumuru seed butter, helianthus annuus (sunflower) seed oil, lecithin, phytosteryl canolate, plukenetia volubilis seed oil, rhodiola rosea root extract, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, theobroma grandiflorum seed butter, schinus terebinthifolius seed extract, palm alcohol, phenoxyethanol, potassium sorbate, fragrance. May contain: carmine, iron oxides, manganese violet, mica, red 6, red 7 lake, red 28 lake, red 30 lake, titanium dioxide, ultramarines, yellow 5 lake.

(svjetlija srca, tamnija srca, sve boje pomiješane)

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Jako lijep bronzer.Tamam za mene koja je svijetloje puti.LP
    Posjeti i moj blog nova sam

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan je *_* zapravo je tako lijepi da bi meni bilo i zao koristiti ga, samo bih ga gledala i divila mu se :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepo izgleda i meni se bas dopada dio sa ogledalom! Srcad su me odusevila :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Sladak je jaako! No, iskreno, mene su začudile njihove cijene. Prilično su konkretne

    OdgovoriIzbriši
  5. "iskoristi ću ga za čišćenje između slova na tipkovnici" hahahha bravo! ne bih seniakd setila toga! :D :D joj eto me u zagrebu za koji dan i jedva čekam da vidim šta imate sve od njih u ponudi pa da izaberem nešto ^_^

    OdgovoriIzbriši
  6. divan je, posebno za ove ljetne dane :) pitam se samo kako meni nikada nije palo na pamet iskoristiti takvu četkicu za tipkovnicu, genijalna ideja! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, krasan je! <3
    Ja imam Bronze Booster i prezadovoljna sam. Mislim da je PF s bronzerima lijepo usrećio nas blijede cure. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Svjetlije sam puti i baš kao što kažeš teško je naći ne pretamni bronzer koji bi mi savršeno odgovarao, tražim takvoga već neko vrijeme :P Mogla bi isprobati ovaj jer mi se čini stvarno super, a i nije pretaman. :)

    OdgovoriIzbriši