Maybelline Baby Lips - promocija - a little make up obsessed

Maybelline Baby Lips - promocija


Povodom skorašnjeg lansiranja Maybelline Baby Lips na tržište, Maybelline tim je organizirao po prvi put druženje za blogerice gdje smo malo popričale o novitetima, te nastavile s druženjem. 

Iako su već tri vrste ovih balzama dostupne u Mulleru već neko vrijeme, tek ovo sad se smatra njihovim službenim dolaskom na tržište, a dolaze nam u šest varijanti:




  • Pink Punch - zavodljiva ružičasta boja s aromom marakuje (roza ambalaža)
  • Kiss - nježna boja i blagi sjaj s aromom breskve (ljubičasto pakiranje)
  • Cherry Me - ctvena boja s prirodnom aromom višnje (narančasto pakiranje)
  • Freshen - bezbojni balzam s osvježavajućom aromom mente i zaštitnim faktorom SPF 20 (zeleno pakiranje)
  • Repair - bezbojni balzam s prirodnom aromom višnje i badema te zaštitnim faktorom SPF 20 (žuto pakiranje)
  • Hydrate - bezbojni balzam s umirujućom aromom bosiljka i limuna te zaštitnim faktorom SPF 20 (plavo pakiranje)


Iz Maybelline New York kažu da za razliku od klasičnih balzama za usne, Baby Lips balzami ih njeguju te im ujedno daju zdrav sjaj.

Cijena će im biti 18,90 kn.



Balzami između ostalog sadrže i sastojke koji su zaslužni za zdrave, glatke i meke usne:
  • Vitaminski kompleks (vitamin E, vitamin C i vitamin B5) bogat antioksidansima koji pomaže usnama da ostanu glatke i zdrave.
  • Zaštitni faktor SPF 20 koji štiti usne od štetnog UV zračenja.
  • Shea maslac koji hidratizira usne i čini ih mekima, uz osjećaj ugode.
  • Centella Asiatica koja pomaže obnavljanju usana uz vidljivo manje sitnih bora.
Cijeli sastav nažalost nije ispisan na kutiji u kojoj sam dobila balzame, tako da ću ga naknadno tražiti.

To je ukratko to što se tiče noviteta, ostatak druženja smo pričale o svemu - čisto da ne mislite da nam je jedina tema šminka :)

Sve je bilo u znaku New Yorka, bile smo u kafiću koji se zove New York, pile smo Martinije, a na policama se našao i predivan par cipela (nadam se da nećete zamjeriti što su slike u nastavku s mobitela).







A i za doma smo dobile svašta lijepoga, no dvije su stvari koje su me potpuno oduševile - prva je ova slika ala Andy Warhol koju je Maybelline tim idao izraditi za neke od nas:


A druga stvar koja me oduševila je ova Maybelline knjiga, jedna od sveukupno deset pristiglih u Hrvatsku iz New Yorka:

Knjiga sadrži presjek prvih 100 Maybelline godina (2015. je 100.rođendan) s mnoštvom lookova koji su stvoreni za rekreiranje, a tu je i USB stick u obliku prve Maybelline maskare ♥

Osim Baby Lipsa smo dobile još neke stvarčice:


Kako vam se čine Baby Lips? Imate li ih želju isprobati?

Postove u kojima sam recenzirala i pisala o Maybelline proizvodima možete naći OVDJE

CONVERSATION

40 komentari:

  1. Baš lep dogadjaj, i sigurna sam da ste se lepo provele. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jedva čekam priliku da ih isprobam, BiH nestrpljivo čeka na njih. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene je oduševila ova tvoja slika (stvarno su si dali truda i vjerujem da ste se posebno osjećale kada ste to vidjele) i knjiga :D Baš bi ju bilo zanimljivo prolistati. Balzami me ne privlače pretjerano, možda bih mogla isprobati koji od ovih bezbojnih sa spf-om

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš su se potrudile cure :)))
      A što se tiče balzama - i mene najviše privlače upravo bezbojni sa SPF :)

      Izbriši
  4. wow, zvuči kao super druženje...nisam sigurna hoću li isprobati proizvode, pakiranje nije moj stil...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, target im je mislim išak nešto mlađa populacija - srednjoškolke i mlađe studentice :)

      Izbriši
  5. Jao blago vama na ovakvom druzenju, i cinjenici da su oni bili tako pazljivi. Mene pink punch najvise privlaci ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš su bili pažljivi :)
      A od obojanih je i meni upravo on najzanimljiviji :)

      Izbriši
  6. Preslatki su stvarno,želim probati sve :-D Pokloni su divni :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, super druženje i dobile ste odlične stvari! Inače volim Maybelline i imam baš puno njihovih proizvoda, ali Baby Lips preskačem, nije me zahvatila euforija (začudo) :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Maybelline brand kojeg sam opet počela voljeti prošle godine, baš su izbacili hrpu dobrih proizvoda :)

      Izbriši
  8. Izgledaju preslatki u kutiji, ali me nekako uopće ne privlače da isprobam. Svaka čast Maybellineu na organizaciji lijepog druženja, i nadam se da si dobila primjerak Nives ala Warhol i za doma. Odlično izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, Nives ala Warhol je doma, zezala sam dragog da šteta što su mu daleko i rođendan i naša godišnjica daleko, inače bi dobio moju sliku na poklon :D

      Izbriši
  9. Nadam se da će Baby lips doći i kod nas, blogosfera i dalje bruji o njima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjerujem da će doći i kod vas, ipak smo ista regija :)

      Izbriši
  10. Nisam veliki fan, ali moram priznati da baš lijepo izgledaju svi zajedno u toj kutijici :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Imam ljubičasti baby lips i zaista nije ništa specijalno. Ima lep miris, kad se stavi na usne je kao neko ulje i ima malo šljokica...sve u svemu, nisu vredni tolike pažnje.
    A ostale stvarčice koje ste dobile su divne . :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dosta je do PR-a, mada moram priznati da ih ja još nisam probala - prvo ih moram poslikati - blogerske muke :D

      Izbriši
  12. svaka im cast kako su se potrudili :) meni nazalost baby lips ne odgovaraju previse, ne hidratiziraju dubinski nego sve ostane samo povrsinski, probala sam (po pakiranjima) ljubicastog, plavog i zelenog.

    OdgovoriIzbriši
  13. ma pusti ti baby lips glavno da ima martinija :P joke joke, baš vam izgleda lijepo druženje i poklončići. Iskreno Baby Lips mi nisu nešto "napeti", no ako mi ipak zapnu jako za oko mogli bi se testirati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se, martiniji su važni :D
      a i ovaj plavi koktel je bio prefin :D

      Izbriši
  14. Svi ih hvale, pa mislim da ću probati neki od balzama! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam čitala oprečne recenzije, pa me baš zanima kakvi će meni biti :)

      Izbriši
  15. Oprosti , mogu li znati cijenu baby lips. lijep pozdrav :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. od sveg teksta na kraju zaboravim napisati cijenu - ispravljeno je, sorry :)
      cijena im je 18,90 kn :)

      Izbriši
  16. krasno druženje, fotke ala andy warhol su ludnica :D
    a gdje je fotka tih šuza na policama :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj šuze sam na kraju zaboravila uslikati - stigli martiniji i bilo gotovo :D

      Izbriši
  17. super događaj i poklonii :D pogotovo knjiga :)
    najviše se veselim isprobavanju Freshen :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesu, baš su se potrudili oko poklona :)
      Za Freshen čekam i tvoje dojmove :)

      Izbriši
  18. Svidjaju mi se tako u kutijici, i svidja mi se torta Baby Lips na pocetku :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Mislim da je Maybelline kompanija koja puno ulaže u PR i reklamu, te u promociju i to rade odlično!
    Baby Lips sam probala, radi o prosečno kvalitetnom balzamu za usne. Iako jako mame pakovanjem, ne bih se upuštala u dalju kupovinu :)
    Trenutni favorit mi je Nuxe Reve de miel kojeg obožavam.
    Inače Maybelline proizvode jako volim, omiljena maskara mi je upravo njihova.
    Divan event, baš mi je drago da ste se lepo provele i dobile jako lepe poklone :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nuxe Reve de Miel je i moj favorit, no nikako ga ne bih uspoređivala s Baby Lips, to mi je kao da uspoređujem (sad lupam primjer) Essence i Estee Lauder puder, jednostavno ni nisu ista kategorija, tako da ni ne očekujem jednako od njih :)
      PR im je svakako uvijek vrhunski, zato se o tom proizvodu toliko i priča i piše. A mene sad silno zanima kakvi će meni biti :)

      Event je stvarno bio simpatičan i ugodan, mislim da su naše domaćice obavile dobar posao i postigle opuštenu atmosferu :)

      Izbriši
  20. Pakiranje je predivno kao i event, no balzamčeke preskaćem. Drago mi je da ste se zabavile i podružile :D

    OdgovoriIzbriši