Scholl Velvet Smooth set za njegu noktiju - a little make up obsessed

Scholl Velvet Smooth set za njegu noktiju


Nekad davno sam poprilično uživala u njezi noktiju, no zadnjih otprilike godinu dana, to je postalo nešto što samo odrađujem, kako zbog nedostatka vremena, tako i zbog manjka volje, bez imalo uživanja i samo s ciljem da sve to izgleda uredno.

Zato mi je bilo drago kad sam dobila priliku isprobati Scholl Velvet Smooth set za njegu noktiju,* uređaj koji je skratio vrijeme potrebno za uređivanje noktiju i ujedno unio novu, zabavnu notu. 

Prije nego što podijelim s vama dojmove, napisat ću poneku riječ o uređaju.

Riječ je o uređaju koji radi na AA bateriju (dobije se prilikom kupnje uz uređaj), a uz njega se dobiju tri nastavka - za turpijanje, zaglađivanje i poliranje.

Sam uređaj je jednostavnog dizajna, ne zauzima previše prostora i pogodan je za transport.

Ima dvije brzine rada i dok za turpijanje uglavnom koristim nižu brzinu, prilikom zaglađivanja i poliranja koristim višu. Uređaj se ne preporuča koristiti češće od jednom u dva tjedna kako zaglađujući i polirajući nokat ne biste previše stanjili samu ploču nokta. Prvi nastavak, za turpijanje sam koristila češće jer sam zaključila da preporuka ide zbog zaglađivanja i poliranja.



Što se tiče brusnih glava, Scholl se potrudio da tu ne morate previše razmišljati, već na svakoj glavi piše broj kako biste znali kojim redoslijedom ih upotrebljavati.

Prvi korak, odnosno turpijanje radim na nižoj brzini. Samo rukovanje je jednostavno i turpijanje je obavljeno bez problema. Sviđa mi se što glava nije pregruba, pa je prikladna i za slabije nokte.

Drugi korak, odnosno zaglađivanje radim drugom brzinom. Kako ploča mog nokta nije savršeno ravna, redovito ih zaglađujem, no moram priznati da je ovo puno jednostavniji i brži način. Uključim uređaj i sam nokat je jako brzo zaglađen, bilo da se radi o neravninama ili listanju.

Treći korak, odnosno poliranje me najviše oduševio. Iako redovito poliram nokte, ni s jednom „ručnom“ rašpicom nisam uspjela postići toliki sjaj kao s ovim uređajem.

Sv u svemu, ovaj uređaj je izuzetno praktičan, skraćuje vrijeme potrebno za uređenje noktiju, a efekt koji se postiže je izvrstan. Nokti izgledaju uredno i uređeno uz minimalno truda, tako da će biti izvrstan za one koji traže što brže rješenje za svoje uredne nokte.



Nakon korištenja uređaja, na red dolazi i Scholl ulje za njegu noktiju koje sadrži 7 hranjivih biljnih ulja*. Ulje je prekrasnog mirisa, a i dobrog sastava, a njegova svrha je da nahrani kožicu oko noktiju jer ako vam je kutikula nahranjena, i nokat će biti kvalitetniji. Osobno sam primjetila koliko su mi nokti u lošijem stanju kad ne hranim dovoljno kutikule, puno su suši, više se listaju i lome. S ovim uljem je kožica uistinu divno nahranjena, a i nokti su mi počeli brže rasti, što vjerujem da je donekle zaslužno i ovo ulje. Koristim ga svakodnevno, navečer, a nekad i dva puta, a rezultati su vidljivi već od prvog korištenja.  



Scholl Velvet Smooth™ set za njegu noktiju dostupan je u maloprodaji po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 299,99 kuna. Također su dostupni Velvet Smooth ulje za njegu noktiju (5ml, preporučena maloprodajna cijena 59,90 kuna) kao i zamjenske glave za njegu noktiju po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 74,90 kuna. Zamjenske glave još uvijek izgledaju kao nove, tako da vjerujem da ih nije potrebno prečesto mijenjati, no napravit ću update posta kad vidim koliko mi zapravo traju.

*PR uzorak - u suradnji sa Scholl Hrvatska  (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

3 komentari:

  1. Bolje da nisam ovo procitala jer sada jos vise zelim ovaj mali uredaj. Imam duge nokte i cesto njihovo uredivanje predugo traje pa vjerujem da je ovo super pomocnik.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo odlicno dodje ukoliko nemate bas dobar salon u blizini. Znam dosta djevojaka kojima su nokti potpuno uništeni u salonima!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hm?! Baš bi bio zgodan u kompletu s onim drugim uređajem... ;) :)

    OdgovoriIzbriši